.

Khamis, 3 Mac 2016

YA AMPOON YA MAULANA








YA AMPOON

YA MAULANA

YA AKEE

YA HABIBI

BILA LAGi?




Najib dan 1MDB: Soalan untuk Raja-Raja Melayu

Tokoh Wartawan Negara A Kadir Jasin hari ini menyembah beberapa soalan kepada Raja-Raja Melayu berhubung kepimpinan Najib dan 1MDB yang diilhamkannya tetapi terpalit dengan pelbagai isu.
Beliau merujuk kepada gesaan Sultan Perak Sultan Nazrin Muizziddin Shah yang mahu kerajaan menyokong usaha anti-rasuah bagi memperbaiki kedudukan Malaysia dalam indeks persepsi rasuah Transparency International (TI) yang dikatakan sebagai membimbangkan.
Antara lain, Kadir menyoal sama ada Raja-Raja berpuas hati dengan reaksi pentadbiran Najib terhadap titah perintah baginda mengenai 1MDB?
RAJA2 MELAYU

TELAH SAMPAI

MASANYA

MELAKUKAN

APA YANG WAJIB

DILAKUKAN

AMiN


------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sokooooooooooooooooooooooooooooong

daulat tuanku

tanpa rakyat yg sejahtera siapalah tuan ku

rakyat yg susah hidupnya apakah ada masa mereka
utk mendaulatkan tuanku?

Tanpa Nama berkata...

TT sudah mula pasang niat baca khutbah mcm Vincent Tan ka??

Apabila raja sultan bertitah, sekor lalat pun x amik port. Jangankan Najib.. rakyat pun terasa nak ketawa baring2..

Selama ini, apa kerja buat raja2 sultan2 anak beranak?? Biawak2 ni hanya berfungsi membodohkan Melayu ke tahap gaban.. lihat saja permintaan apa saja dibuat sekedar melepas mani selepas melancap ja.. dia pancut ikut suka mana nak tala kepala kote dia..

Jumaat besok.. jom pi dgq khutbah TT dpn Masjid Negara.. Brickfeilds xde masjid boh..

Orang Biasa Aje berkata...

Jangan harap freeloader ni nak jatuhkan Najib.

Tanpa Nama berkata...

Mana MASYOOOOKKKKKKKKKK ?????

MASYOOOKKKKKKKK tu power OK

Melayu Melayu

Biasa lah

Next !!!!!

Tanpa Nama berkata...

AWAS


Jangan Harapkan parti FREE Loader ni.
Parti Free Loader wujud dan kekal sebab...
sebab dengan $$$$$$$$$
Dengan ada kereta Fuuulali, kereta Lambongbini
Parti FreeLoader lah yang bantot minda orang melayu.
Cakap lain , Bikin lain.

Tanpa Nama berkata...

mana berani si nazrin tu yop oii..kang projek2 pembinaan tak dpt..jgn lupa demo ketika rampasan kuasa najibun dulu.para pendemo dihukum kerana mhalang kereta nazrin..kini nazrin nk ckp pasal tranperant plak..mimpi berahi apakah ini..lakunan apakah ini?perak la negeri pertama sistem residen hingga kini.melayu ditakut2kan dgn daulat sultan.ditakutkan dgn daulat tulahan sultan dikatakan memerintah alam manusia dan alam jin buana..kini, sudah terbukti, alam buana yg memerlukan keaslian waris sultan sudah ditipu atau sudah dibayar dgn wang berwarna kuning iaitu emas..atau makhluk2 alam buana ni sudah dijampi dikautimkan oleh pawang2 diraja handalan..takkan alam jin buana pun makan rasuah gak..malang rkyat perak ni,nazrin dok selesa dikayangan tp rakyatnya dok di titi, di parit di dinding..

Tanpa Nama berkata...

semua jaga periuk nasik beb...sekadar bercakap berucap je pandai...dalam tindakan kosong...nanti elaun kena potong beb...itu pun ikut teks...apa bendanya... ikut cara najiba...kata lah apa pun senyap menyap je...minta panglima serang..dia buat bodoh buat baik...bak kat pijak semut tak mati beb...selagi ada golongan mengampu membodek menjilat ni selagi itulah sengsara... free loader kelas... makan tanggung berak cangkung...jangan lupa kah kah kah