Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 November 2008

BELANJAWAN TIDAK SAH – PEMBENTANGAN NAJIB DITOLAK – Suara Keadilan

PARLIMEN, 6 November (SK) - Parlimen membuat keputusan menolak bajet tambahan yang dikemukakan oleh Menteri Kewangan Najib Razak semasa menggulung Bajet 2009 pada Selasa lalu.

Menurut Ketua Pakatan Rakyat (PR) Anwar Ibrahim, belanjawan tambahan yang dibentangkan oleh Timbalan Perdana Menteri itu tidak sah dan melanggar peraturan mesyuarat Parlimen.

Akibat tekanan daripada PR yang diketuai oleh Anwar tentang perkara terbabit, akhirnya, persidangan Parlimen semalam terpaksa ditangguhkan lebih dua jam bermula 12.15 tenggah hari semalam.

Pada jam 2.30 petang, apabila mesyuarat disambung semula, Timbalan Speaker Wan Junaidi Tuanku Jaafar membuat keputusan bahawa ‘bajet Najib’ itu tidak sah dan melanggar peraturan.


kah kah kah …. kantoi…. nak menipu… kantoi…. kah kah kah….

hairan berita bujet mat mongol kena batal tak ada laporan dalam media … kah kah kah kah… nak tipu lagi….

woit cukuplaaa…. dah 50 tahun bodoh kan melayu… cukuplaaa…. dah ramai melayu jadi bodoh…. ubahlaaa… ubah … obamalaaaa…. kah kah kah..


tu apa jadi dengan 7 bilion ringgit tu… jarjis jarjislaaaa dalam poket mana tahu…. ada bujet lagi… kah kah kah..


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mula-mula cakap ekonomi malaysia takkan meleset,
pastu cakap unjuran ekonomi 2009 dijangka melembap,
apa ke jadahnya ni?

-anti pemimpin bangsat-

Ravikumar berkata...

Betul ke bro Isham bajet baru Najib dikatakan tak sah oleh speaker dan terpaksa didebatkan kembali???

Macam tak percaya jer...

tok uban berkata...

Alhamdulilah, selamat duit negara, tapi, kau orang ingat mangkuk ayun umno tu nak diam diri? takkkkk...dia orang akan cari jalan juga nak kebas duit negara, kononnya untuk pembangunan, kononnya untuk ekonomi, kononnya untuk rakyat...puihhhhh....sebenarnya untuk poket sendiri dan kroni-kroni....apalah pemimpin BN ni, tak habis-habis nak menipu rakyat..bilalah kau orang ni nak berubah....

3viLXeIjI berkata...

mAne Ade RakYat bOdO NaK kEnE tipU ngAn Wak MoNgGoL Ni da!kAhkAh..DaH2 lA NipU tU.tAk kEmAnA pUn hoBi nIpU Tu.kAhkAh..

Farouk berkata...

Sahih ke berita pembentangan Najib tak sah ni? Atau hanya media pembangkang je yang cuba sensasikan isu pembentangan Najib tu?