Ahad, 10 Jun 2012

SIAPA NAK LIHAT NAJIB MASUK PENJARA?




PENGUMUMAN UNTUK SEMUA

siapa ingin melihat najib masuk penjara
siapa ingin melihat bik mama masuk penjara
siapa ingin melihat razak baginda masuk penjara

sila beli tiket untuk jamuan makan malam ini
ini untuk kuitipan dana
agar najib boleh masuk penjara






MAKAN MALAM AMAL UNTUK DANA OPS SCORPENE
- harakah daily

KUALA LUMPUR: Suara Rakyat Malaysia (Suaram) akan menganjurkan makan malam amal 'Ops Scorpene' bagi membiayai kesnya di Perancis berhubung kontoversi kapal selam Scorpene.

Majlis makan malam yang akan diadakan 15 Jun ini, akan diadakan di Dewan Sivik, Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), bermula jam 7.30 malam.

Menurut Penyelaras Suaram, E. Nalini, majlis makan malam kali ini mensasarkan kutipan sebanyak RM 30000, berbanding RM 25000 yang diperolehi melalui majlis makan malam yang dianjurkan sebelum ini.

"Ia bertujuan membiayai kos undang-undang terhadap firma pembuat kapal selam, DCNS, di Perancis, berhubung pembelian kapal selam Scorpene yang difailkan Suaram," kata Nalini melalui teks mesejnya kepada Harakahdaily, hari ini.

Sementara itu, majlis makan malam itu akan menampilkan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu; Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua; Naib Presiden PKR, Tian Chua; dan peguam Suaram, Joseph Breham dan Pengarah Suaram, Cynthia Gabriel.

Sehubungan itu, mana-mana pihak yang ingin menyumbang, bolehlah mendapatkan tiket di pejabat Suaram dengan menghubungi 03-77843525 atau Sarah (01303470860).

Sumbangan juga boleh disumbangkan ke akaun Suaram atas nama Suara Inisiatif Sdn Bhd, di akaun Maybank 5122 9542 0324.








radio bangsar akan bersama berkempen untuk dakwa najib:







2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bab duit je xde yg reply..nmpk sgt sengkek org2 PR ni..turun jlnraya free jdik jee asal bukn duit..maaf tt kami bkn org brada

Tanpa Nama berkata...

apa ko merepek ni? which part of 'fundraising' yg ko tak phm?