.

Sabtu, 5 Mac 2016

UNTUK KITA SEMUA





FACE BOOK


Secara peribadi, aku tak suka mahathir ni. Tapi atas sebab nak jatuhkan umno/bn, maka aku pendam seketika sakit hati aku ni. Kepada yang dok kutuk hentam politician takdak pendirian apa bala lah, perubahan yang dicadangkan adalah untuk hangpa semua. Kalau berjaya, nikmatilah. Kalau gagal, kita cuba lain cara. Demi masa depan Malaysia yang lebih cemerlang!.






------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu Melayu sudah jadi BODOH

Hidup lama makan RASUAH

Otak tak boleh PAKAI


Jadi BENGAP

Jadi BAHALOL


Melayu takut BERSATU

1-2 Melayu MASYOOOKKK

Ribu Ribu Melayu jadi BODOH

ALLAH ada , QURAN ada

Tapi TAKUT

MASYOOKKK hilang , Melayu papa

Melayu JUTA JUTA SUDAH PAPA

Kalau bukan BODOH MELAYU ,

Siapa LAGI

Kepala Otak !!!!!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

bhai..aku pun marah mahathir bhai..kes pilipin banyak kat sabah..ic palsu bhai...tapi bila aku renung sambil garu2 kepala pelir aku bhai..mahathir tak pernah charge aku 6% waimah kalau tergaru kepala pelir sekalipun bhai....sepukimak pukimak mahathir..pukimak lagi najib ni bhai....dia rugi..aku yang kena bayar...babi ke apa..along pun tak kejam mcm ni bhai........puik.....

Tanpa Nama berkata...

kepala butoh

Tanpa Nama berkata...

Kalu nak lingkopkan negara dgn cepat, lantik bini jadi presiden ganti laki dia

QalamQabut berkata...

PRU 14 jauh lagi. Undi di sini saja buat masa ni...

https://www.change.org/petitions#most-recent
as at 12.30 : 6/3/2106

Syed Rosli Jamalullail : Petisen menyokong penuh kepimpinan YAB PM Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia - 15 supporters

Gerakan Rakyat: Gerakan Rakyat: UndurNajib/NajibMustGO - 33 supporters

Prime Minister Dato' Seri Najib Razak: Quit - 15,801 supporters

Tanpa Nama berkata...

Setuju 100% dgn penulis diatas, jika najib tak tumbang sekarang, Najib & umno akan tumbang pd pru14 bila rakyat terus tolak mereka. P.Harapan memiliki peluang yg tinggi utk tumbangkan umno/bn bila semua rakyat benci kpd kerajaan yg zalim & rosmah yg tamak serta menyusahkan negara. Pergi jahanam dgn najib & rosmah, rakyat benci dgn kamu kecuali pemakan2 dedak.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Aminnnn.....
KaLu di beri peLuang bertanyaaaa
Tun..!! Apa perasaan yu...???
BiLa berdepan dengan TT, pak Abu,
Mat sabu, Anwar''....yu x maLuuu Ker.?
Smart tak otak Dan Perjuangan orang2 tuu semua....? i yakin tun bukan KeLing pariya

Nizam berkata...

Dekalrasi tu sekadar deklarasi sebab gerak erja yang lebih besar perlu digerakkan untuk mempastikan usaha menjatuhkan najib berjaya.

Harapnya rakyat malaysia yang cintakan keamanan bersama-sama sokong. Tak kisahlah daripada siapa. Yang nak jadi PM, TPM tu kena bincang balik.

Nabil Norazmy berkata...

HAhahahahahaha..
Rasa nak mati tergelak baca komen brader ni.. terbaikk