Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Jun 2012

BILA MAHATHIR CAKAP HAL ISLAM - BABI MULA BOLEH TERBANG




KOMENTAR TUKAR TIUB


telah ada 8 tuntutan bersih
ini bertujuan untk pilihan raya
yang bersih dan adil

tuntutan ini wajib ditunaikan
tuntutan ini untuk menghalang
berlaku undi hantu
berlaku warga segera

kalau gerombolan menag pru13
dengan cara tipu
pasti rakyat akan turun bedemo

kali ini satu juta akan turun
ini bukan satu ancaman
ini satu janji





PRU13 TIPU - SATU JUTA BERDEMO



UMAT ISLAM DI MALAYSIA PERLU BERSYUJKUR : MADEY - berita hairan

Mahathir Mohamad, mengingatkan umat Islam di Malaysia supaya bersyukur dengan nikmat keamanan dan pembangunan yang dikecapi negara sekarang.

Beliau berkata, ada sebahagian umat Islam negara ini yang tidak bersyukur dengan nikmat Allah SWT yang dikurniakan kepada penduduk Malaysia dalam bentuk keamanan, perlindungan daripada bencana alam dan pentadbiran kerajaan yang cekap.

"Keadaan kita sebenarnya, kita kurang bersyukur dan kalau kita pergi ke negara-negara lain, tidak payah jauh, dekat-dekat sini pun tidak apa, kita dapati bahawa keadaan mereka lebih buruk daripada kita," katanya.

Sebaliknya, kata Mahathir, umat Islam negara ini juga dihasut supaya jangan bersyukur dan diajar untuk memaki orang.

Beliau menegaskan tidak ada negara lain yang mana umat Islam dan bangsa lain hidup dengan bahagia kecuali di Malaysia sementara dunia menyaksikan keadaan huru-hara dan bencana alam seperti taufan, gempa bumi dan ledakan gunung berapi di tempat lain.

"Jadi janganlah buat angkara. Kalau tengok orang buat demo, demo jatuhkan kerajaan, kita pun hendak buat demo jatuhkan kerajaan, kita ada cara hendak jatuhkan kerajaan iaitu melalui pilihan raya, kalau dapat menang, menanglah, kalau kalah, kalahlah," katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAK BERSYUKUR BUAT APA?.... kah kah kah..

kah kah kah..SWEDEN LEBIH BAIK DARI MALAYSIA.... kah kah kah..

kah kah kah...DENMARK LEBIH BAIK DARI MALAYSIA....kah kah ka...

kah kah kah...FINLAND LEBIH BAIK DARI MALAYSIA...kah kah kah...

kah kah kah...PELAJARAN PERCUMA...PERUBATAN PERCUMA....kah kah kah..

kah kah kah... TAK ADA RASUAH.... kah kah kah..

kah kah kah....PERDANA MENTERI SWEDEN TAK TERLIBAT KES BUNUH...kah ah kah..

kah kah kah... PASAL APA BERSYUKUR DI MALAYSIA INI.... kah kah kah..

woit...JANGAN JUAL AGAMA UNTUK BODOHKAN MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah..MEMANG RAKYAT NAIK JATUH KAN KERAJAAN.... kah kah kah..

woit...JATUHKAN KERAJAAN BUKAN SATU KESALAHAN.... kah kah kah...

kah kah kah...INGAT ORANG RAMAI BODOH....kah kah kah..

kah kah kah... MEMANG ORANG RAMAI KELUAR BERDEMO.... kah kah kah..

kah kah kah... KERANA PILIHANRATYA TIPU...kah kah ka..

kah kah kah...MEMANG RAKYAT NAK BERDEMO LAGI... kah kah kah..

kah kah kah....ORANG RAMAI BERDEMO KALAU GEROMBOLAN MENANG CARA TIPU...kah kah kah


berani langgar laporan jelas:







15 ulasan:

wan berkata...

'Beliau menegaskan tidak ada negara lain yang mana umat Islam dan bangsa lain hidup dengan bahagia kecuali di Malaysia' NATANG MAMAK NI GENG GEROMBOLAN SONGKOK TINGGI NK CKP TAK NEGARA LAIN D DUNIA NI YANG RAKYAT NYA SENANG DI TIPU DAN SENANG MEROMPAK WANG RAKYAT KECUALI MALAYSIA

wan berkata...

