Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Jun 2012

BUKAN HANYA SABAH - BERITA BAIK SEMAKIN MEREBAK




SIAPA INI?


siapa dia dato mongoh orow?



KALAU TAK LOMPAT MAPOOOS!




BERITA TERKINI DARI TUKAR TIUB

bukan sahaja di sabah

berita telah kedengaran
perundingan sednag rancak berjalan
di sebuah lagi negeri barisan nasional

telah dua minggu perbincangan di jalankan
perkembangan di sabah ini
akan mempercepatkan lagi
peesetujuan dicapai dalam
perundiangan ini

hingga ke saat ini
semua perundingan
masih tertutup

RAMAI LAGI AKAN MELOMPAT





NOTA:

ini adalah tanda tanda
bahawa hari hari akhir
untuk sekor najib telah sampai.




2 TOKOH BN SABAH LOMPAT PARTI HARI INI - mkini

Ketua PKR Sabah Ahmad Thamrin Jaini berkata, dua tokoh BN itu besar kemungkinan akan hadir ke perayaan Kaamatan di Kota Belud dan majlis makan malam PKR di Kota Kinabalu


MELOMPAT DENGAN BANTUAN



KAH KAH KAH
KAH AKH AKH
KAH KAH KAH


woit...LARI JANGAN TAK LARI.... kah kah kah..

kah kah kah...LONCAT JANGAN TAK LONCAT.... kah kah kah..

kah kah kah... HAMBUR JANGAN TAK HAMBUR..... kah kah kah...

kah kah kah...LOMPAT JANGAN TAK LOMPAT...kah kah kah


layari untuk berita melawan:







7 ulasan:

mat lendir kg lonek berkata...

Bro....
aku tak yakin dengan barua penyangak2 UBN nih....
pandai belakon macam keldai...

ko tak ingat kat perak????
hari ni nangis2 marah kat mamak sebab tak dapat projek
esok dapat RM, balik jadi barua semula!!!

Bro....
berapa kali kita mau kena patuk sama ular dalam lubang yang sama???

kalau kali ni, kita kena patuk ular dari spesis yang sama, dalam lubang yang sama.....lupakanlah hasrat nak ke putrajaya!!!

pundek la brooooooo!
pundek la brooooooo!
pungek la brooooooo!

Tanpa Nama berkata...

katak yg suka lompat atau yg orang yg sua terima katak, semua boleh pergi mampos.......kakkkktuihhhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

bodoh lah ko TT percaya pada malaun yg nak melompat ni, tak baca sejarah sebelum ni ke?? PKR ni memang bangang, 16 sept dah makan tuan, tak kan nak kena makan lagi? aku paling anti benda2 lompat macam katak ibrahim ali ni..jangan lupa, BN ada modal lagi besar, duit dia lagi besar..

Tanpa Nama berkata...

Yahoo...memang benar alkisah 16 Sept. cerita benar. Kita masih boleh gulingkan kerajaan mat monggol sebelum PRU13.Ada masa 10 bulan lagi. Cukup Pakatan memerintah untuk membersihkan daftar piliharaya yang dicemari oleh mat bangla,indon,awang hitam dan segala jenis bangsa haram jadah yang ada kat Malaysia.Hidup Anwar,mampos kau mat monggol haram jadah.

Tanpa Nama berkata...

jangan lah percaya sangat kepada katak2 ni. tiada faedahnya.

Tanpa Nama berkata...

bila pr menang nanti, kita kasi masok jel seumur hidup pengundi2 hantu tempatan nih. untuk pengundi hantu antarabangsa dari indon, bangla, mynmar, kita kasi jatuh hukum gantung sampai kiokkk kerana menghianati raja dan negara malaysia.

kalau tak pun, kita kasi sunat kote pengundi hantu tu sebelum kasi halau balik negara asal!

Tanpa Nama berkata...

tt suka katak...