Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Mei 2009

BERITA DARI PERAK


ADUN PKR KUALA KURAU DI SERANG
- [Laporan oleh Man Saman Kati dari Perakexpress.com]

YB Kuala Kurau, Yunus Jamsari telah di serang.

Sekumpulan penyerang dalam tiga buah kereta telah menyerang kereta YB Yunus dan dilaporkan Pembantu Khas YB Yunus yang dikenali sebagai Pak Nan telah cedera parah di tangan.

Apakah ini bersangkutan dengan berita di bawah ini.



ADUN KUALA KURAU MEMBNERI KETERANGAN PADA SPRM

IPOH:-Satu laporan rasuah telah dilakukan oleh ADUN Kuala Kurau,YB.Yunus Jamahri kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia(SPRM) atas usaha pimpinan BN merasuah beliau dengan wang dan jawatan.

Hadir bersama beliau ialah ADUN Pakatan Rakyat, YB. Drs.Khalil Idham Lim(Titi Serong), YB.Chan Ming Kai(Simpang Pulai), YB.Chang Lih Kang (Teja), YB.Leong Mee Meng (Jalong), YB Sum Cheok Leng (Bercham), YB. Sivasubramaniam(Buntong) dan YB. Ramli Tusin (Gunung Semanggol).

Dalam sidang akhbar sebentar tadi, ADUN Kuala Kurau mendedahkan usaha membeli beliau supaya melompat kepada BN bermula sejak minggu PR menang di Perak sehinggalah sebelum BN merampas kuasa di Perak.

Beliau juga mendedahkan tawaran yang diberikan antaranya dengan sogokan wang dari RM3juta hingga RM8 juta. Disamping dengan tawaran kompatmen balak dan jawatan Exco Perak.



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rupa-rupanya kedudukan BN Negeri Perak masih tak kukuh sehingga terpaksa meneruskan agenda "rasuah dan lompat parti".

Apabila gagal mereka guna khidmat "gangster" bagi menutup mulut dan menakutkan orang yang cuba dirasuahnya.

Tukar Tiub.... anda takut pada gangster....?

"LAWAN TETAP LAWAN"

AKU ANAK GURUN berkata...

Biasalah tu, asal dapat memerentah,curi duit rakyat, sampai bunuh pun tak kesah asalkan boleh kaya dan kuasa.

Nusaibah berkata...

Apa nak jadi dengan BN.. Rasuah kan sudah jelas pengharamannya..

Kembalilah kepada IsLaM!

Hayyakallah.. ~Salam Ziarah~

Tanpa Nama berkata...

mmg hanjeng la diorang ni....

Tanpa Nama berkata...

tembolok didahulukan rasuah diutamakan

Tanpa Nama berkata...

ala filem hidussyaitan pula

Tanpa Nama berkata...

rakyat pun dah tak larat nak layan karenah dorg ni, nama pun rampasan kuasa dah rampas mestilah guna cara tak baik, kalau guna cara baik boleh ah kita kata ambilalih kuasa..dorg kena teruskan jugak, dah buat jahat, dah bahagian dorg tu bahagian HITAM takkan le boleh putih lak..

kucingsiam berkata...

meow~

Gangster tetap gangster ; lawan tetap lawan.

Ni kes kecil lah. Kes besar pakai C4 pun tak selesai lagi. Perancangnya masih hidup sambil ketawa besar.

Tanpa Nama berkata...

samsengnya UMNO/BN !! Mana PDRM ?? tak nak buat siasaatan ?

"Revolusi Rakyat 7 May @ Ipoh"

Basmikan UMNO/BN di Perak !!

Hidup Rakyat !!!


Dakis

Saf Badar berkata...

"Sekumpulan penyerang dalam tiga buah kereta telah menyerang kereta YB Yunus" Tiga buah kereta? Lebih kurang 12 orang serang seorang? Gangster? Gangster taik kucing!!! Ni namanya PENAKUT!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah keok.sudah jadi cowboy ka ...?

Tanpa Nama berkata...

Hai??????????
Kenapa tak kuar dalam RTM
kenapa tak der pemberita TV3?
Kenapa Bernama dan Awani tak kuarkan dalam program berita mereka??
Mana dia pemberita Utusan dan NST yang sibuk hal rasuah lembu dan hal meliwat?
kenapa bila kes rasuah melibatkan jutaan ringgit tidak masuk berita?
Apa sudah jadi dengan Suruhanjaya Rasuah Malaysia?
Ini Suruhanjaya kena suruh ker?

gulaitikpenanti berkata...

cuba cx betoi2,,,,kot2 geng2 koboi pakai sonkok masa nak tunjuk samseng masa PR nak bsidang x jadi dulu tu,terpaksa bsidang bawah pokok demokrasi tu....nama geng tu sedap bunyinya....apaaa pekidaaa....pekudaaa(kena kuda)...oppsss...pukydaaa...hu2

Tanpa Nama berkata...

Keluarkanalah berita ni dalam Metro ke, Sinar ke... Kecik pun takpe.

Tanpa Nama berkata...

Lompat parti daripada BN ke PR halal,mencerminkan demokrasi..Bila dari PR ke BN tak bermoral dan mengkhianati amanah rakyatlah..Woi,kepala bapak korang..Yang salah tetap salah..Aku tak setuju langsung apa yang BN buat tapi aku lagi benci orang yang munafik macam geng korang ni..Cakap macam taik..Matlamat tidak menghalalkan cara woi..

Ras