Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Disember 2009

TERKINI TER - NOW !!!!



BERITA BERGAMBAR - RASHIA TERBUKA !




nota:
kelmarin ahli pas berdemo.
mereka menuntut parti pas
keluar dari pakatan.
tapi cukup pelik.
para demonstran menutup muka bila digambari.

berita bergambar ini memberi tahu kenapa
para demonstran menutup muka kah kah kah !





20 ulasan:

ubi jaga berkata...

mmg la tutup muka sebab tak terer campur malu2 cipan lg,nanti kalau dah terer cam ... ciap bukak baju guling2 atas jalan sambil mlakukan aksi terlampau... keh3...
aku rasa diaorang kena bnyak belajar lagi cam mana nk wat demo,
lain kali kena la stout skati,jac denial ke,kalau ade sponser lebih bukak la meot chondon...
...jahanam gitu je la bangsa aku....waka..kaa..kaa...isk...

Tanpa Nama berkata...

haha..memang lawak a rukar tiub ni..tak tahan aku gelak...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Ini semuanya direka oleh Toyol. Dia tidak dapat cabut gigi..cuba buat demo dengan menyembunyi muka para demowan..rekaan Toyol..Mat Botox!!kah kah kah.

kehabisan idea..cuba demo dengan tutup muka..takut kedapatan oleh Gerombolan besar...kah..kah..kah.

Sukj berkata...

GEROMBOLAN UNITED MONKEYS..MALU-MALU...TUTUP MUKA???...kah kah kah kah

MASA TELAN...TAK TUTUP MUKA...TAK MALU...kah kah kah kah

MASA RABA...TAK TUTUP MUKA...TAK MALU...kah kah kah kah

MASA MEMBUNCIT REMAJA MELAYU...TAK TUTUP MUKA...TAK MALU...kah kah kah kah

ENJIN HILANG BUAT MUKA TAK MALU...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang mendalang/mengupah/membayar demo ini cukup mangkuk hayung dan pekak! Apa objektifnya kalu dibuat tak profesional langsung, kecuali teksnya teratur api apa jadahnya, jumlah berdemo sangat minimum dan melaungkan 'Ketuanan Melayu' tapi tak kena pada tempatnya, tiada FRU/Polis dan orang ramaipun tak banyak yang datang memberi sokongan. Parti PAS pun tak ambil pot, kasihan projek Hassan Ali tak jalan man!

Tanpa Nama berkata...

woi jangan la tuduh gerombolan yang buat demo tu.... esok tiga ekor mamat tu buat pengakuan siap dengan tunjuk kad ahli pas apamacam??? walaupun mamat tu dibayar ka hapa ka, tapi kalau dah tunjukkan kad keahlian bernombor 096539, 935609 & 990635 siap tandatangan dato kj baru la haruuuu!!!!

Tanpa Nama berkata...

Whoops...da pukul 8 mlm, cerita lawak da start di tv 3 suku

Tanpa Nama berkata...

Agak2 le macam ni ke ahli Pas? Yang aku tahu, ahli Pas ni pakai serban, ketayap, tua2 lelaki dan pompuan. Isy, macam tak caye tengok anak2 muda berseluar jeans penyokong setia Pas. Cuba tanya Toyol, rasa2 geng mat rempit dan mat gian nih!!!!!!!!!

mighty berkata...

hahahaha... anjing2 ni tau pulak malu? kahhkahhhkahhhh

rillink berkata...

Bro

Demo kepala lembu diketuia baruah khir toyol telah gagal,,,ini pelan kedua juga gagal....tunggu pelan ketiga dan seterusnya sehingga selangor dirampas semula oleh UBN.

tujuh76satu berkata...

kuar tajuk; baruterbaca blog biaqpila, empat ekor kambing dah kena tangkap entot entot awek 16 tahun kat n9 (negeri TT!!) babi punya tentera buat kerja kat kebun pisang jam 2.40 pagi orang nak tahajjud dia sebok mengenjut pukimak haramjadah betul.cam ni punya tentera yang nak pertahankan negara??? perosak dara ada la...jamin 5,000 bicara tahun depan. sementara tunggu bicara boley la deal ngan zahid mintak tukar kaler hitam untuk kes f5e, untung nasib lepas hukuman, duit dapat pantat pun dah selesai jilat!!!

Tanpa Nama berkata...

syarikat belasah jer sdn. bhd

kami membekalkan demonstrator untuk disewa.

pakej 20 org - rm 20 nasi bungkus + 20 kain pelikat.

pakej 50 org - rm 50 helai baju t + cap lambang dacing.

pakej 100 -1000 org - rm c4 + air pancut free

pakej 1000 org keatas - rm 2 enjin kapal selam...

anda berminat? sila hubungi GKL...

HajiKepalaLembu berkata...

KEPADA AHLI PAS SILA PAKAI TOPENG THE MASK JIM CAREY WARNA HIJAU MASA BUAT DEMO. PKR DAN DAP SILA PAKAI THE MASK OF ZORRO..

Wak Arjun berkata...

WOW!!! 20 000 demonstran hadir di jalanraya. tuntut itu dan ini.

20 hadir sementara yg juta2 lain berdemo dari rumah.

Gerombolan ke... Toyol ke...Geng2 Hassan Ali ke... adoi.... itukah yg terbaik yg dapat anda paparkan pada masyarakat?

DUA PULUH Mat Rempit berbekal duit nasi bungkus dan minyak kapcai?

TUIII!!!!!

Tanpa Nama berkata...

memang tak cool !! baru 20 orang saje turun padang !!

Selamat Tahun Baru 2010, TT !!!



Dakis

storm62 berkata...

kah kah kah kah....adooiii sakitnya perut aku....kah kah kah. x 10

kalolah mamat 2 ekor tu pakai banner tu berdiri kat jln chow kit, mungkin boleh dapat lagi banyak duit dari rm20 siap dgn nasi bungkus dan minyak cap ayam free.....kah kah kah kah.

bodoh betui, pasai apa duk berdiri tutup muka kat depan PAS....kah kah kah.

Keliwontron berkata...

Muhaha 20 org saja berdemo .... baik yg tunggu bas dekat depan MidValley pun dah dekat 50 org , itu boleh kira Demo Tunggu Bas kah kah kah ...
Besok masuk muka depan Utusan Meloya ... "Demo Pas keluar Pakatan satu kejayaan besar untuk Perpaduan Melayu "

Tanpa Nama berkata...

macam rupa bangla pon ader.....kekekeke

Tanpa Nama berkata...

Jenis muka tak ada iman nih ke yang dikatakan pendemo pas.

Buat malu kompeni penganjur aje.

Muka tak ada semangat langsung.

Ni 20 ekor ni bincang dgn penganjur kat kedai mamak mana?

Banyak betul kekurangan.

Kalau sewa pendemo jenis ni, 30 ringgit pun tak habis.

Pas dgn PR tak tergugat langsung. bergoyang sikit pun tak ada.

Penganjur kalau nak sewa pendemo biarlah yang ada kelayakan sikit!

Ini pilih pendemo yang macam ptuuuiiiii buat apa?

Sepukal berkata...

ini budak2 3 line yg diupah gerombolan la