SEJAK HOSNI MUBARAK MASUK PENJARA MAMAK TUA NAK MAMPUS NI CUKUP2 GABRA, TAK SENANG DOK DIAM, PANAS JUBOR...tido mlm selalu ngigau...gerombolan takut kalah..

Amuraria berkata...

mamak mudah lupa bumi dipijak langit dijujung !

Tanpa Nama berkata...

ini masuk dalam kategori "ayat tak cukup syarat,tak cukup sifat", kenapa berhenti takat bersyukur ja?

berterima kasih kepada manusia yang berbakti sama jua bersyukur kepada Allah SWT yang menyalurkan nikmat melalui manusia itu

bukan itu ja

org islam disuruh melantik pemimpin dari kalangan orang yang LAYAK memimpin,

juga disuruh mentaati pemimpin yang ADIL yang juga mentaati Allah dan rasulNya, tiada taat kepada makhluk pada perkara maksiat terhadap khalik

org islam juga disuruh menyeru kepada perkara maa'ruf (kebaikan, kebenaran) dan menentang perkara fahsyak dan mungkar

juga disuruh bangun MENGUBAH jika terlihat perkara mungkar mengikut kedudukan, kemampuan masing2 dan juga dengan hikmah, kalau mampu dengan tangan (kuasa), atau kalau mampu dengan lidah(kata2,tulisan dan penerangan)atau sekurang2nya membenci perbuatan mungkar itu di dalam hati.

tak malukah kita kepada tuhan bila meminta2 balasan dari manusia setelah melakukan kebaikkan?

layakkah kita mengungkit2 atas kebajikan yang dilakukan

bila si penyenduk nasi terkinja2 mohon disyukuri berbanding tuan rumah kenduri

lu fikir la sendiri

pro rakyat berkata...

Setahu aku bersyukur hanya kepada Allah bukan kepada Madey kutty, Najib Al-Mongolia atau Umngok-BeEnd. Aku bersyukur kepada Allah swt kerana Malaysia adalah negara aman tapi pada masa yang sama aku nak gulingkan kerajaan Umngok-BeEnd supaya Malaysia ni lebih aman lagi dari kejahatan,keburukan,kebejatan dan penyelewangan Umngok-BeEnd. PRU 13 jom ubah.

Tanpa Nama berkata...

madey takut kena tangkap :)

alaa madey.. kat mana-mana pun ada perkuburan islam, kalau nak mati kat brazil pun takpe.

kalau PR menang masa PRU, lari laa ke brazil.. zimbabwe pun OK.

Aku Nak 3 Bini Lagi berkata...

Bila Mahathir cakap hal Islam ia bagaikan suruh Siti Hasmah bersyukur Mahathir dapat ambil 3 bini dan suruh Rosmah bersyukur Najib dapat ambil 3 bini lagi termasuk Ziana.

Bila Mahathir cakap hal Islam, ia bagai mengingatkan semua Muslimah di Malaysia supaya bersyukur dengan nikmat seks yang dikecapi sisuami kerana dapat ambil 3 isteri lagi yang cantik macam Ziana Z, Siti Nur dan Maya K.


Ia bagaikan Mahathir berkata, ada sebahagian Muslimah di negara ini yang tidak bersyukur dengan nikmat Allah SWT yang dikurniakan kepada suami mereka dalam bentuk perempuan yang cantik dan cun macam Rosmah,Ziana, Siti dan Maya.


KAH KAH KAH

Aku Nak 3 Bini Lagi berkata...

Bila Mahathir cakap hal Islam ia bagaikan suruh Siti Hasmah bersyukur Mahathir dapat ambil 3 bini dan suruh Rosmah bersyukur Najib dapat ambil 3 bini lagi termasuk Ziana.

Bila Mahathir cakap hal Islam, ia bagai mengingatkan semua Muslimah di Malaysia supaya bersyukur dengan nikmat seks yang dikecapi sisuami kerana dapat ambil 3 isteri lagi yang cantik macam Ziana Z, Siti Nur dan Maya K.


