Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 Mac 2011

MELAYU JAGA JAGA JANGAN KENA TIPU LAGI





MALAON INI BILA NAK MENGAKU










DR M ADMITS HE HAS INDIANS BLOOD – minsider

Mahathir Mohamad has admitted in his autobiography out today that he has Indian blood but maintained that he is still Malay “and proud of it”.

“I admit that some Indian, or more accurately South Asian, blood flows in my veins, but from which part of the Indian subcontinent my ancestors came I do not know,” he wrote in the book titled “A Doctor in the House: The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad”.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..AKHIRNYA NANDEK INI MANGAKUI…. kah kah kah...

kah kah kah..AKHIRNYA TUKAR TIUB BETUL... kah kah kah

kah kah kah…BETUL TIDAK DIKETAHUI DARI KETURUNAN PARIAH MANA… kah kah kah..

kah kah kah..PASAL ITU TAK ADA GAMBAR DAN SALASILAH... kah kah kah

kah kah kah…CIIIIT POOORAH… CUNIK WARKAH … MAIREK…. kah kah kah..

woit…CUKUP LAH MENIPU MELAYU… kah kah kah..

nota:
ingat pepatah datuk nenek moyang kita kata:

kalau jumpa ular dan jumpa keling
ketuk kepala rosmah dulu
kah kah kah


29 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

check trs status dia samada bumiputra atau tidak..sapa yg nikah dgn melayu atau dia ni india muslim jer..mana dpt status bumiputra dia ni..buat dia jd duta ke india pn ok..

toon pukimak berkata...

sial punya kutty.dah nak mampos pun nak nipu lg tak tau asal subcontinent kunun.hoi sial asal ko dari kerala bangang...kunun anwar nak konkek 4 gadis...sial punya keling pariah...dulu tuduh anwar gay sekrg tuduh anwar guy pulak.dasar keling pariah mmg takde harga diri dan takde maruah.

Tanpa Nama berkata...

TT..I started a joke..keh..keh..keh

shahkeroncong berkata...

yearghhhh!...gua pun dah tau dia ni NANDEK champor

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah, mcm sial jer. Kalau dah mamak keling tu mengaku ajer ler.
Entah dari mana keturunan minum todi banana leaf rice punya salasilah punya mamak pundek nih.

Tapi yang paling kelakor...ramai pulak Melayu yg percaya bulat-bulat cakap mamak keling nih.

Kesian orang Melayu dah ler bodoh kena kelentongpulak tu dgn mamak kutik yg mengaku nak selamatkan bangsa Melayu...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bro itu gambor zunar tak taruk sekali? kah kah kah

kalbunUMNO berkata...

kempen besar-besaran, orang melayu mesti bebaskan diri dari kongkongan geng eeee, parti gerombolan pembiak pariaah.
Bukan perkauman tapi kenyataan.bagibb

kalbunUMNO berkata...

kempen besar-besaran, orang melayu mesti bebaskan diri dari kongkongan geng eeee, parti gerombolan pembiak pariaah.
Bukan perkauman tapi kenyataan.

Pakwe berkata...

mana tahan hari2 kena kondem ngn lintah darat..

mahadey pun baca tukartiub blogspot tau..

harharhar

Chee Kuan Tai berkata...

Jangan ketuk keling tu...nanti tak dapat pulak dengar temberang dia. Dasar keling paria...habis satu rumpun melayu di kelentong dia...salah siapa..melayu yang bodoh...kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

zunar parti islam,bukn parti mlayu,kpala banana

Tanpa Nama berkata...

Terasa gelap bebenor masa depan biler nengok gambor2 kutty and the gang terpampang kat blog TT. Macam haram!

toon kepala banana berkata...

zunar kita panggil melayu sebab dia lawan tun kutty. yg sokong kutty kita panggil pundek wakaka....

toon kepala banana berkata...

zunar kita panggil melayu sebab dia lawan tun kutty. yg sokong kutty kita panggil pundek wakaka....

tuan komrad berkata...

jom makan capati

azmie berkata...

pundek ni nak jd orang nogori sembilan. keturunan ikut sebolah omak. suku apo ni? tigo suku? sukumaran?

Tanpa Nama berkata...

Maaf, Sharizat Jalil pun nak tumpang sekaki...eeeee...geli aku...

eeee maksudnya terlebih melayu dari melayu....

sangrajunatapa berkata...

Selama 22 tahun Mamak Pariah ni tipu dan hentam Melayu.Apa yang dia tak kata: Melayu haprak,Melayu cepat lupa,Melayu bangsa sabsidi dan banyak lagi.Hingga hari ini Bani Melayu ni masih hormat kad Mamak Kutty ni khususnya Kumpulan Pekosa Brahim Katak.Bagi dia selendang sutra dan tengkolok - poodah.Jangan beli buku dia ni,biar berlumut kad kedai.Mamak ni pun dah kaya raya,simpan berjuta-juta dalam bank Yahudi diSingapura.

