Sabtu, 5 Mac 2016

SATU PERMULAAN







Teks penuh Deklarasi Rakyat bagi singkir Najib


baca disini:
https://www.malaysiakini.com/news/332737



Deklarasi Rakyat tuntut Najib undur
SHAH ALAM - Deklarasi Rakyat yang dibaca oleh Mahathir Mohamad di majlis deklarasi anti-Najib hari ini telah menuntut supaya Najib berundur dari jawatan Perdana Menteri.

Deklarasi tersebut menyenaraikan empat tuntutan
penyingkiran yang perlu dilakukan termasuk penyingkiran menerusi saluran yang aman dan mengikut undang-undang yang dibenarkan.


Rakyat disaran sokong Deklarasi Rakyat
KUALA LUMPUR - Rakyat Malaysia disaran untuk menyokong Deklarasi Rakyat yang ditandatangani oleh beberapa pemimpin parti dan NGO bagi mendesak Najib meletakkan jawatan.

Pengerusi Bersih, Maria Chin berkata, sebelum ini rakyat telah memberi banyak peluang kepada Najib bagi membaiki segala kerosakan yang dilakukan terhadap pentadbiran negara namun tiada sebarang penambahbaikan dilakukan oleh beliau sehingga kini.

"Kami disini adalah untuk melihat perubahan jangka panjang disamping turut mendesak supaya Najib berundur dari jawatan Perdana Menteri," katanya

PERMULAAN

perjalanan seribu batu
bermula dengan tapak pertama



--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Mongol dah ketaq lultut.kah...kah...kah.....Menantu abah hati-hati jangan berlagak pandai.tak malu punya muka tumpang populariti bapak mertua.pi mamposla lu...kah...kah...kah...