Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Jun 2012

GEROMBOLAN PANIK - MASANYA TELAH SAMPAI UNTUK MUHYIDDIN AMBIL ALIH




BANUN DAN LAWAN DI JALAN RAYA





KOMENTAR TUKAR TIUB


jika pembekuan ptptn keatas unisel dan kuis
tidak di tarik balik
maka kerajaan selangor telah bersedia
dengan 30 juta ringgit untuk
membantu anak mahasiswa

gerombolan tahu jika ini berlaku
maka jelas terbukti dasar pendidikan percuma
boleh dijalankan


lalu:
pembekuan itu di tarik balik


PENDIDIKAN PECUMA HANYA RETORIK POLITIK - berita hairan


PASIR GUDANG: Pendidikan percuma dan penghapusan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) hanya retorik politik pembangkang untuk memperdayakan rakyat bagi meraih sokongan politik.

Jika pakatan pembangkang mahu merealisasikannya, ia boleh dilaksanakan di institusi pengajian tinggi (IPT) di negeri yang ditadbir dan tidak perlu menunggu sehingga mengambil alih kepimpinan negara.

Mohamed Khaled Nordin, berkata penangguhan pinjaman PTPTN kepada Universiti Selangor (UNISEL) baru-baru ini adalah untuk menilai sama ada betul atau tidak pembangkang mahu memberikan pendidikan percuma.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KENAPA TARIK BALIK..... kah kah kah..

kah kah kah...TAHU TAKUT..... kah kah kah...

kah kah kah...SUDAH PANIK..... kah kah kah...

woit..LAIN KALI NAK BUAT DASAR... BINCANG DALAM DALAM.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TIDAK INI LAH HASILNYA.... kah kah kah..


MARI SOKONG NAJIB MASUK JIL




NOTA:
masa sudah sampai
untuk muhyiddin ambil alih
satu malaysia dah bisdan dengan bini rosmah
kah kah kah


10 ulasan:

zaiem berkata...

semua nak percuma, apa yg kita berikan percuma utk kerajaan pulak?
mulakan dengan disiplinkan diri.

Tanpa Nama berkata...

bila masa pulak PR nak bg semua free, rakyat nak kebajikan , negara kaya - ada yg patut kene bayar dan ada yg tak patut di bayar -

** jangan tunjuk ko to tak cerdik sgt dlm ni

Kicap Masin berkata...

Kita berikan mak nenek cukai kepada kerajaan tu dengan percuma la wahai Encik Zaiem yang bingai. Nak beli kereta kena cukai, nak guna jalan kena cukai, ada rumah kena cukai pintu, dapat duit sebab kerja dengan halal pun kena cukai

Tolong ingat yang kerajaan yang kita lantik adalah kerajaan yang diberi amanah oleh rakyat, bukannya keistimewaan. ENCIK ZAIEM JANGAN JADI BINGAI MACAM ORANG UMNO!!

Buat Khaled Nordin, semoga anak-anak dan cucu-cicit anda tidak akan ada masalah untuk dapat bantuan pelajaran....

Nazaruddin Mohamad berkata...

Bodohnya kau ZAIM... kesiannnn!

jamal berkata...

Encik zaeim ni orang ameno ke? Biasanya orang ameno aje yg cepat melatah. Kahkahkah. Sila buka minda dan mata.

Bukan Zaiem berkata...

Sebab ramai yg duk berpikiran bangang macam zaiem la BN sampai ke la menang. Benda mudah macam tu xleh pikir. hakktuihhh !

Tanpa Nama berkata...

Displinkan diri tau mana yg patut dpt dr krjaan,dan mana yg patut dibyr..jgn jd bahlol ,buto perot mcm budak atas ni.

Tanpa Nama berkata...

pr nak hapuskan ptptn
pinjaman ptptn akan dihapus DAN pelajar tidak lagi terbeban...

yang peliknya kenapa orang umno marah sangat jika anak2 kita dapat pendidikan percuma....yang lucunya, orang umno yang marah ptptn dihapus dan ditukar kepada pendidikan percuma itu ialah ahli umno melayu di kampung2 yang duit di poket tak banyak mana pun!!!

kalau kita rasional, bijak, ada ilmu dan waras berfikir, tentu sekali kita suka dan menyokong sepenuhnya jika ada pihak yang hendak memberi sesuatu berharga secara percuma kepada anak2 kita...

itu pasallah aku kata, melayu umno yang kayanya tak seberapa tu memang otak tahap kambing aje! kalau umno bagi duit rm100 lu tunduk kepala macam nak rebah, tapi bila ada pihak nak bagi anak lu free pelajaran bernilai ratus2 ribu, lu tolak pulak.

Jadi...orang umno yang masih nak utang ptptn (yang halikatnya memang suka berhutang sampai mati), gua nak tanya lu. Lu bijak ke bingai????

kalau lu tak tau nak jawab, biar gua jawab. LU MEMANG BINGAI!!!

Tanpa Nama berkata...

mane boleh percuma ... sape nak kasi kak ijat lembu 250 juta senang2... ape la korg nie..

hehe

Tanpa Nama berkata...

mane boleh percuma ... sape nak kasi kak ijat lembu 250 juta senang2... ape la korg nie..

hehe