Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 November 2008

GEMPAR !!! RAZAK BAGINDA MENGHILANGKAN DIRI


Kira-kira 50 wartawan tempatan dan luar negeri kecewa apabila sidang akhbar penganalisis politik, Abdul Razak Baginda, yang dijadualkan diadakan di sebuah hotel di ibunegara pagi ini dibatalkan.

Wartawan tersebut berkumpul di situ sejak jam 8 pagi. Sidang akhbar berkenaan dijadual bermula jam 9.30 pagi.


kah kah kah….. mana sudah lari?…. kah kah kah…. mana sudah perg?.… kah kah kah…

1 – pergi ke mongolia jumpa anak….kah kah kah
2 - pergi bukit cerakah cari tulng altantuya….kah kah kah
3 – menyurok dari bik mama yang marah kerana nak buat sidang akhabr…. kah kah kah
4 – pergi klang ambil kapal selam nak lari ke london…. kah kah kah
5 – pergi ke india jumpa guru ji…. kah kah kah
6 – berkerja dengan interpol cari p. balasubramaniam…. kah kah kah

ATAU

kah kah kah…lari kerana jabatan agama islam nak tengok surat nikah….. kah kah kah

WARTAWAN NAK TANYA :


1 – macam mana 2 polis yang di tuduh kenal altantuya…. kah kah kah
2 – siapa bagi arahan bunuh gadis cun dari mongolia…. kah kah kah
3 - siapa kenal altantuya dulu – mat mongol atau dolah baginda…. kah kah kah
4 - anak razak atau cucu razak….. kah kah kah
5 - siap dulu entot altantuya.... kah kah kah



13 ulasan:

Hanief berkata...

Guru Ji yang itu kelakar... kalau tak silap Najib hari itu dikatakan bermandi susu dengan guru tersebut.

pemikir lapuk berkata...

baginda razak mgkin akan dlantik mjadi raja di mggol...oleh anak razak....hahahahaha

Q33NY berkata...

tak salah aku Razak baginda bukan hilang tetapi sidang akhbar tersebut sebenarnya yang dibatalkan.

tapi kalau betul dia "hilang",dia dah satu geng dengan Bala la ni.hahah.

Tanpa Nama berkata...

alahai Rakyat kena tipu lagi oleh Razak baginda...

sebenarnya sidang akhbar tu takdag!..tipuuu..!

Razak Baginda nak pegi airport..so suruh anak distract attention wartawan suruh tunggu kat hotel..bapa yg kaki entot-entot ni dapat senyap2 pegi KLIA..kahkahkah

itu jeeee...kahkahkah

PERCAYALAH! PRU13 AWAL 2010

Tanpa Nama berkata...

ada menteri botak dah isa kan dia utk tujuan keselamatan kot..

Jon berkata...

kah!! kah!! kah!!! lawak sungguhhhhhh...............................

jawa peranakan berkata...

semua tanggapan itu SALAH belaka..

sebenarnya BAGINDA RAZAK pegi bercuti ke luar negara sambil menghabiskan jutaan ringgit ELAUN SENGSARA yang dijanjikan oleh mamat monggol sekiranya beliau sanggup lepak di penjara selama 23 bulan......

3viLXeIjI berkata...

jGnLaH cKp Die LaRi bRo.KaHkAh..ManeLaH TaU dIe pegI NaIk haJi..KaHkAh.mNtk Byk2 TaKuT kEne 'Bala'..KahkAh..bAlA bEnCaNa..kAhkAh.

Farouk berkata...

Apa sebenarnya yang berlaku dalam kes pembunuhan Altantuya ni? Sebenarnya terlalu banyak persoalan yang bermain dalam kepala sekalian rakyat.. Kita semua nak tahu siapa yang mangarahkan 2 polis yang dituduh membunuh Altantuya? Kenapa orang yang memang nampak ada kaitan tapi boleh lepas?... Sekarang ni bila buat sidang akhbar, tak hadir atau menghilangkan diri... Kalau macam ni sampai bila pun selesai...

jebatderhaka berkata...

korang ingat lagi tak pasai ayah pin ( kerajaan langit ) sampai la nie tak jumpa2 lagi...

nak kata org tua tu boleh ghaib aku rasa tak masuk akal...

mat comando yang hebat pun depa boleh jumpa kat dalam hutan tasik pedu yang luas tapi dalam kes ayah pin macam ada somethin wrong jer..

geng mamak pun tewas...

anak antu itu anak antu ini abis suma kena tembak kena tangkap
tapi bila masuk bab ayah pin terus jer senyap...

cuba siasat kot2 dia ada pasang kabel ngan najib...cos dulu aku ada gak dgr ayah pin hebat sbb najib..tak tau la...itu ape yang aku dengar dari kwn aku budak terengganu

dulu aku tak caye coz takkan najib buat ritual ajaran agama hindu...

Tanpa Nama berkata...

aku rasa aku jumpa razak baginda solat jumaat kat masjid as-syakirin KLCC tadi...agak selekeh..pakai baju melayu warna purple..seluar agak lusuh, koyak2 kat bwh dah...muka x shave..tapi humble jer..cian gak nampak muka dia...wallahualam..

Tanpa Nama berkata...

entot punye entot..bik mama dah bengang

Pelacur Tegar berkata...

bagus sangat pelacur tu mampos.