Khamis, 13 Disember 2018

PELIK TAPI BENAR






KEMAMAN

TERENGAU

PELIK TAPI 

BENAR

Budak 7 tahun jadi hamba seks abang kandung


KEMAMAN - Seorang kanak-kanak perempuan berusia 7 tahun dipercayai menjadi hamba seks kepada abang kandungnya sendiri yang berusia 14 tahun dalam kejadian di daerah ini.

Ketua Polis Daerah Kemaman Superintendan Mohd Said Ibrahim berkata, perbuatan terkutuk suspek yang sudah tidak bersekolah itu hanya diketahui keluarganya selepas kanak-kanak itu menceritakan perkara itu pada Isnin lalu.

"Mangsa memberitahu ibu bapanya bahawa suspek membuka seluar dan pakaian dalamnya ketika dia tidur di ruang tamu sebelum bertindak merogolnya.


KENAPA  BENDA

PELIK INI JADI

DINEGERI YANG

SIBUK MENGAKU

KERAJAAN

ISLAM

APA PUNYA

TUUUUUR

--------------------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hati oang tegenu keras.. Ibarat kalau teko pecah..air kopi tu masih berbentuk teko... Hensemmm je dia berdiri tunggu diminum.. .Kalau udah keras... Baik kuarkan semua hati oang tegenu ni.. Kasih lebur.. Buat balut muncung kapal angkaso... Buli pi bulan.... Udah keras.. Kebulan lagi... Aperrrrr... Bulan je... Yolah.. Planet lain mana ada hasil.. Mengabihkan metanol yo..... Heheheheheheh..klam duik metanol pun tak buih dapak dapak laie... Buli buak modal pulitik.. . Kakakakakak

Unknown berkata...

Polisi agama ketat tapi?pelik?
Remaja dirogol 40orang...
Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun yang keluar untuk bertemu rakan perempuannya dipercayai menjadi mangsa rogol berkumpulan oleh lebih 40 lelaki di sebuah rumah kosong di Ketereh, Kelantan pada malam Selasa lalu.
Sumber polis berkata, seorang rakan telah meminta pelajar Tingkatan 2 dari Guchil, Kuala Krai itu untuk mengambilnya di Ketereh.
Mangsa kemudiannya menghubungi rakan lelakinya untuk membawanya ke Ketereh yang terletak kira-kira 30 kilometer dari Kuala Krai.
Sumber berkata, selepas mengambil rakan mangsa di Ketereh, sahabat lelakinya membawa mereka ke sebuah rumah kosong di Ketereh untuk berehat.
Sebelum meninggalkan rumah tersebut, mereka telah ditahan oleh seorang lelaki.
Selepas itu, sekurang-kurangnya 40 lelaki masuk ke rumah kosong tersebut dan membawa dua remaja perempuan itu ke dalam sebuah bilik dan merogol mangsa secara bergilir-gilir.
Tidak dapat dipastikan sama ada rakan mangsa turut dirogol kerana dia belum membuat sebarang laporan polis berhubung insiden itu.
Mangsa, yang pengsan selepas diperkosa sekumpulan lelaki itu tersedar pada keesokan harinya dengan mengadu sakit dibahagian kemaluannya..

Asrul Sani berkata...

Sebab berlakunya perkara-perkara buruk di negeri parti Islang adalah kerana Presideng dan orang-oarang kanang sebuk bermaing politik...tak sempat nak tarbiah anak-anak buah. Keduanya, Allah Subhanahuwata'ala mahu memberi contoh kepada hamba-hambanya supaya jangan menunggang agama untuk kepentingan diri, jnagn jadi ulamak jahat dan jangan nonton filem lucah....macang-macang bulih jadi...