Khamis, 3 Mac 2016

FULUSSFAH PARTI PAS






SATU LAGi

FULUSSSAFAH

PARTi PAS



'Hudud bukan gagal, cuma belum berjaya'

KOTA BHARU - Timbalan Menteri Besar Kelantan,  Mohd Amar Nik Abdullah mempersoalkan dakwaan sesesetengah pihak kononnya kerajaan negeri sebenarnya gagal melaksanakan Enakmen Kanun Jenayah Syariah II atau hudud di Kelantan.

Menurutnya, dakwaan itu tidak tepat kerana kerajaan negeri tidak pernah mengalah dalam usaha untuk melaksanakan hudud di negeri ini walaupun berdepan pelbagai cabaran.

“Apa yang dimaksudkan dengan gagal tersebut, kita belum berjaya lagi, ini bukan bermakna kita gagal. Contohnya, orang naik kelapa, kita baru sampai separuh, orang tak panggil gagal lagi.


KAH KAH KAH

kita bukan bodoh  cuma bangang
kita bukan kalah  cuma tak menang
kita bukan tipu cuma kita kelentong
kita bukan rembat balak
kita cuma tebang balak
kita bukan tengopk porno german
kita hanya lihat saje
lu ingat kita bodoh
kita hanya bangang
ngang ngang ngang

PUTAR ALAM

---------------

3 ulasan:

Orang Biasa Aje berkata...

PAS bukan bodoh cuma tolol aje.

Tanpa Nama berkata...

Dah budak tu BAHALOL

Buat apa dengar cakap budak bahalol pon

Nasib baik CINA BAYAR CUKAI bagi makan minum pencen

Kalau tak Rata padang pasir lah kat Kelantan nun

Dah budak bahalol buat kerja , boleh pakai ke ????

Tanpa Nama berkata...

sapa nak hudud ? orang melayu atau orang islam ? kah kah kah... majoriti melayu islam susah laksana hudud...salahkan cina 20 % apa punya turr... yang laksana hudud pun hampeh... kena potong tangan yang mencuri kebebasan rakyat...kena potong tangan yang merompak rakyat...kena sebat ular mak menipu demi duit...kena rejam batu pemimpin bodek...kah kah kah baru lah hudud jadi popular...ini curi tin milo penjara...curi berbillion disembah dicium dijilat...pas tu keluar gambar cium kaabah.. kalas propaganda membodohkan melayu dengan cina komunis...jangan mudah lupa...bangla semakin ramai...nak pi pasar malam pun takut dah... bau busuk...tak boleh tahan woit kah kah kah...entah apa penyakit dibawa balik ke malaysia..pokok nya semua boleh asal ada fulus....muncul tv dengan kopiah wuduk suduk kuduk semua jadi... kah kah kah