.

Khamis, 17 November 2016

MAT KETEREH TAK ADA GIGI







TAK ADA GIGI
Aku dah google, kat youtube pun ada. Mat ketereh atau mat tere tu mamat yg takde gigi kat depan tu ke?? Mcm budak terencat akal jer. 

Kalau org yg akalnya kurang dan puji puji sembah hadi tak mengapa bro, dimaafkan. Org terencat akal ni ahli syurga oooo. on MENCARI MAT KETEREH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/16/16
SIAPA DIA 

MAT KETEREH
ada seorang anak muda
di ketereh telah berkata
bahawa hadi ini
seorang yang bijak
seorang yang  pandai
banyak ilmu pengetahun
rajin membaca
tidak bebal
tidak bodoh
apa dia cakap dia kota
cakap boleh dipakai
mesyuarat tak pernah tak datang
parlimen tak pernah tak datang
tak pernah mungkir janji
kalau cakap nak saman
pasti dia akan saman
tak pandai kelentong
cakap tak kluk klik
cakap tak kasar
penuh budi bahasa
apakah ini satu fitnah
saje tanya 
takut  bersubahat
menyebar fitnah

SIAPA KAH

BUDAK ITU




--------------

Tiada ulasan: