Sabtu, 28 Januari 2012

KEMUSHKILAN DARI PEMBACA














SIAPA BOLEH BANTU PENCERAHAN


Anjing ialah binatang yang haram. Jadi saya nak tahu samada seks style DOGGY dibenarkan didalam Islam. Siapa dari kumpulan seks ini, tolong jawab kerana saya malu nak tanya ustaz. Bagaimana pula dengan seks style 69? Terima kasih.
By SHAH RIZAL LEMBU on AIR LINGUS BUKAN METOD SEX on 1/27/12

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adakah anda betul2 jahil atau sekadar 'being sarcastic'? kalu malu nk tanya ustaz, lebai google pn bley jawab...ataupun guna logic, mana ada kaitan doggy style sex dgn anjing najis disentuh! bodoh ke atau sengaja mempersendakan hukum? ataupun terpengaruh fahaman atheist TT? Bro, lu baca TT ni lu amik yg patut jer, bab2 agama baik lu rujuk Dr Asri, Nik Aziz ke, etc etc (tp jgn Hasan Ali).. Peace!

TTR

Fahmi Ismail berkata...

Adakah mengentot seperti arnab (f#%k like a rabbit) dihalalkan dalam Islam,kerana arnab halal dalam Islam?mohon pencerahan

Tanpa Nama berkata...

Anjing tidak haram. cuma najis bila disentuh. Kena samak. Sama macam doggy style, kena mandi junub lepas buat....Hehehhe

Tanpa Nama berkata...

mana ada istilah "binatang haram" dalam Islam. Cuma air liur dia je yg najis..tak haram pun. Org Islam nak memburu guna anjing pun boleh. Nak bela anjing pun takpe, takde sape pun cakap haram..tapi jenuh la nak samak hari2.

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

jawapan ringkas untuk soalan ini ialah boleh selagi zakar tak masuk lubang buntut, tanya ustaz/ustazah untuk mengetahui lebih lanjut, dalam hal ni tak ada apa nak dimalukan.

Rahwana berkata...

bangang punya soalan.pasalpe tak tnya skali hotdog tu dibuat dari daging anjing ke?

Хаcмaди Хамдан berkata...

Lain2 anjing tkpa. Di betis kita ada anak anjing tk ganggu solat. Doggy style tkpa jgn doggy anjing. Mmg haram jadahlah.

Tanpa Nama berkata...

alaa...TT kalau aku doggy pon dalam bilik, dah sah pon suami/isteri...tang mana haramnya bukan tunjuk kat orang.

Haram kalau doggy dengan pasangan yang tak sah...hahaha

Aku Bukan Keling berkata...

Semua ciptaan dalam dunia adalah ciptaan tuhan..kalau semua orang islam percaya benda tu kenapa nak panggil anjing dan babi haram?? Kalau betul punya haram kenapa tuhan cipta anjing dan babi..

kalau tuhan itu maha penyayang kenapa dia perlu cipta orang islam dan orang kafir?? Tuhan sepatutnya adil dan saksama. kenapa yang dilahirkan islam atau yang masuk islam sahaja masuk syurga?? kenapa kafir masuk neraka?? bukankah ini ciri ciri manusia yang jahil dan bukan ciri ciri tuhan.

Kenapa tuhan terlalu "bias"?? adakah itu ciri ciri tuhan??
Memang tak boleh nak jawab soalan soalan itu sebab agama dicipta oleh MANUSIA.

Percayalah bro semua agama dicipta oleh manusia. semua undang undang agama pun dicipta oleh manusia jugak.

Kita tak perlu agama untuk buat baik kepada manusia dan haiwan. Agama itu satu panduan sahaja. Jangan dibutakan oleh hukum dan syarat2 agama yang dibuat oleh orang agama untuk kepentingan mereka.

Agama dan benda2 yang kita pecaya semua datang dari ibu bapa kita. Adakah anda memilih untuk jadi islam atau kristian bila lahir?? kita hanya follow ibu bapa kita dan kita ada instinct atau lumrah untuk pass on our believe to others, especially anak anak kita.

Jadi janganlah terlalu ghairah dengan agama. Kalau parents you Hindu, hindulah u jadi. kalau mereka Islam, islam lah u jadi. So nothing special about that. Yang convert Islam untuk dapat status bumiputera kat malaysia pun nothing special tau.

so kalau your partner ok with doggy style ok la. 69 pun 69 lah..sometime its ok not to follow rules man.especially in this type of matter.

Tanpa Nama berkata...

doggy boleh, 69 boleh, janji yang sedap2 belaka. tak sakit. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

telan taik kambing 16 biji insyaallah anda x rasa malu nak tanya ustaz....selamat mencuba.

jinpakaituncit berkata...

setahu saya semua ok kecuali "anal sex".

Bro berkata...

Boleh je 69.. tapii..penat la skit..hahahahaha

kusut berkata...

lu tanye la taukey jual agama cik marsitah kita tu kah kah kah kompom dia kata harus ngentot ngan cinadoll bila bini dlm pantang kah kah kah kah apa punya cibai tuu derr

dukun berkata...

aku nak tergelak...dan komen pencerahan yang tak cerah2 potong aku punya gelak

KETAWA-LAH SEBELUM KETAWA DI-HARAMKAN

two thumbs up for TT