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA..........KALAU INDIA MENGAKU ANAK LELAKI ATAU ANAK PEREMPUAN,KALAU MELAYU ATAU BUMIPUTERA MENGAKU BIN ATAU BINTI,KALAU CINA MENGAKU KETURUNAN CINA.KALAU INDIA MENGAKU MELAYU,,,,,ITU SALAH...SALAH KENAPA....? BUKAN SALAH IBUNYA MENGANDUNG,,,,TAPI SALAH AYAHNYA LAMBAT CABUT.....

Tanpa Nama berkata...

heluuuu mapleh.....mairekkkkk!!!!kahkahkah

cunikkkk....kahkahkaah

Tanpa Nama berkata...

saudara hisham,dengan komen anda tentang dr mahathir ni akan menjadikan bukunya laris.harap x payahlah memberi tindakbals terhadap Dr mahathir ni. buat macam pak lah dahulu, senyap je apabila mahathir buka mulut.mahathir ni memang suka 'cuit' orang dengan kenyataan yang membuatkan orang memberi tindak balas.Ini hanyalah untuk dilihat agar dia masih relevan. - satu pandangan-

Tanpa Nama berkata...

pak cik TT, jangan tension2.....nak buat macamana???

hidup kita tak lama....

nak marah2 pon tak guna...nanti orang kata pakcik TT pengkhianat bangsa lah...komunis lah...tak ada ugama lah.... macam2 lah...

dunia ni macam roda pakcik TT...

harta pon tak kekal lama...

ada duit banyak pon kalo nak mati....mati jugak.
pergi tukar darah fresh pon bukan boleh hidup seratus tahun....

gua memang percaya hukum karma pakcik TT....

lawan tetap lawan....hindarkan tension!!!!

tapi....sebelom gua mati....gua nak tengok kebenaran akan terlaksana.

Tanpa Nama berkata...

pak cik TT, jangan tension2.....nak buat macamana???

hidup kita tak lama....

nak marah2 pon tak guna...nanti orang kata pakcik TT pengkhianat bangsa lah...komunis lah...tak ada ugama lah.... macam2 lah...

dunia ni macam roda pakcik TT...

harta pon tak kekal lama...

ada duit banyak pon kalo nak mati....mati jugak.
pergi tukar darah fresh pon bukan boleh hidup seratus tahun....

gua memang percaya hukum karma pakcik TT....

lawan tetap lawan....hindarkan tension!!!!

tapi....sebelom gua mati....gua nak tengok kebenaran akan terlaksana.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Telah lama dia simpan rahsia tu.
Akhirnya terpaksa juga keluarkan kebenaran.
Tapi dia maseh kelentong..kata tak tahu dari kampong mana di Kerala.

orang umnoputra tak malu ke..sudah lama ditipu.
Hahaha..kaki penipu pon kena tipu.
Hebat ponya mamak.

yes berkata...

Assalamualaikum,
Anda yng berugama Islam cuba teliti apa yang di tulis. Adakah ini selari dg pandangan ugama? Tak salah jika nak mengutuk mereka ni atas PERBUATAN mereka tapi kenapa ungkit pasal keturunan. Inilah yang menyebabkan PR hilang banyak votes. suami saya bapanya mamak tetapi dia penyokong kuat PR, adakah undi nya tidak berharga? Fikir fikirkanlah pepatah ini, cakap siang pandang2 cakap malam dengar2.Hishamuddin saya sanjung pengorbanan awak. Saya tahu negara ini talah tidak berlaku adil pada awak, tetapi awak orang Melayu, cakap biarlah berlapik.You dont have to grow old but but you have to grow up Hisham.
Wish you all the best.

rahim shukor berkata...

sepatutnya kenyataan yang tepat adalah; SAYA INDIA TAPI BANGGA SEBAGAI MELAYU....

Tanpa Nama berkata...

org yg cerdik org yg tak kata apa2 pasal apa yg mamak tua tu duk mroyan sekarang ni.kalau takda sapa2 nak komen apa dia ckp.lama dia mati meragam.sebab mamak tua tu suka org bagi komen pada apa dia ckp....macam kuda juga.kalau lama2 tak tunggang maka kuda akan mati

Tanpa Nama berkata...

bapak anwar pun mamak kutty!!

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya orang-orang yang beriman itu adalah bersaudara, maka damaikanlah di antara dua saudara kamu (yang bertelingkah) itu; dan bertakwalah kepada Allah supaya kamu beroleh rahmat. (10) Wahai orang-orang yang beriman! janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki Yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain; dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah ia beriman, dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. surah alhujurat:ayat 10-11