.

Isnin, 16 Julai 2018

TAK TAHU SAPA






TAK TAHU SAPA
Aku rasa x perlu lah ambik gambar mrk yg datang mendapatkan makanan percuma tu. Kesian mrk krn mrk pun ada perasaan malu juga. on 
BUKA PANGGUNG 
PETANG KELMARIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/18


-------------

BILA NAK DAKWA KHALID





BAGAIMANA

KHALID ADA

HUBUNGAN 

DGN  KEPALA

KONGSI 

GELAP

Selagi tiada refomasi pdrm, abang polis pangkat rendah sentiasa kena. Top cop mcm khalid dll sentiasa lepas. Susah sgt ka nak reform pdrm? on MANA KES KHALID
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/1




------------------

NIK ABODOH PEMBOHONG





NIK ABODOH

PEMBOHONG
Sampai bila pas nak jual agama. Nik abduh pembohong boleh masuk syurga jg ka? Saja tanya, jgn mare on MASUK PAS MASUK SYURGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/18

Se





---------------

POTONG LANCHOU





POTONG LANCAU
Kalau JhLow masuk Islam.. sapa nak potong lanchow dia. on 
JHO LOW MASUK ISLAM
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/15/18





---------------

NAJIB LOKMAN ADAM






NAJIB 

LOKMAN

ADDAM
najib ni bebal ke? dia tak kenal ke sepak terajang dlm politik? yg ramai2 jadi ahli tu sebab lapar projek, bukannya sebab perjuangan melayu islam ke apa ke. semua org hidup kerana nak cari fulus laa. pak lebai pun sanggup buang serban sebab lapar fulus. tak sedar2 lagi ke najib oii. bik mama tu pun silap2 haribulan angkat kaki tinggalkan najib bila dia dah merengkok dlm penjara nanti. on BARU SEKARANG SEDAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/18






---------------------

Ahad, 15 Julai 2018

UMNO BERANI








UMNO BERANI

TIPU MELAYU

TT sama penakut mcm UMNO..cilaka.. ini feeteenah. Yg gwa tau UMNO paling berani. Sapa yg sanggup tipu bangsa sendiri.. sapa yg sanggup direk dgn Nabi tapi dlm satu masa bela bomoh keling.. sapa yg penah bunuh minah cun dgn bom peledak bangunan.. sapa yg berani simpan duit 1.1 biliyun dlm rumah.. 
sapa yg berani ambik tanah kerajaan 60 henggit sekaki, jual 4,000 henggit.. sapa yg berani gadai negara sendiri.. sapa yg berani ajak 1.6 juta Bangla.. sapa yg berani punye laki seberat 1.12 tan.. sapa.. sapa .. sapa.. gwa pun tak de ranee. on 
BLOG TT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/15/18





---------------------