Selasa, 7 Julai 2009

BEKAS MENTERI GEROMBOLAN TIMBUL HAL ALTANTUYA




HANTU ALTANTUYA TIBA DI MANEK URAI

Zaid Ibrahim bekas menteri undang-undang dalam ceramah sulungnya malam tadi di Manek Urai telah menuntut agar Najib Razak meneranglan kepada satu Malaysia apakah hubungan Najib dengan Altantuya Shaaribu.

Altantuya yang juga dikenali sebagai Aminah Abdullah telah mati dibunuh tiga tahun dahulu.

Hingga ke hari ini satu Malaysia masih bertanya kenapa mayat gadis cun dari Mongolia dari diletupkan.

Karpal Singh peguam kepada keluarga Altantuya telah bertanya di parlimen adakah gadis Momgolia ini sedang mengandung. Altantuya ialah isteri ke dua Razak Baginda.

Mengikut surat Akuan Bersumpah P. Balasubramanim, Altantuiya juga ialah bekas penyedap Najib Razak.




11 ulasan:

fredo berkata...

e...penyedap...

fredo berkata...

e...penyedap...

Tanpa Nama berkata...

Dari sinar harian ,Hisyam sila komen.
http://www.sinarharian.com.my/pahang/content/story2931370.asp
Polis kesal tindakan penduduk

BUKIT KOMAN – Polis Raub kesal tindakan melulu penduduk berpiket menyuarakan isu sama berkaitan penggunaan bahan kimia Cyanide dalam perlombongan emas di situ.

Pemangku Ketua Polis Daerah, Deputi Superintendan Azhar Abdul Rahman berkata, tindakan itu yang menimbulkan kekecohan disifatkan sebagai degil kerana tidak mahu menerima penjelasan pihak kerajaan.

Menurutnya, kerajaan sebelum ini telah menjelaskan bahawa perlombongan emas di Bukit Koman masih terkawal tanpa penggunaan bahan kimia membahayakan nyawa penduduk setempat.

“Kita kesal dengan tindakan penduduk yang berpusu-pusu keluar berpiket seolah-olah menafikan penjelasan dan jaminan kerajaan sebelum ini bahawa kawasan penempatan di sini masih selamat diduduki tanpa ancaman bahan kimia.

“Paling mengecewakan tindakan pihak tertentu yang berkepentingan mengeksploitasi isu ini dan menyebabkan golongan kanak-kanak turut berpiket,” katanya ketika ditemui di sini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kejadian sebahagian besar penduduk Bukit Koman berpiket sepanjang jalan menuju ke kawasan perlombongan emas di situ, petang kelmarin.

Menurutnya, isu penggunaan Cyanide kerap dibangkitkan pihak tertentu dari semasa ke semasa tanpa memikirkan kesan negatif terhadap masyarakat di sini.

“Beberapa kali sebelum ini wakil kerajaan memaklumkan bahawa keadaan persekitaran masih terkawal dan pemantauan tahap kesihatan dilakukan secara berkala.

“Setiap tindakan kerajaan adalah untuk kebaikan penduduk setempat, tetapi masih ada pihak tertentu cuba menimbulkan suasana panik yang mendatangkan risiko terhadap keselamatan penduduk,” katanya.

Beliau berharap perkara seperti ini tidak lagi berulang dan menggesa pihak terbabit menghentikan perbuatan menimbulkan kekecohan berkaitan isu ini sekali gus bersama-sama memastikan keselamatan penduduk terjamin.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah...HANTU AKAN HENTAM SETAN...kah kah kah

SAPA AKAN TERBURAI...kah kah kah kah

TOK NIK KATA PERPADUAN DAH DITALKINKAN...kah kah kah kah

APA PULA PUTAR BELIT SETAN PUKIMAK SELEPAS INI???

kah kah kah kah...RUMAH TUAN MELAYU DI SHAH ALAM HARGA BERJUTA2...kah kah kah kah

KETUANAN MELAYU...kah kah kah kah

KETUANAN MELAYU ATAU KETUANAN SETAN...kah kah kah kah

MELAYU MUDAH NGANGA...kah kah kah kah

[TERER]

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah....PENYEDAP PUN NAK...TELAN MENGKEDARAH PUN NAK...kah kah kah...PELINGKUP MELAYU PUN NAK....kah kah kah kah...KELENTONG MELAYU PUN NAK...kah kah kah...MEMANG LUMRAH SETAN PUKIMAK...!!!!...kah kah kah kah

[TERER]

Tanpa Nama berkata...

Hantu Altantuya bukan merayap di Manek Urai saja tapi di mana-mana ada pilihan raya kecil yang ada laga antara UBN dan PR.
Najib terus benggong, Bik Mama lagi benggong....mana nak dapat ketentraman jiwa beb!
Tangkal satu Malaysia atau liberalisasi masih tidak mujarab bagi melupakan Altantuya!
Lihat air muka Najib, berserabut! Penuh dengan bagasi yang tidak mahu meninggalkan jasad Najib.

Tanpa Nama berkata...

Hantu Altantuya bukan merayap di Manek Urai saja tapi di mana-mana ada pilihan raya kecil yang ada laga antara UBN dan PR.
Najib terus benggong, Bik Mama lagi benggong....mana nak dapat ketentraman jiwa beb!
Tangkal satu Malaysia atau liberalisasi masih tidak mujarab bagi melupakan Altantuya!chanap

Tanpa Nama berkata...

Saya terus dikaitkan dengan pembunuhan Altantunya. Saya sekali lagi ingin bersumpah dengan nama Tuhan bahawa saya tidak pernah mengenali Altantuya. Saya sanggup dihadapkan ke mana-mana mahkamah demi membersihkan semula nama saya yang cuba dicemari oleh mereka yang iri hati kepada pencapaian saya selama ini dalam membangunkan bangsa dan negara - Najib

~PakKaramu~ berkata...

sALAM,

aPA KORANG BOLEH BUAT ?

Tanpa Nama berkata...

umno pegi mamposssssss

Tanpa Nama berkata...

"Hantu mana mahu lari?" Hantu Altantuya, gadis cun dari Mongolia dan penyedap rindu/citarasa baginda & najib razak tidak akan lenyap dari dunia ini..jikalau baginda najib razak masih hidup.
Ape na buat nasib Baginda Najib Razak.
Altantuya senantiasa menghantui Baginda Najib Razak.
Tuhan Maha Kuasa Lagi Maha Adil.
Allahuakhbar Allahuakhbar.