Ia bagaikan Mahathir berkata, ada sebahagian Muslimah di negara ini yang tidak bersyukur dengan nikmat Allah SWT yang dikurniakan kepada suami mereka dalam bentuk perempuan yang cantik dan cun macam Rosmah,Ziana, Siti dan Maya.


KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Madey n de gang yg ptt bsyukur..duit dh btimbun2 tp masih nk tipu lg..cukup la setakat ini,..SELAMAT JLN UMNGOKKKKK

Tanpa Nama berkata...

kaum mamak macam kau lah yang banyak buat masalah.pencetus huru hara.ayat mulut manis tapi hati jahat.

Telur Sekunder berkata...

Mamak kutty (jangan panggil dia melayu, kita kena jadi orang yang benar, mamak tetap mamak) sudah cuak

razi berkata...

Mahathir = bapak sesat.
syukur itu bukan setakat lafazan dari mulut...tapi harus diterjemahkan dalam bentuk amalan. Perangi korupsi, bantu rakyat miskin, pembangunan seimbang, tiada ISA zalim...itu semua sebahgaian dari ekpresi syukur.

Tanpa Nama berkata...

dei mamak kerala satu dunia tunggu hang masuk penjara. tak sabar dah nak tengok.

wan berkata...

Time Mamak ni jdi PM Malaysia kaya raya hasil dari minyak.. Masa tu keling botol pun bolh jd PM.. guna duit petronas yang ada buat projek besar.. kau orang ingat madey ni cerdik sangat ke??? Tu mamak Bapak Penipu..Guna kuku besi orang lawan dia semua kene pecat ketua audit kene pecat , ketua hakim kene pecat, yang tahu pasal undang2 nk tlg bgi thu yg btl kene pecat,. yg thu pasa urusan duit, bila nk tlg btl kn kene pecat..Jadi kita kene guna akal orang mcm madey apa jenis manusia.. BAPAK GEROMBOLAN JAHAT

Tanpa Nama berkata...

Mahathir Mohamad, mengingatkan umat Islam di Malaysia supaya bersyukur dengan nikmat keamanan dan pembangunan yang dikecapi negara sekarang.(Senang lah suruh kami bersyukur, geng BN tutuh duit takpa).

Beliau berkata, ada sebahagian umat Islam negara ini yang tidak bersyukur dengan nikmat Allah SWT yang dikurniakan kepada penduduk Malaysia dalam bentuk keamanan, perlindungan daripada bencana alam dan pentadbiran kerajaan yang cekap.(Aman lah tu kerja hampa kami bagi amanah buat la kerja yang tutuh duit rakyat tu buat apa)

"Keadaan kita sebenarnya, kita kurang bersyukur dan kalau kita pergi ke negara-negara lain, tidak payah jauh, dekat-dekat sini pun tidak apa, kita dapati bahawa keadaan mereka lebih buruk daripada kita," katanya. (Tak mampuih pun semua cukup makan berapa kali tukar kerajaan, ekonomi politik pun masih stabil yang hampa tutuh duit rakyat buat apa)

Sebaliknya, kata Mahathir, umat Islam negara ini juga dihasut supaya jangan bersyukur dan diajar untuk memaki orang.(Hasut la ajag sikit hampa, bagi amanah hampa kona}

Beliau menegaskan tidak ada negara lain yang mana umat Islam dan bangsa lain hidup dengan bahagia kecuali di Malaysia sementara dunia menyaksikan keadaan huru-hara dan bencana alam seperti taufan, gempa bumi dan ledakan gunung berapi di tempat lain.(BN saja bahagia tutuh duit rakyat macam duit sendiri)

"Jadi janganlah buat angkara. Kalau tengok orang buat demo, demo jatuhkan kerajaan, kita pun hendak buat demo jatuhkan kerajaan, kita ada cara hendak jatuhkan kerajaan iaitu melalui pilihan raya, kalau dapat menang, menanglah, kalau kalah, kalahlah," katanya. (Hat ni saja hang betui, tu pun jenuh la nak cakap dengan hang ni, banyak sangat kona kiri kanan, dah senja ni, sedag sedag la samaaaa... kesian ke rakyat merengkuh cari makan, pesan akhir jangan la tutuh duit rakyat)