Rabu, 23 September 2009

SATU LAGI FATWA MALIKUL SEMBAB




ELAK SEBAR MASALAH DALAMAN
- melayau

Muhyiddin Yassin mahu parti-parti komponen Barisan Nasional (BN) mengelak daripada membincangkan masalah dalaman secara terbuka hingga tersebar di kalangan masyarakat umum.

Ini kerana situasi tersebut akan memberi kesan negatif dan tanggapan buruk di kalangan masyarakat dan pengundi terutama menjelang sesuatu pilihan raya.

"Secara langsung atau tidak langsung mungkin akan ada kesan, kita tidak mahu kelemahan-kelemahan kita walaupun orang tahu ada sedikit sebanyak kelemahan dalam semua parti politik bukan sahaja dalam BN, dalam pakatan pembangkang atau pakatan pun ada problem.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… GEROMBOLAN SEDANG BERAMUK… kah kah kah…

kah kah kah… SATU MALAYSIA TAHU… NAK TUTUP MACAM MANA ?... kah kah kah..

woit…CAKAP RAKYAT DI DAHULUKAN…. TAK KAN TAK NAK BAGI RAKYAT TAHU…. kah kah kah…

woit… NAK TIPU MELAYU LAGI KE ?… kah kah kah



2 ulasan:

Haji Kepala Lembu berkata...

mamat sembab ni makin tua makin bodoh. umno ni memang dah lemah..umno dah keseorangan dalam BN. MIC parti yg kena sawan babi. MCA jangan harap dapat bantu. PPP jangan harap pengundi tengok. GERAKAN tak lama lagi bertaraf NGO. pasal itulah nak pikat PAS..elehh macamlah kita tak tau..

Tanpa Nama berkata...

Al Malikut Mat Sembab berFARTwa agar anak anak nya tidak buat bising. Meraka mendengar ke? tidak kerana ini maknanya Al Malikut campurtangan pentadbiran/halehwal dalaman rakan rakan Armno dln BE END. Ingat diTerengganu? ahli ahli DUN Armno pun ta datang pabila Al Malikt Mat Sembab arahkan perjumpaan? Kesian Al Malikut anak anak nya ta mau dengar sudah FARTwanya. dah bosanlah dengan FARTwa yang busuk.

Allahuakhbar Allahuakhbar.