Sabtu, 2 Mei 2009

ALTANTUYA MENUNGGU




BN HARUS BERTANDING DI PENANTI
-melayau

Pergerakan Pemuda UMNO Pulau Pinang berharap Barisan Nasional (BN) dapat bertanding pada pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti pada 31 Mei ini bagi menebus maruah parti dan membela nasib rakyat.

Ketuanya Norman Zahalan berkata, tindakan bekas Timbalan Ketua Menteri I Mohammad Fairus Khairuddin dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengosongkan kerusi itu pada 16 April lepas telah mengkhianati mandat yang diberikan oleh pengundi di kawasan itu.

"Ahli BN dan UMNO harus mempunyai semangat dan maruah perjuang parti yang tinggi untuk membela nasib pengundi di kawasan Penanti," katanya.

kah kah kah… MANGKOK NI KATA MESTI JAGA MARUAH PARTI…. kah kah kah..

kah kah kah… INI PERLI MAT MONGOL… MAT MONGOL TAK NAK TANDING… kah kah kah..

woit… BUKAN SAJA TAK ADA MARUAH… MAT MONGOL TAKUT HANTU ALTANTUYA AKAN DATANG LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah... BUKAN MENGKHIANATI MANDAT... SAJE NAK TEST MARKET... NAK BAGI MAT MONGOL GEMPAK... DULU MAY MONGOL CAKAP KALAU MAT NGANTUK PM GEROMBOLAN KALAH.... INI
PAKATAN BAGI PELUANG TEST MARKET...
. kah kah kah




2 ulasan:

Hanggokan berkata...

kahkahkah!
mungkin mamat ini keliru siapa ketua mereka...madey atau najib?
kahkahkah!
bangun tido oit!

AnakSemuaBangsa berkata...

monggolian News Forum melaporkan bahawa bapa kepada mangsa pembunuhan kejam yang dikaitkan dengan perdana menteri malaysia,steve shariibuu akan berkunjung ke penanti tiga hari sebelum hari pengundian berlangsung.

namum begitu,dilaporkan bahawa,bapa altantuya tidak akan berkempen,beliau hanya sekadar berjalan jalan di sekitar penanti dan kawasan pengundian.

Setev Shariibuu ddilaporkan akan ditemani oleh lebih kurang 25 orang warga Monggolia yang ingin turut serta menjenguk suasana pilihan raya di malaysia.

Monggolian News Forum juga melaporkankan bahawa Setev Shariibuu akan turut berada disetiap pilihan raya kecil di Malaysia sehingga kes pembunuhan anaknya didengar di mahkamah keadilan antarabangsa.

.......

har..har..har..
aku pikir,rakyat penanti tak kan dapat melihat muka pak jib la kat sana..
ke dr.steve akan diharamkan masuk ke malaysia...??

http://keraspedal.blogspot.com/2009/05/bapa-altantuya-akan-ke-penanti.html