Selasa, 5 November 2013

NAJIB MAKAN ROTI NAJIB



KOMENTAR TUKAR TIUB
ketika berhadapan dfengan media barat
najib berlagak sebagai liberal
bila di malaysia
kecut telooo

Najib tegas pertahan kalimah Allah

Perdana Menteri, Najib Razak (gambar) bertegas akan tetap mempertahankan kalimah Allah demi bangsa, agama, dan negara.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAJIB NI BETUL MANAI... kah kah kah..

 kah kah... DI LONDON MINGGU LEPAS CAKAP BOLEH GUNA... kah 

kah kah kah... HARI INI CAKAP TAK BOLEG GUNA... mkah kah kah..

 kah kah..ORANG N9 PANGGIL INI PERANGAI MANAI.... kah kah..

kah kah kah... MANAI KERANA  TAK ADA TELOOOO.... kah kah kah




------


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Muharram,

1. Al Quran ditujukan kpd SEMUA umat manusia.

2. Manusia pula disarankan berkhidmat semata2 kerana 'Allah' (dan bukan demi syurga atau neraka).

3. 'Allah' bermaksud 'Dia Yg. Esa'. Huruf 'Allah' itu adalah 'Kata Sifat' ("adjective"), bukannya 'Nama Khas' ("Proper Noun").

4. 'Dia Yg. Esa' bukannya nama khas (seperti Anwar, Najib atau Mahathir), tetapi adalah 'Sifat'Nya.

5. 'Sifat'Nya juga adalah sebagai "Rabbil Alamin" iaitu 'Raja Sekalian Alam'.

6. 'Raja Sekalian Alam' tidak terSEKUTU kpd & dgn apa2 sekalipun termasuk NAMA, tempat, objek, ritual, ideologi atau ikon dsb.

7. Dengan menyekutukanNya dgn apa2 sekalipun kita telah mengHADkan sifatNya kpd apa yg kita telah sekutukan. Hukumnya adalah "Syirik" iaitu dosa yg tidak diampuniNya.

8. Sekiranya bumi ini, termasuk segala umat 'Islam' didalamnya musnah sekalipun, 'Raja Sekalian Alam' TETAP Wujud ("Wajubul Wujud").

9. Jadi, pandai2lah kita membezakan diantara 'ugama' yg memerlukan 'tuhan', dgn 'Allah' yg tidak memerlukan apa2 sekalipun.

10. Diakhir2 zaman, dengan kemudahan mendapat maklumat yg hakiki, semua ugama akan lupus. Yang kekal hanyalah 'Dia Yang Esa' ("Allah").

Hakikatnya, negara2 atau pemimpin2 Islam mana yg boleh dijadikan contoh sekarang ini? Kalau tidak diketuai oleh Raja2 yg bermewah2, riak & pembazir, negara2 Islam akan dipimpin pula oleh parti2 serta pemimpin perasuah selama berdekad2.

Dimanakah puncanya kebencanaan umat Islam kalau tidak ditangan Mufti2 & Ustaz2 makan gaji yg bertuhan kpd pemimpin2 korup yg menentukan rezeki, pangkat & gelaran ulamak2 ini, dgn meng'shirik'kan Allah.

Jadi, dalam bab2 ugama ini, "Nauzubillah", harap2 kita bukan dlm golongan majoriti (98.7% = 72/73) org2 Islam yg sesat seperti yg diriwayatkan oleh 'Auf ibn Malik r.a. dimana Rasulullah s.a.w. telah bersabda;

"Org2 Yahudi telah terbahagi kpd 71 bahagian dan org2 Nasara terbahagi kpd 72 bahagian. Satu bahagian drp setiap umat itu akan masuk Syurga - 70 bahagian drp Yahudi & 71 bahagian drp Nasara akan masuk neraka. AKU BERSUMPAH DENGAN ZAT YG. MEMEGANG NYAWA MUHAMMAD, bahawa umatku akan terbahagi kpd 73 bahagian & 72 bahagian drpnya akan masuk neraka."

~ 'Ya Rabb, jauhilah kami drp termasuk dalam golongan 98.7% org2 Islam yg sesat.' Amin, Ya Rabbil Alamin.

Tanpa Nama berkata...

Demi Alif, Ba dan Ta Najib takde telor sanggup berwassatiyah untuk menipu pakcik dan makcik felda..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Yang dok panggil sultan "yang Maha Mulia" tu apa cer? Ustad dan mufti tak perasan ke? Umno yg pertahankan islam x nampak ke? Itu bukan menyekutukan tuhan dgn makhluk ke? Ni sibuk nak copyright "Allah".Nabi pun tak pernah larang.

mongolgal