Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 September 2009

KAWAN BAIK SAMY VELLU BAGI FATWA




PILIH CALON BERSIH DI BAGAN PINANG JIKA MAHU MENANG BESAR – MADEY
- melayauir

Mahathir Mohamad sekali lagi menegaskan UMNO perlu memilih calon yang bersih daripada gejala politik wang dan rasuah untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang.

Beliau berkata, UMNO boleh mendapat majoriti besar pada pilihan raya kecil DUN tersebut yang merupakan kubu kuat parti jika memilih calon yang benar-benar bersih.

Beliau berkata, jika calon tidak bersih diketengahkan dalam pilihan raya tersebut, UMNO mungkin menang di Bagan Pinang tetapi akan kalah di tempat lain.

KAH KAH KAH…


kah kah kah…. INI KERJA MUSTAHIL… kah kah kah…

kah kah kah… BOLEHKAH DI TEMUI MAT PET YANG TAK PERNAH KENA DADAH DI PUSAT SERENTI…. kah kah kah..

kah kah kah… BOLEHKAH DI JUMPAI ANAK DARA PELACUR BEKERJA DI LORONG HAJI TAIB… kah kah kah…

nota:
tujuan madey keluarkan kenyataan ini untuk tibai khairy.
madey mahu kj dilupuskan untuk laluan
pada mat botak. adalah lebih senang mencari
tungau di telinga kucing dari mencari
yb gerombolan yang tak rasuah.

mat isa bukan nak bertanding. munkee ini nak
bagi anak dia bertanding. saje tunjuk yang dia
nak jadi calon. munkee kontot ini nak jadikan
kerusi ini harta pesaka turun temurun.

keadaan cuckup baik – gerombolan sedang bergaduh
satu malaysia senang hati dan ketawa kah kah kah.




10 ulasan:

Sukj berkata...

kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

NASIHAT BERNAS DARIPADA 'TOK GURU POLITIK WANG'...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

TOK GURU DAH TELAN MENGKEDARAH KENYANG...BARU NOW NAK NASIHAT CUCU CICIT SETAN AGAR JANGAN PILIH KAKI RASUAH ...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah..

NAPER 'TOK GURU SETAN' TAK BERI NASIHAT SEBEGINI MULAI TAHUN 1981 LAGI...? kah kah kah kah kah kah..kah kah kah kah..kah kah kah...

WHY NOW TOK GURU ?...kah kah kah kah ka....WHY NOW? kah kah kah kah ka..kah kah

DAH NAK JALAN KA NI..? kah kah kah kah kah..kah kah kah kah..kah kah kah

TOK GURU RASUAH NAK BERI NASIHAT TERAKHIR TENTANG RASUAH...kah kah kah kah kah..kah kah kah kah..kah kah

TOK GURU POLITIK WANG NAK BERI ADVISE TERAKHIR TENTANG POLITIK WANG...kah kah kah kah kah..kah kah kah kah kah

TOK PELINGKUP NO.1 MALAYSIA NAK BERI NASIHAT TERAKHIR AGAR UMNO TIDAK DILINGKUP...kah kah kah kah kah..kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah

DAH PELINGKUP...BILA SEMUA DAH LINGKUP...BARU NOW NAK BERI NASIHAT...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah..kah kah

INILAH NASIHAT OLEH CHIEF OF SETAN PALA BANANG...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah kah.

mosabit berkata...

siapa pun..apa pun ...yg dicakap..diucap..difatwa...di seminar...di kolikium....asalkan ianya datang dari grombolan dan yg se gerombolan dengannya....majoriti rakyat dah tak ambil pot langsung....majoriti rakyat sedang menumpukan perhatian ke arah PRU13...........

Haji Kepala Lembu berkata...

makin siok drama ungno ni..perahu dah nak karam, macam-macam. tampal sini, bocor sana. tampal sana bocor sini. potong lembu pun ambil kepala saja. kwak..kwak..kwak

OrangGilak berkata...

hehehe... memang keghusi kek sano dah jadi harto dio anak boranak macam harto adat... sojak zaman bapaknyo laie. sobabnyo dio pandai 'jago' kawasan dio dari segi 'kobajikan' hahahah... tapi org2 KJ pun banyak kek situ... dan pandai juo bab2 'kebajikan' ni.... monarik gak nak tengok sapo yang dapek akhirnyo. ekau masih kek jelebu ko isham?

mudz berkata...

ada jang...calon terbaik UMNO tak pernah ada skandal tak pernah makan rasuah tak tipu orang tak pernah ambil komisyen tak pernah tipu claim tak pernah mengatal...buh saja kepala lembu.

Undi Kepala Lembu

Tanpa Nama berkata...

Sebelum bertanding, melalak sana sini - inilah calon terbaik, inilah calon pilihan !!

Selepas kalah bertanding, kutuk sana kutuk sini - pilihlah calon yang bersih, jangan tersalah pilih calon, pilih yang tak rasuah !!!
kah..kah..kah..

kesian gerombolan pulau pinang, kena tibai kaw-kaw pasal calon DUN permatang pasir yang tak bersih dan bermasalah.
Muhyiddin tibai, Ayah Dino tibai, ramai puak2 gerombolan pakat2 tibai..!! kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah..
intro yg baeeekkk lopeh lamo bercuti ghayo.. rindu lah warihh.. paper den ni hari2.. kalo x updated, raso sangap lain macam.. haha..
terdongar ceramah ustad umno dlm keto pak mertua mcm fuck!! cakap bab agama belit2.. cakap je free tak pihak mana2.. sembang lebih.. tapi dok bantai pembangkang.. bullshit. patut ler pak mertua aku duk sokong umngok ni.. lantok dier lerr

Tanpa Nama berkata...

Madey betul banganlah kerana tidak sedar semua Ketua Bahagian UMNO dan Menteri UBN adalah perasuah dalam pelbagai skala, ada kecil ada hebat dan halus dan ada terang-terang atau terang benderang.Lihat harta dan rumah istana mereka! Kenapa pula calon DUN atau Parlimen boleh bebas daripada rasuah. UMNO adalah lubuk rasuah jadi mereka yang dipilih walaupun pada mulanya bagai 'pak lebai buluh' tapi dah jadi DUN nanti boleh lari ke dari rasuah kerana mereka tu bukannya malaikat robot, tak ada nafsu dan syahwat kepingin wang dan kesenangan.Madey merepetlah.

zeqzeq berkata...

betul betul 33kali..
benda baik kena sokong FREE rasuah..salahguna kuasa..

Tanpa Nama berkata...

Den ghaso kalu letak calon Samie Bulu buleh menang kot grombolan nih. Pak penakan dio (madey) pun tentu sokong. Sokong tibai! kah kah kah kah kah!