Khamis, 4 Februari 2010

SATU KES ORANG BANGANG



APA LAGI NAK CAKAP - BAIK MENGAKU !




HAKIKAT ORANG KANAN NAJIB TAK SETUJU SATU MALAYSIA – harakah daily

Najib Razak terpaksa menerima hakikat bahawa orang kanannya sendiri pun tidak memahami atau bersetuju dengan konsep satu Malaysia yang diwar-warkannya sendiri, apatah lagi seluruh jentera pelaksana dan barisan pimpinan BN.

Ini ekoran kenyataan rasis Nasir Safar, pegawai khas Najib yang merupakan tanda kegagalan konsep dan pelaksanaan projek satu Malaysia yang telah menelan berjuta-juta ringgit duit rakyat.

Ketua Penerangan Selangor PKR Selangor, Dr Tan Yee Kiew berkata, kenyataan Nasir itu menunjukkan kegagalan pucuk pimpinan Barisan Nasional, khususnya Najib sendiri dalam menterjemahkan konsep satu Malaysia ke dalam realiti masyarakat majmuk Malaysia.

“ Satu Malaysia di dalam papan iklan, siaran radio dan televisyen, program indoktrinasi seperti seminar dan forum, dan papan tanda klinik kesihatan lebih bersifat kepentingan hiasan tingkap yang menghabiskan wang rakyat, dan bukannya kepentingan rakyat secara keseluruhan,” ujarnya.

KAH KAH KAH...

kah kah kah... INI KES MALAON BANGANG...kah kah kah.

woit.... BUKAN MALAON INI SORANG SAJE TAK FAHAM... kah kah kah...

kah kah kah... SATU MALAYSIA PUN TAK FAHAM... kah kah kah...

woit... BENDA KE JADAHNYA SATU MALAYSIA INI ?.... kah kah kah...

kah kah kah... APA YANG SATU DAN APA YANG MALAYSIA....TAK ADA SAPA FAHAM.... kah kah kah..

kah kah kah... SATU BANGANG ADALAH...kah kah kah...




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dalam trial DSAI, Sinful berkata "I AM STUPID. Cannot pass my exam dan cannot contunue study. Tatapi Najib mau kasih Sinful sekolasip. Kenapa yang bodoh ini diberi sekolasip?? Bangang betui!

Ada sebuah hotel kecil diJalan Ipoh,KL..namanya KEN FAK dan disebelah jalan berhadapan dengan KEN FAK hotel ada lagi satu hotel kecil bernama SOH KENWEE.
kah kah kah.

Tuhan Mahakuasa Selamatkan 1Malaysia daripada orang orang yang rasis sepert aNasir.
Allahuakhbar Allahuakhbar

yb berkata...

Ada rancangan yang tak menjadi, ini last resort tapi tak juga jadi.

Kita dah jemu dan malas. Kita main tunggu dan lihat. Dalam pada itu, hubungan rakyat berbilang kaum bertambah erat.

Ada orang naik gaji. Kupaslah!

Tanpa Nama berkata...

Itu 1Malaysia, Najib punya, errr tak tahu macam mana mahu cakaplah bro, tapi terpinjam dari Singapura-pura
terperanjat gua bila nampak youtube ni. Kan ada orang kata jangan ikut Kommunis Lee Kuan YUU,
http://www.youtube.com/watch?v=piF_2PQSkBM

Tanpa Nama berkata...

Hairan orang bodoh seperti Saifol boleh dapat audience dengan PM ak dapatkan biasiswa. Orang pandai daripadanya dan orang VIPpun seksa nak dapat temu PM, ini Saifol mudah aje. Lepas tu dengar nasihat Bik Mama, lepas tu buka cerita karut-marut, lepas tu dibuat itu kerana bangsa, agama dan negara, lepas tu saya tak mahu diliwat tapi nak habuan yang lumayan dan boleh beritahu dunia tuahn kami telah memberi rezeki kepada ku. Nonsense demi nonsense, terkentuk 'Pon-Pon ' dibuattnya

FaridShah berkata...

Memang bangang!

Pelik, org MCA,MIC,Gerakan masih sokong UMNO..

Itulah wajah sebenar puak2 UMNO@UMNgok!
Cakap tak serupa bikin.
Depan cakap berdegar2, pungkoq penuh taik..

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Dio bukan banggang, jang! Dio buek camtu mungkin sobab tak dapek kontrek!!!

