Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 Oktober 2012

BUKAN SAJA KANG KONG KINI KAMNG KONG SUDAH PANDAI SONGLAP DUIT




MENUNTUT 8 JANJI BERSIH


KITA BERHIMPUN  13 OKTOBER STADIUM KELANA JAYA
JAM 4:00 PETANG

TIMBALAN NAIB CASELOR UTHM HADAPI TIGA TUDUHAN RASUAH -  berita hairan
 JOHOR BAHRU: Timbalan Naib Canselor (Akdemik & Antarabangsa) Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM), mengaku tidak bersalah atas tiga pertuduhan meminta dan menerima rasuah RM15,000 daripada seorang kontraktor pada Disember 2010 dan Januari 2011.

Prof Ir Dr Abdul Aziz Abdul Samad, 52, mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dikemukakan terhadapnya oleh Pegawai Pendakwa Raya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Abdul Ghafar Ab Latif, di hadapan Hakim Mahkamah Sesyen, Mohamad Haidar Abdul Abdul Aziz, pagi tadi. Abdul Aziz, 52, dituduh meminta suapan itu daripada Mohamad Anal Talhah, 41, sekitar Disember 2010.

Ia sebagai dorongan melakukan suatu transaksi dengan kononnya menolong Mohamad Anal mendapatkan kerja daripada Pejabat Pembangunan dan Pengurusan harta bina UTHM.

Abdul Aziz juga dituduh menerima wang tunai berkenaan daripada Mohamad Anal, bagi dorongan sama yang dimasukkan ke dalam akaun peribadinya, di Bank Muamalat, Cawangan UTHM, Parit Raja, Batu Pahat, pada 28 Januari 2011.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit.. DINOBAT SEBAGAI KANG KONG ADALAH SATU PENGHINAAN.... kah kah kah..

kah kah kah..KANG KONG MAKAN RASUAH SUDAH DUA KALI HINA.... kah kah kah..

woit... MINTA 15 RIBU RINGGIT... ADALAH HINA YANG PALING HINA.... kah kah kah...

woit... MANA NAK SOROK MUKA.... MINTA CIPUT SANGAT.... kah kah kah...

kah kah kah...SATU PROFESOR MINTA 15 RINGGIT RASUAH AMAT AMAT MEMALUKAN...kah kah kah..

woit... NAK AMBIL RASUAH... IKUT CARA MAT MONGOL.....m kah kah kah..

kah kah kah...MINTA SATU BILION DOLAR DARI SYARIKAT KAPAL SELAM.... kah kah kah..

kah kah kah... 15 RINGGIT INI  HARGA KAIN CAWAT ROSMAH SAJE.... kah kah kah..

woit... CIIIIT .... BAGI MALU SEMUA PROFESOR KANG KONG.... kah kah kah


INI 8 TUNTUTAN BERSIH

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah (gua tak ada idea lain, terpaksa pinjam tt punyer trademark jugak... tapi ini amalan gelak besar secara umum jugak)..

patut la gua tengok facebook junior gua, keje JAKIM jer, umur sekitar awal 30-an.. rumah 2 tingkat dekat nak abes bayar dah, estima aeras baru merelit sebijik, abes bayar dah... kahkahkah.. kerja jakim ni, nampak tulus mulus mencuci dosa.. kahkahkah.. ada yang jadi kadhi, gi keje naik duke silih ganti ngan cagiva.. wow.. ini memang kuat berzikir punyer orang ni.. kahkahkah..

oh ya, gua terlupa.. kat sini pun samalah den.. kelmarin gua window shopping tesco jalan allerton liverpool.. kat sini gua pusing2 macam ada 2-3 bijik tesco rasanya, gua ni orang pekak dan jakun sikik.. baru sampai liverpool walaupun dah 12 tahun dok main taik kat sini.. ada minah tu pakai audi tt jer, tapi keje cashier!! memang chuff a bit lol kana.. ada persamaan ka dengan budak jakim tu?? nota: gua kenal minah ni sbb ada kawan kenalkan, scouse dia memang pekat.. susah nak paham dengan gua yang masih dengan dialek pekasam gua..

Tanpa Nama berkata...

Mcm nie la kalu jadi mat poyo, mat skema. Dulu masa memuda dulu mesti takpenah joli n jilat la nie. Dah tua2x nak mampos baru nak buat jahat.
Sekali buat jahat kantoi pulak. 15k pulak tu. Memey kokak habis la nie.
Kpd semua prof kangkong kalu nak pau pung belaja la kira2x sikit. Belajar tinggi tapi bangang. Kalu nak pau pung pau la tujuh dijid keatas. Kalu kantoi pung, kalu keluaq esok dah dpt title jutawang.

Juasseh Cafe berkata...

'Tanpa nama' tak yah la lu nak show off lebih lebih, lu pun sama gak ngan mat oversea lain, suka tunjuk, kalau nak tuduh orang Jakim tu biar ada bukti, itu rezeki dia kau mana tau.

Tanpa Nama berkata...

Apabila dunia menyembah = taat = ikut sistem kepitalis, inilah jadinya, pergi belajar di universiti, pelajar yang masuk U berlambak2, buat assignment last skali berterabur atas lantai dallam bilik lecturer, intake banyak2 , maka PTPTN berjaya la buat duit dgn beri pinjaman kepada lambakan pelajar, kelas2 di IPT sudah kena jual oleh PTPTN, kahkahkah, gua rasa nak koyak je ijazah gua, belajar main2 pun gua dapat 3 pointer ke atas, nampak sgt senang je nak dapat ijazah, mengenai PROF pula, ramai yang jadi PROF KANG KONG seperti yang TT cakap, mmg betul, IPT bukan lagi tempat ilmu dibahas, bukan lagi tempat ilmu diteroka, IPT tempat buat duit, IPT tempat lambakan pelajar, PROF goyang kaki, tiap2 bulan masuk ribu2, tunggu mati je la, xde apa2 yang diSISTESIS untuk membangunkan negara...INDAHSINARSANGSURIA