Khamis, 3 Mac 2016

MAY 3.85 MUNCUL KEMBALI






MAT





3.85

SERINDU2NYA

MANA HANG

MENGHILANG?




Bagus Mahathir Keluar UMNO: ‘ Mahathir Punca Nilai Ringgit Jatuh’ – Ahmad Maslan

Timbalan Menteri Kewangan Ahmad Maslan hari ini meminta Mahathir Mohamad, untuk menghentikan serangannya ke atas Najib  kerana ia membawa kesan negatif kepada ekonomi negara.

Menurut laporan Mingguan Malaysia, Ahmad berkata serangan seperti itu telah menyebabkan penyusutan nilai ringgit.

“Seperti mana yang dinyatakan oleh Gabenor Bank Negara Dr Zeti Aziz, ekonomi negara masih berada pada asas-asas yang betul berdasarkan pada rizab yang kukuh, ekonomi berkembang dengan positif, inflasi terkawal dan kadar pengangguran yang rendah.

“Namun isu serangan yang dilakukan oleh Mahatir ditambah dengan sokongan pihak tertentu turut dikatakan menjadi faktor kepada penyusutan ringgit ketika ini,” katanya sambil menambah kesemua 15 perkara yang dibangkitkan sebelum ini telah terjawab.


KAH KAH KAH

woit
mana hang ilang
satu malaysia sedih
satu malaysia menangis
semua rinduuuu pada hang
rindu tak dengar suara
rindu tak dengar berita
paling rindu tak dengar lawak
satu melaysia sedih tak ketawa
kah kah kah
buatlah lawak bodoh
buatlah lawak seram
buatlah lawak 3.85 lagi
kah kah kah

MAT 3.85
----------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Betul lah tu .. tak de suara Lan Kontot ni, dunia bagai berhenti berputar, mandi tak basah, ngentot tak terpancut .. rindu pada suara Si Katek ni. Kehadiranya boleh legekan otak di bahagian kepala lutut kita.

Tak tercapai pikiran aku yang Chedet Si Tua Ganyut yg umur cecah seabad tu, boleh jadikan negara ini negatif. Sekarang ni Chedet apa pun tarak .. boleng .. Si Totok yang tak dak jawatan dan kuasa. Tapi dalam analisis Lan Kontot kata, ekonomi kita jadi teruk sebab Chedet .. phuuuh dasat tu .. tu lah di namakan fikiran diluar KATEK.

Tanpa Nama berkata...

Bang ooo bang....lama tak baca komen bisa dari abang kah kah kah. Kalau butuh najib tu ada muka, senyum lebar butuh najib dgr komen dari mat 3 pointer kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

kalo najib dijatuhkan oleh madey, pasti madey akan mhukum penjilat2 menteri yg mepertahankan najib..so demi cari makan, menteri2 dibawah kopek mama, wajib melawan mahatir sehabis mungkin..kalo menang, menteri2 akan menghabiskan wang rakyat sehabis habisnya..