Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 September 2009

BAIK NYA ORANG INI




100 PONDOK POLIS KOMUNITI DIBINA DI ISKAMDAR MALAYSIA AKHIR TAHUN INI


Johor akan mewujudkan 100 pondok polis komuniti di Iskandar Malaysia membabitkan perbelanjaan RM82 juta menjelang akhir tahun ini, bagi membuktikan komitmen kerajaan negeri dalam membanteras jenayah.

Ghani Othman, berkata sekurang-kurangnya seorang anggota polis bersama enam anggota sukarelawan terlatih akan ditempatkan di setiap pondok polis berkenaan.

"Setiap pos polis komuniti akan dilengkapi kemudahan tempat tinggal anggota dan ia diletakkan di bawah pentadbiran ibu pejabat polis daerah yang membabitkan daerah Johor Bharu, Iskandar Malaysia, Kulai dan Pihak Berkuasa Pasir Gudang," katanya selepas mengadakan rumah terbuka di kediamannya di Sungai Mati di sini, hari in

KAH KAH KAH…

nota:
lihat bagaimana baiknya kerajaan malaysia
tanah dan harta orang asing di jaga dan dikawal
dengan baik sekali. membuat 100 buah rumah pasong
khusus untul maloan yang sedang merembat harta
kakayaan negara ini.

inilah kata datuk nenek moyang kita dahulu : berok singapura
bik mama susukan – berok di pekan mati tertekan kah kah kah





8 ulasan:

Keliwontron berkata...

Kah kah kah SusuBikMama diperkaya dengan aminoacid , paraquat dan round-up acid sesuai utk dinenenkan pada rakyat Singapura....
tak payah letak dalam fridge pun tak basi ..SusuBikMama telah dipasteurkan dan diluluskan oleh Sirim

Haji Kepala Lembu berkata...

Apa kata kalau setiap 1 pondok diketuai 1 orang polis kaki rasuah dan dibantu oleh 4 orang ahli PEKIDA yang pakai songkok tinggi, 2orang ahli PEWARIS yang muka iras Raja Katak, 2 orang GERAK yang ota dah tak betul dan 4 orang pendekar dan pejuang Islam dari Sksyen 23 sambil membawa kepala lembu.

Tanpa Nama berkata...

Tu dah memang dasar kapitalis sapa2 penyumbang modal terbesar akan diberi perlindungan yg maksima kalau boleh pasang polis keling pinggang dia org mcm bodyguard. org2 marhaen mcm kita ni kalau mampos kene ragut mana kisah..tu budak kecik yg kena rogol sampai mati berapa byk kes tak bole setel sampai sekarang. ada yang dah mampus pun ada tp kes tak tutup/setel lg...org2 pendatang tanpa izin pun senang2 jer buat jenayah kat mesia nie..dia org mana takut polis kalau dah kepala polis dah camtu perangai dia...

BrightEyes berkata...

Wow. Kat kawasan perumahan, kedai & flet, takda polis... peragut & pemecah rumah bermaharajalela. Tapi polis lebih suka kerah tenaga cari Raja Petra, tangkap orang pakai tshirt hitam, tangkap orang bakar lilin... dan yg baru2 ini, jaga harta orang Singapore.

Memang wow wow.

Tanpa Nama berkata...

berok makye di hutan taknak disusukan oleh bik mama ke wakakaka

azhar berkata...

polis dah turun pangkat jadi jaga gamaknya..

abdulanon berkata...

RM82,000,000 bahagi 100 buah pondok = RM820,000 setiap pondok. Wuih! Harga pondok lagi mahal dari harga sebuah rumah banglo di seremban atau condominium di lembah klang. Siapa dapat kontrak bina pondok ini, agaknya...

Tanpa Nama berkata...

yang aku tak tahan..kat label artikel ni siap ada label nordin kardi tu..tak pasal2 tersedak orang tua tu kat rumah..

bik mama ni aku hangin betul la.adee je hal dia ni.cuba duk diam2 sikit.mcm bagus sgt je..ingat org suka agak eh die tu..tak pasal2 kena maki..