Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Mei 2009



KEDAH TETAP PILIH PROTON PERDANA
-melayau

Kerajaan negeri Kedah akhirnya memilih untuk tetap membeli kereta Perdana V6 Executive sebagai kereta rasmi Exco dan pegawai kanannya menggantikan kereta jenama sama yang telah rosak.

Menteri Besar, Azizan Abdul Razak berkata, beberapa kereta lama yang digunakan selama enam tahun sebelum ini telah rosak dan perlu digantikan.

Beliau berkata, kereta itu akan dibeli tidak lama lagi dan bahagian kewangan negeri kini dalam peringkat rundingan harga dengan pihak Proton.

"Kita mungkin akan beli empat atau lima buah kereta Perdana V6 Executive... kita serah kepada bahagian kewangan negeri untuk beli mengikut peruntukan yang kita ada kerana sebuah kereta ini berharga lebih RM100,000," katanya kepada pemberita selepas merasmikan majlis penutup seminar pengurusan perubahan anjuran bahagian sumber manusia kerajaan negeri di sini, malam tadi.


woit… SISTEM DAPAT KERETA KERAJAAN INI PATUT DI HAPUSKAN…kah kah kah…

woit... DAH BOSAN DENGAR CERITA KERETA INI... TAK ABIS ABIS...kah kah kah

woit…. ELAUN ADA … GAJI ADA ….KLIM DUIT MINYAK ADA…. KLIM DUIT METING ADA….APA HAL NAK DAPAT KERETA LAGI….kah kah kah…

kah kah kah… APA SPESIALNYA MALAOAN NI DAPAT KERETA KERAJAAN.. kah kah kah…

kah kah kah… KERANA KERJA DENGAN KERAJAAN… kah kah kah..

woit… KALAU MACAM TU SEMUA YANG BEKERJA JUGA PATUT DAPAT KERETA SAMA…. APA HAK MALAON MALON INI DI LIHAT PENTING… kah kah kah



9 ulasan:

LensaPR berkata...

bab kereta ini, BN dan PR SAMA SAJA. BRAVOOOO

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,

Setuju tu, macam baguih jadi exco dapat keta, dah lah gaji dan elaun lain banyak, tak termasuk elaun2 lain lagi kan, ni apa hal lak dapat keta, patutnya depa beli ja keta sendiri, dah lah dapat kontrak pun banyak takkan tak mampu kot..???

orang cam ni ka nak tolong rakyat? kalau naik keta pun rakyat yang bagi???

Did berkata...

kahkahkah! knp tak bg kereta mayat sorang satu? hadir skit rasa insaf tu. kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Azizan ni pun jenis gerombalan juga. Negeri Kedah tu miskin yang hampa tu exco dok melantak elaun sana sini tak fikir ke rakyat yg fakir miskin di Baling di Sik di Pantai Kuala Kedah yg asyik berdengung di lautan. Woit Azizan tolong fikiar tengok anak bangsamu yg soru pun miss.

Zolgoji, Bukit Lanjan.

Tanpa Nama berkata...

Tuan t.t.,

Dalam politik, mereka menjaga diri mereka dulu..tentang rakyat, itu belakang kira.

Mengenai ganjaran & pencen persaraan, mungkin ada diantara pembaca blog tuan, pengetahuan secara terperinci keistimawaan itu yang boleh dikongsi sama.

Tentang kereta berusia 6 tahun dengan maintenance yang sempurna boleh dikatakan 'ujur' dan kena digantikan, cuba pikir sekiranya perbelanjaan itu ditanggung sendiri, mungkin kereta itu boleh pakai lagi.

Tanpa Nama berkata...

Bravo Pak Isham, baik UMNo ker PR ker kalau tak betul, kita kritik...takder bias2 lagi...kalau dah manusia semua sama ajer, sifat tamak mesti ader...

Sudin berkata...

woit...isham !
ini macam kes kasta je !

RM100,000 sebuah....wow !

PRESTIJ.

Wak sembab pakai Rolls Royce.
Lidah kontot pakai range.

Kalau dulu range rover sultan perak je boleh pakai.

TT dan seangkatan dengannya pakai kereta kaki.Kah,kah,kah.......

Tanpa Nama berkata...

Wak Sudin. aku betulkan sikit statement kau tu,yang ko nampak
Wak Sembab naik keta Roll Royce tu bukan dia punya tapi Taibbbbb Mahmud yang punyaaaaaa...

Tanpa Nama berkata...

Patutnya betul elaun kereta nie tarik balik semua ...berapa banyak elaun kaoorg nak cekik aaa ...rakat yg bayar tau ... gaji dah ada elaun minyak elaun perjalanan tak cukup lagi ker .... gaji >10,000 pandai2 la ration ....org lain gaji 3-4 bule bayar kereta takkan kaoorg tak buleh !