.

Khamis, 17 November 2016

DARI FACE BOOK







FACE BOOK

Adinda Adindaku sekalian...terimalah kartun abang Pendekar Jamban hidung berdarah...

Suka? share











-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MANTAP TUH !!!!!!!!

TONGKOL DI LAUT

BELUKANG DI DARAT

BELUKANG memang makan TAIK kan....

Tak percaya GOOGLE Belukang... Memang banyak ada kat SUNGAI KLANG lepak lepak kat bas stand klang tuh

Muka rupa semua sama sajja

Lima Puloh RENGGET sajja lah

Murah

Macam LALAT TAIK !!!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

solidariti untuk jamal...
nah pantun...

senja senja sudah terpaku
geng dia panggil hanya satu call
tag line siapa pulis pukul aku
kalau bukan jamal pak tungkul.....

hhhhhaaaaaaaakakakakakakakakaka...menang banyak......kakakakkaak

Loh CK berkata...

Kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lucu

Bayangkan lah...
Si Jamal jumpa Rosmah...kakakaka
Nak tengok kopek ada kudis ke tak....kakaka

* bukan tujuan ku buat komen pasal seks.
Tapi dia orang memang suka adengan Seks Seks Seks

Tanpa Nama berkata...

jilake tul..siapa la buat kartun ni..ni kartun amat tepat..ibarat jamal sedang memalukan tok gurunya dgn ilmu kebal yg tidak menjadi.maka si jamal tetap mencari dimana kudis ketakjadian ilmu kebal itu walaupun tok guru tu nak ke jamban utk tangkap ikan..ternampak punggung tok guru itu ialah aib disbkan kegagalan ilmu kebal itu..