Atau sengajo buek sobab kono suruh oleh isteri big mama.
Isteri big mama nak rampeh balik Selangor, Kodah n Kolantan ala MAGERAN bilo rakyat bogadoh macam 13 Mei.
Mulo-mulo usung kepalo lombu. Nak buekkan orang India marah. Orang India diam jo. Lopeh tu isu Allah. Orang Melayu diam yo. Lopeh tu bakar-bakar gorejo. Takdo jugak orang bogadoh. Komudian, campak kopalo babi dalam mosojed. Tak jadik jugak.
Tu suruh lak orang tuo tu molatah pasal asal usul orang India ngan orang Cina tu. Mintak-mintak orang India ngan orang Cino mengamok. Boleh istihar MAGERAN. Dapeklah merentah Malaysia ni semuo eh!!!

Isteri big mama tu yang bodo bangang!!!

Mat Dangdut berkata...

Bang bile nak demo isu sontot ni?

Tanpa Nama berkata...

bangang = idiots!!!


gibuk

Tanpa Nama berkata...

Bhg:1

Budak Pang Sai Fool ini memang seorang Gay..semua kenal kat Sekolah dulu..lembut. Pakatan Politik di antara Datuk Anwar- TUN Pak Lah memang diketahui umum.Jasa Anwar pada Pak Lah banyak dan Jasa Pak Lah banyak juga pada Anwar. Najib ini baik orangnya tetapi QC..hidung belang sikit. mcm TT kata itu betul, Bik Mama menangis tiga hari, tiga malam kerana kecewa Najib tak jadi PM..pada asalnya memang dijangkakan Najib akan menjadi PM tetapi masa terakhir Tun telah ubah fikiran lantik Tun Pak Lah. Kita perlu akui Bik Mama memang seorang wanita yang paling cerdik dan pintar berpolitik di negara ini. Seperti Ikon Magerat Thatcher bekas Perdana Menteri British. Karier Najib dalam politik Bik Mama yang diaturkan. Bik Mama tidak sanggup melihat hasil usaha yang dilakukan berpuluh tahun tidak akan sia-sia. Dia sanggup lakukan apa saja untuk menjadi "First Lady" Maka niat nak singkirkan Tun Pak lah telah bermula apabila Tun Pak Lah tidak lagi menghormati atau mendengar sifunya TDM. Kenapa? itu persoalan janji Pak Lah dan TDM kita tinggalkan. TDM ini orang nyanyuk yang dianggap dirinya hebat seperti singa tua hilang gigi taring..kuat mengaum saja . Maka peluang ini telah di gunakan baik oleh Kem politik Bik Mama.Tun Pak Lah diserang bertubi-tubi oleh TDM, PR dan Kem Bik Mama. Maka Pak Lah tahu, orang yang boleh menentang dan singkirkan pengaruh Mahatirsm adalah Anwar. Maka singa itu dikeluarkan dari kandang telah dilepaskan oleh Tun Pak Lah tanpa dirantai. Maka Singa ini sukar dikawal dan boleh menyerang sesiapa sahaja untuk menjadi Raja!. Maka Tun Pak Lah hampa dengan tindakannya dan lepaskan jawatan sebagai PM. Singa yang baru keluar ini mula menyerang Najib bertubi-tubi dan Bik Mama tahu singa ini tidak boleh biarkan maharajalela perlu masukkan dalam kandang kembali maka umpan ialah Sai Fool...kha..kha..Sai Fool ini digertak dan di paksa seperti Annes Munawar dan Adik Angkat Kesuma dalam ke sodomi anwar bhg 1. Orang yang sama tetapi kali ini pelakon-pelakon ini berkerja untuk Bik Mama!. Mereka juga terpaksa lakukan kerana semua nak pencen kes banyak nanti pencen pun hilang. Maka mereka perlu hapuskan Singa ini untuk menjaga diri mereka.Sebenarnya Najib tak ada mengena dengan kisah ini semua...Ikuti di bhg:2

Tanpa Nama berkata...

