Khamis, 17 November 2016

WARGA SARAWAK TUNTUT HAK






WARGA 

SARAWAK

BANGUN 

MELAWAN


Adenan komited dapatkan kembali hak Sarawak
 | November 16, 2016
Pada masa sama, ketua menteri Sarawak itu berkata hasil positif dicapai mengenai isu utama negeri itu menerusi perbincangan dengan perdana menteri.





KUCHING: Ketua Menteri Sarawak  Adenan Satem berkata beliau komited untuk memastikan Malaysia terus menjadi sebuah negara stabil dan bersatu padu, tanpa wujud perasaan benci-membenci dan curiga-mencurigai dalam kalangan rakyatnya.
“Bagaimanapun, sudah banyak kali saya nyatakan secara tegas saya juga tetap komited melindungi dan mendapatkan kembali hak negeri ini,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Dewan Tertinggi Barisan Nasional Sarawak di sini

KESEDARAN

SAMPAI 

SEMUA BERUBAH






-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ahhh!!! Ini cuma retorik penyamun apabila tak dapat habuan dari kapten lanun tuan TT. Slogan kembalikan hak negeri Sarawak tidak lebih dari satu bentuk ugutan kepada kerajaan Najib agar mengepam lebih banyak duit ke dalam kantung penyamun BN Sarawak. Lihat secara mudah tuan TT, jika Adenan benar benar serius, tak usah keluar kenyataan sama berulang kali. Isytihar keluar dari pakatan BN dan minta sokongan blok pembangkang memberikan autonomi jika kerusi Sarawak menyebrang ke blok mereka. Adakah Adenan berserta kader penyamun beliau bertindak sedemikian?

Tanpa Nama berkata...

BODOH.

Masih belom ter lambat.

Kalau semua telah habis BOTAK , baru nak cari pintu tuh BODOH LAH.

Ada OTAK jugak Bujang Senang nih...

Tanpa Nama berkata...

Betul adenan and the gang main wayang.Akhirnya pangkah BN.Ugut semenanjung saja untuk duit. S4S ditaja oleh puak2 tai. Mahmud dan komuniti Cina di sana untuk menguasai ekonomi sarawak.