Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Disember 2009

PAS KEKURANGAN AHLI - SEDIH !



AHLI PAS YANG MALU KERANA JADI ANGGOTA PAS




PENYOKONG PAS SELANGOR DESAK KELUAR PAKATAN – melayau

Kira-kira 20 Pas Selangor hari ini berhimpun di sini bagi mendesak kepimpinan parti itu keluar daripada pakatan pembangkang.

Kumpulan tersebut mendakwa, Pas perlu mengambil tindakan itu secepat mungkin ekoran terlalu banyak keadaan yang tidak memihak kepada parti tersebut sama ada dalam pentadbiran di Selangor dan perjuangan Pas.

Malah kumpulan tersebut yang bergerak atas nama Badan Bertindak Gerakan Kesedaran Penyokong dan Pengundi Pas (GKPPNS) itu turut menyatakan Pas sejak akhir-akhir ini dilihat menjadi boneka kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP.

Keadaan itu kata mereka, boleh menjejaskan kepentingan orang Melayu dan Islam yang dikhuatiri akan terus menggadaikan maruah parti itu.

Menurut jurucakap GKPPNS, Wan Hilman Wan Ibrahim, desakan yang dilakukan oleh pihaknya tercetus daripada kesedaran yang mahukan Pas terus kekal sebagai sebuah parti politik yang tidak perlu bersekutu dengan PKR dan DAP yang menolak konsep negara Islam yang

Kumpulan Desak PAS Tinggal Pakatan Pembangkang Bukan Anggota Parti, Kata Salahuddin mstar

KAH KAH KAH…

woit… KESIAN PAS… ADA AHLI HANYA 20 ORANG… kah kah kah..

woit…. SEDEH MELIHAT PENYOKONG PARTI INI… kah kah kah…

kah kah kah…AMBIL GAMBAR TUTUP MUKA… kah kah kah…

kah kah kah… MALU KERANA JADI AHLI PAS KE?.... kah kah kah..

woit… BAWA LAH BERIBU RIBU TURUN KE JALAN RAYA… kah kah kah…

woit… MINTA TOLONG DENGAN ABANG MAT SABU…kah kah kah..

woit… 20 ORANG INI LEBIH BAIK PERGI MAIN GALAH HADANG… CUKUP DUA PASUKAN…. kah kah


KUMPULAN DESAK PAS TINGGAL PAKATAN BUKAN ANGGOTA PARTI: SALAHUDDIN - mStar

PAS hari ini menafikan bahawa kumpulan yang menggelarkan diri sebagai Gerakan Penyokong dan Pengundi PAS Selangor adalah anggota parti itu.

Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub berkata kumpulan berkenaan tidak wujud dalam parti, sebalik ditubuhkan bertujuan untuk memfitnah parti tersebut.

KAH KAH KAH…


woit… INI PELIK… KALAU BUKAN PAS SIAPA MANGKOK MANGKOK INI?... kah kah kah…

woit…KALAU BUKAN PAS… INI MESTI MAT BANGLA YANG DIUPAH..kah kah kah..

nota:
sila tanya hasan ali
munkin dia tahu kah kah kah.




15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak pernah dlm sejarah PAS buat program atau demonstrasi hanya 20 org turun. Biasanya paling kurang seribu org kalau tak berpuluh ribu yg turun.
Woi anjing2 UMNO, kalau nak menyamar pun at least upah la ramai sikit utk buat demo. 20 org... memalukan PAS je...

Tanpa Nama berkata...

bro hisyam.........
dr main galah panjang baik main kabadi....
,kabadikabadikabadikabadikabadi

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap...
kelakar sungguh ngaku ahli PAS....
nak bagi tau ahli PAS berdemo mana ada pakai "Topi Sudu"!

pisangmalaysia berkata...

Bro TT...Ini mmg Raja Lawak...Kah kah kah....20 RIBU RIBU orang daaaa wa ka ka ka

mosabit berkata...

mereka ni bodo la.... pakailah kupiah...baru dikatakan ahli pas yg cool......

ahli pas selangor hanya 20 ketul?...

kah kah kah kah kah kah....geli payu dara aku......

HajiKepalaLembu berkata...

kalau aku dan anak anak aku ada di situ time tu, aku akan turut serta dgn kumpulan tu. sekurang-kurangnya dapat menambah jumlah ahli lebih dari 20 orang. kenapalah tak di upah segala kutu rayau, mat gian join sama..INI MESTI DEMO KURANG BUDGET..TAK MCM YG BAWA KEPALA LEMBU TU..

Tanpa Nama berkata...

Ai say man bro...lu mahu buat demo tu...panggil lah gua...gua pun mahu juagak...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

yang tak kene sembur ngan water cannon ni mesti orang umno.pasal ape nak tutup muke dengan poster..?

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,
Mmg dasar gerombolan bangsat tak habih2 sejak zaman 1948...buek harek, buek kepoh, bikin rabak, bikin somak...

kononnya dio yor yg melayu..yg lain ni mengagau...

kononnya dio yor yg jago hak melayu..yg lain tukang sobek...

mmg gerombolan parti tali barut penjajah, penerus dasar imprealis versi baru, pembodoh minda melayu n perosak fikrah bangsa....

Tanpa Nama berkata...

woi, ni 20 ekor kambing belaan siapa ni? mat hassan ke? apsal x upah kambing import.. mahal kot harga diri kambing tu.. ni kambing 20 ekor bg upah rumput tepi umah org pun okie.. nk marah pun kambing.. gelak jer arr..
apsal, mat toyol tak antar balaci toyol2 dia back up? peruntukan kureng kot? toyol skrang pun demand ekk??? drama BN paling bangang nk mamposss!!! bodoh punyer Najib T.R.!!

Tanpa Nama berkata...

nie masuk paper utusan mesti tulis 20 ribu orang berkumpul nie..

kah.. kah.. kah..

Tanpa Nama berkata...

Geli bulu ketiak aku. sampai bulu ari2....

Lawak punyer demo....sebenarnya korang tertipu...sebenarnya tu adengan BANG BANG BOOM...betul ke aku sebut...alah rancangan dlm tv tu...

Rock betul geng2 pas ni, pakai topi sudu, seluar jeans,rambut panjang....Ulama PAS kena tegur ni...pengaruh rempit dah meresap dalam pas hahahah....

storm62 berkata...

kah kah kah,,,kalolah dgn 20 ketul penyokong PAS ini PR pun boleh menang diSelangor, habis 2 juta pembodek umno tu buat apa, kalah jugak wooi...tak malu ke?

ini jelas menunjuk umno tak relevan lagi....pegi jahanam la woi umngok!

Tanpa Nama berkata...

kat ofis aku mmg depa suka dok langgan utusan meloya ni.. senyum kambing cakap 20 org tu menggambarkan suara rakyat...kui kui kui..kalau dah dasar kambing yg bercakap macam tu la statement nye..hoi penulis senyum kambing bila nak sedar..atau kau mmg dah buta hati..dah dapat berapa byk anugerah ?

rillink berkata...

Tuan TT

Sebenarnya umNO selangor dah gila talak...macam nak bunuh diri rasanya..jutaan projek tersangkut semenjak pakatan rakyat memerintah selangor.kah kah kah lepas ni umNO Johor pula menerima nasib yang sama dari RAKYAT BARU bukan genarasi ONN.