Bhg:2

Maka Sai Fool memang gay dan tidak kira dia lakukan perbuatan dengan siapa bukan persoalan di sini. Maka dia mengambil sumpah laknat itu dan kata bertaubat dengan perbuatannya bukan dengan anwar!. Lafaz saja yang diucapkan tidak ambil kira tetapi niat dalam hati yang dipersoalkan. Allah dengar melalui hati bukan dari mulut yang kotor. Semua penjenayah kat Makamah ambil sumpah juga tapi mereka ini cakap betul ke?. Apakah niat jatuh semasa dia lafaz itu perkara kedua perlu perbincangan agama. Apabila nyawa diancam tipu sunat dibolehkan. Maka apa yang dilakukan oleh Sai Fool ialah masukkan kondom didalam duburnya selepas keluar dari Hospital pertama dia buat pemeriksaan. Kenapa dia pergi ke Hospital swasta?. Cuba fikirkan apabila anda kata di rogol kemana anda pergi?..Balai Polis atau ke Hospital?. Kenapa dia ini pergi ke Hospital Swasta?. Kalau Mat kampau bawa dia Hospital lain pulak orang cerita...maka Maka Mat Kampau "Play Save"..kha..kha..Ini mengikut script yang telah di aturkan oleh pengarah. Sebab dia ke Hospital pertama untuk mendapatkan kepastian pemerikasaan pertama kondom atau air mani tidak dapat dilihat secara kasar dan tidak sengaja dibubuh..cuma pakar saja tahu dengan pemeriksaan teliti. pemeriksaan kasar oleh doktor pertama untuk menetuntukan bahawa sperma ini sukar diletakan sendiri cuma pemeriksaan melalui tisu dan DNA saja mampu untuk mengetahui. Adalah aneh bin Ajaib 3orang pakar di HKL telah sedia buat untuk buat pemeriksaan. Pada keadaan orang biasa kita jarang dapat menemui doktor pakar. Lagi pun sai fool siapa?.. lawyer, doktor, Majistret, VIP?..kenapa doktor pakar sampai tiga orang telah sedia ada di HKL?..kebiasaannya kes liwat cuma di pereksa oleh doktor biasa dan lapuran polis lakukan selepas pemeriksaan biasa. Bukti Tusukan memang tak dapat dibuat kerana dia ini seorang gay memang dah londeh pun. Takut doktor ambil saiz anwar dan tusukan itu boleh diukur. Persoalan yang timbul 1.bolehkah DNA sengaja ditanam dalam dubur saiful selepas pemeriksaan pertama di hospital swasta dengan spiceman kes bhg.1?. Selepas specimen tiada maka sanggup meluluskan undang-undang baru untuk memksa anwar beri specimen DNA kedua?. 3.Kenapa anwar diminta memberi sampel DNA kali kedua wal hal rekod DNA lama dalam bhg:1 mana menghilang?. Di Amerika FBI simpan rekod DNA penjenayah berpuluh tahun untuk kemudahan untuk CSI mengecam penjenayah. Pemeriksaan DNA senang boleh diputar-belitkan contoh seperti kes Teoh Beng Hock..DNA post mortem orang mati kemalangan Jalan raya terdapat dibadan Teoh semasa melakukan post mortem. Sampai tiga orang pulak itu?..itu pakar DNA kata.. Apakah kes ini terlalu tergantung kepada DNA?..dan bukankah Sai Fool sebagai pembantu anwar mempunyai akses dan senang dapatkan DNA dari ludah atau rambut dan lain-lain.
Kita janganlah terlalu cepat tuduh apa saja maklumat yang diberikan di Mahkamah....ikuti di bhg:3

Tanpa Nama berkata...

Bhg Akhir:

Dengan sebab inilah undang-undang Islam tidak mengalakan bukti dari mulut. Lidah bertulang boleh berkata apa saja tetapi yang penting adalah saksi. Penyiasatan cuma boleh membantu mengenali penjenayah, motif. Dalam kes Anwar kalau betullah seperti kata pihak polis, Anwar lakukan Liwat berkali-kali Sai Ful Gay ini; kenapa pihak penyiasat tidak memasang perangkap untuk mendapatkan saksi yang kukuh. Apakah DNA saja cukup untuk menuduh seseorang lakukan jenayah rogol atau liwat ini. Bukan tak susah tapi kenapa tak lakukan. Kerana ia bukan betul!. Cuba fikir sejenak!. Dalam kes ini Sebenarnya pihak polis lebih mempercayai cakap seorang "gay" dari seorang ketua pembangkang yang bertungkus lumus untuk menjadi Perdana Menteru dan juga MP yang pernah memimpin ABIM dan dihormati oleh Ulamak-ulamak seluruh dunia sebagai seorang cendikawan Islam yang bersikap toleren jadi penjenayah. Fikirkan Umurnya..sanggup ia memperjudikan kariernya untuk lubang Sai Ful yang durjana itu?. Anda semua fikir sanggup?. Kenapa?...kerana kalau kes jenayah lain orang tak jijik..orang boleh lupa tapi kes begini orang Islam akan membencinya seluruh hidup dan dalam sejarah negara seorang Mantan Timbalan Perdana Menteri kaki @@@@@. Begitu bencinya sekali pihak yang buat konsipirasi keatas Anwar???. cuba renungkan sekiranya anda berada dalam keadaan orang itu, bukankah ini satu kezaliman paling lampau di dunia moden ini, di mana perginya akhlak sebagai seorang Muslim yang beriman???. Janganlah kutuk hamba allah ini selagi anda tak melihat apa yang telah berlaku. Cuma Allah yang tahu apa yang sebenar berlaku. Kita manusia biasa tiada kasab mengenali dosa orang. Berhentikanlah Fitnah dan tohmahan hanya mendengar cacian musuh politik anwwar..silap nanti orang yang dikutuk itu, allah memberikan surga. Kita pulak yang kutuk dia masuk ke neraka jadi bahan pembakar api neraka.