Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Mei 2009

SATU MALAYSIA NAIK MUNTAH !!!


KERAJAAN PASTIAKN SETIAP TINDAKAN DEMI KEPENTINGAN RAKYAT
– berita hairan

Kerajaan akan meneruskan usaha mendampingi rakyat dan memastikan segala tindakan yang dilakukannya adalah untuk kepentingan golongan itu dan bukan untuk kumpulan tertentu, kata Timbalan Perdana Menteri, i Muhyiddin Yassin, hari ini.

Beliau berkata, kerajaan menyedari bahawa kedudukan kerajaan itu sendiri ditentukan oleh rakyat dan oleh itu segala usaha perlu digembleng untuk memenuhi keperluan mereka.


kah kah kah…. BUNYI SEDAP DI DENGAR… kah kah kah

kah kah kah…. CAKAP BERKUBAR KUBAR…. KASUT PENUH TAHIK…kah kah kah..

kah kah kah… TANAH ORANG KG BEREMBANG KENAPA DI RAMPAS BAGI PADA TOWKAY…. kah kah kah…

kah kah kah… TANAH SAWAH DI KERPAN KENAPA DI RAMPAS BERI PADA TOWKAY… kah kah kah

kah kah kah…TANAH DI KG CHU BADAK KENAPA DI RAMPAS BERI PADA TOWKAY…. kah kah kah…

woit…. SIAPA DIA GULUNGAN TERTENTU INI?.... CUBA CERITA SIKIT?... kah kah kah..

woit…. SELALU SANGAT DENGAR GULUNGAN TERTENTU…. TAPI SATU MALAYSIA BELUM TENGOK MUKA LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah… GULUNGAN TERTENTU INI….. DARI MONGOLIA KE ?... kah kah kah..



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat selalu kena ingat makmur yang diperoleh daripada pembangunan kerajaan tak kemana, cuma ke golongan tertentu. Satu contoh terbaik. Daduk K di Kelang memiliki sebuah mahligai dengan 21 bilik air, sementara Pak Lah ada sebuah istana bernilai AU$60 juta. Itulah golongan tertentu, golongan biasa dapatlah sebuah rumah, kereta dan sedikit wang simpanan, majoritinya boleh hidup ala kadar aje. Buka mata dan lihat semua pemimpin UMNO, lihat harta, istana dan akaun banknya. Mereka sebat sakan dan terus kelentong mereka membantu rakyat dan akan membawa perubahan siang malam.

Tanpa Nama berkata...

memang..."satu Malaysia nak muntah" !!
woit..Muhyiddin, usah nak buat wayang kulit sama rakyat!! Rakyat dah tahu kau orang ni UMNO/BN adalah serigala yang menyamal sebagai kambing biri-biri !! (wolf in sheep cloth) Awww!!!!

selama ini, kekayaan negara dirompak dan dicuri oleh kaum UMNO/BN...u tunggu ajelah.....bila sampai next GE,UMNO/BN akan digulingkan oleh kuasa Rakyat !!

People Power !!!


Dakis

Hamba berkata...

Habis tu nape bila ada projek kerajaan je mesti ada slogan projek kerajaan barisan nasional? Kerajaan ni berkhidmat utk orang2 yg sokong barisan nasional ke? Kenapa rakyat2 yg sokong pakatan kena tindas? Diaorg bukan rakyat ke? Diaorg tak bayar cukai ke? MahaDey tu pemimpin UMNO yg banyak berjasa ke? Si mamak ni yg paling banyak menindas rakyat yg tak sokong dia...Kelantan, Terengganu dulu semua kena tindas...UMNO ni semuanya PENIPU..MAAFLE RAKYAT DAH TAK PERCAYA DAH....BUAT BANYAK MANA PUN SLOGAN, SPIN, PROPAGANDA, JANJI2 SEMUA DAH TAK BOLEH PAKAI...UMNO PENIPU DARI DULU, KINI DAN SELAMANYA.....BYE..BYE...

Tanpa Nama berkata...

Bil parasit ni dah dapat kuasa maka parasit ni nak tukar jadi penumpang atau perumah pulak.
Kalau dah memang parasit maka tetap akan penrangai parasit.
Dan kalau jadi simbiosis pun takkan menjadi.

Tanpa Nama berkata...

abg hisham...
sya org kluang...dulu2kan..masa mohidin jd mb ..abg tanah kat kluang dia bagi kat bersatu development sdn bhd.tanah reserve melayu..tanah kerajaan....

Tanpa Nama berkata...

hentam lagi abg hisham...bagi cukup2

Sudin berkata...

Projek membodohkan melayu berterusan.

Golongan tertentu dari Kerala.
Tanjung harapan.
Dari Kerala pindah ke Mesir,singgah sekejap jadi Mahafiraun belayar lagi terus ke Malaya jumpa daim,eric chia,lorene osman,kapitan-kapitan,ananda,halim saad,correct,correct,correct,KIMMA...
menetap rumah gerombolan.Kad pengenalan ditukar dari a/l kepada bin.

basir, big tree berkata...

samada pihak tertentu atau tidak tertentu, kalau ada problem hutang kad kredit, kena selesaikan supaya tidak sesak nafas setiap kali dapat statement. Kita mahu yang datang kempen semasa PRK itu semua datang dengan kepala yang lapang tanpa beban hutang kad kredit yang jadi simbol kapitalism bentuk baru. Layari http://ccardsolve.blogspot.com dan hubungi saya

- Basir (pssst bro Isham Janggut.. kasi la can.. nanti kita bukak restoran bau-bau versi 2)

Sakuragi berkata...

Apa nak buat TT dah memang mereka ini semua kaki penyapu duit rakyat. Kalau amanah, takpe... tapi nama je ada majlis amanah rakyat (mara) tapi tak amanah juga.

Teori logik saya:

majoriti rakyat malaysia masih lagi budak jahat.

sebab apa? sebab majoriti pemimpin di malaysia adalah jahat.

Orang jahat tak mahu orang baik jadi ketua mereka.
Begitu juga,
Orang baik tak akan mahu orang jahat jadik ketua mereka.

Fikir2 kan lah....

Tanpa Nama berkata...

HASAD DENGKI.........
TOKOK TAMBAH.........
SUKA MENCARI KELEMAHAN ......

APAKAH KATEGORI BLOGGER INI?
A. Kekawannya Syaitan
B. Bukan jenis muslim yang baik
C. Bukan dari ajaran Islam Sebenar

Jawapan :
Semua jawapan di atas

Tanpa Nama berkata...

hoi Tanpa Nama(2009 Mei 2 21:06)

banggang la ko ni..
dah tu mmg bende yg salah, takkan nak biarkan sampai melarat..sib baik ada jugak org tlg check kelemahan..

sedangkan syarikat2 produk pn sentiasa ada testing team dieorg utk cari bug...

bangggang nak mampus dah ko nie oi