Rabu, 23 Januari 2013

PENGUMUAN : SILA JANGAN HINA PATIK PACAL YANG HINA


CONTOH 
AKHBAR MELAYU
YANG MENYEMARAKAN
SEMANGAT  ANTI RAJA RAJA

NOTA TUKAR TIUB
adalah diberitahu kepada 
anak anak muda melayu
bahawa raja raja melayu ini
adalah ketua agama islam
untuk setiap negeri selat
dan negeri bersekutu
ini ada ditulis
dalam perlembagaan persekutuan

hendaknya orang orang melayu
hendaknya anak anak muda melayu
perlu hormat kepada kepala agama ini

janganlah gunakan facebook
janganlah gunakan blog
untuk kutuk raja melayu
untuk tibai raja raja melayu ini

tim tukar tiub cukup kecewa
dengan pelbagai gambar
tohmah dan fitnah 
yang ditujukan kepada ketua agama islam
negeri negeri melayu ini

sila hentikan kerja tak senonoh ini
kalau tak ada raja melayu
macam mana kita nak puasa
kalau tak ada raja melayu
siapa akan jadi pemegang mohor
untuk mulakan hari raya

fikirlah sikit
kah kah kah
NOTA:
ya ampoon
patik bukan saje anak anjing  yang hina
tapi patik  ini ilah anak anjing yang makan tuan
kah kah kah

PENCERAHAN DARI PARA PEMBACA


MARI MENGENAL SEJARAH

Sambungan... Salam, 1. British telah melantik seorang Melayu dpd Riau (keturnan Daeng) sebagai Temenggung di Johor Baru dgn membelakangkan Sultan Johor yg asal dan sebenar yg bertakhta di Muar. Anakanda beliau (Temenggung) telah dilantik oleh British sebagai Temenggung dan kemudian sebagai Maharaja Abu Bakar, yg memerintah Johor.

 Kemudian beliau ditabalkan oleh British sebagai Sultan Johor yg baru. Sultan Johor yg sebenar disisihkan. British telah memberi gelaran Tengku kpd Sultan dan seluruh kerabat johor.

 2. Apabila Sultan Selangor mangkat , British tabalkan menantunya, iaitu Abdul Samad sebagai Sultan Selangor yg baru. Beliau bukan keturunan Raja Selangor. Sultan Samad telah membantu British untuk menjajah Selangor dan juga diberi gelaran Tengku kpd Baginda dan seluruh kerabat Selangor.

 Orang-orang Melayu di bawah pimpinan Raja Mahadi telah memberontak menentang British dan setelah 40 tahun berjuang akhirnya beliau ditawan dan dibunoh di Singapura. Dalam perang menentang on YAM AMPOOON - BERAK DALAM SPOOOON
Anonymous
on 1/22/13 
BARUA BRITISH
Tu dia... Seluruh Raja Melayu kita yang wujud pada hari ini adalah Raja-Raja yang ditabal dan dilantik oleh British dan mereka bukanlah Raja-Raja Melayu yang asal dan sebenar.

 Oleh kerana mereka itu adalah dilantik oleh British sudah sewajarnyalah mereka itu bertindak sebagai tali barut dan para hamba British. Renongkanlah mengenai apa yang dibuat oleh Raja-Raja Melayu terhadap kita, mereka adalah para khianat bangsa dan agama kita :

 1.Sultan Pahang menentang Datuk Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau tetapi membantu British untuk menjajah Pahang; 

2.Sultan Trengganu menentang Haji Abdul Rahman Limbung tetapi membantu British untuk menjajah Trengganu;

 3.Sultan Kelantan menentang Tok Janggut tetapi membantu British untuk menjajah Kelantan;

 4.Sultan Selangor menentang Raja Mahadi tetapi membantu British untuk menjajah Selangor;

 5.Sultan Pahang dan Sultan Kedah mengutuskan angkatan-angkatan perang masing-masing untuk membantu British dan Yap Ah Loy untuk menentang Raja Mahadi on YAM AMPOOON - BERAK DALAM SPOOOON
Anonymous
on 1/22/13

SEMBAH ANAK ANJING
Ampoooonn Tuhanku!!!!! Sembah "patek" ('anak anjing yg. baru celik') harap diampooonnn.. Menjunjung "Duli" ('Debu dibawah tapak kasut') tuanku... Pada zaman Rasullullah dulu adake org2 menyembah2 minta ampun nak berjumpa Baginda Rasullullah? 

Kepada melayu2 bonggok, janganlah nak mengaku Islam kalau masih menganuti adat istiadat Hindu feudal! ~ Tun, Tan Seri, Dato Seri, Haji Dr. Sang Wijaya Sari Al Haj. on YAM AMPOOON - BERAK DALAM SPOOOON
Anonymous
on 1/22/13

FREE LOADER MAKAN FREE
Beta bertitah bahawasanya sesiapa yang menggunakan kalimah YANG MAHA MULIA untuk memanggil Free Loaders yang suka makan free telah murtad dan keluar daripada agama Islam. Beta bertitah bahawasanya sesiapa yang menggunakan kalimah Seri Paduka untuk memanggil keturunan lanun Bugis telah keluar daripada agama Islam kerana kalimah Seri Paduka sebenarnya hanya digunakan untuk TUHAN.

 Kalau tak percaya sila lihat Batu Bersurat Terengganu (muka 4) dimana gelaran Seri Paduka hanya digunakan untuk Tuhan http://ms.wikipedia.org/wiki/Batu_Bersurat_Terengganu Dengan ini terbuktilah 90% rakyat Malaysia berketurunan Melayu dan mengaku beragama Islam(samada ulamak UMNO atau ulamak PAS) telah murtad kerana mempertuhankan cucu cicit Rajah Gopal.

 Orang Melayu tulen zaman dahulu memanggil Tuhan degan gelaran Seri Paduka. Jadi orang Melayu zaman sekarang sudah kena tipu oleh Rajah Gopal kerana mereka sebenarnya menyembah Rajah Gopal dan bukannya Allah S.W.T. on YAM AMPOOON - BERAK DALAM SPOOOON


-----

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ampooooon TUHANKU
selain Kristian dan Bibke,
patek pachal yg hina ingin bertanya
apakah hukumnya Kaveeta Singh dan Guru Nanaknya menyembah ALLAH?
bagaimana pula dgn kitab Guru Granth Sahib??
ampooooon TUHANKU sembah patek pachal yg hina beribu-ribu-ribu-juta-bilion ampooooon kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Sekali lagi..

1. British telah melantik seorang Melayu dpd Riau (keturnan Daeng) sebagai Temenggung di Johor Baru dgn membelakangkan Sultan Johor yg asal dan sebenar yg bertakhta di Muar. Anakanda beliau (Temenggung) telah dilantik oleh British sebagai Temenggung dan kemudian sebagai Maharaja Abu Bakar, yg memerintah Johor. Kemudian beliau ditabalkan oleh British sebagai Sultan Johor yg baru. Sultan Johor yg sebenar disisihkan. British telah memberi gelaran Tengku kpd Sultan dan seluruh kerabat johor.

2. Apabila Sultan Selangor mangkat , British tabalkan menantunya, iaitu Abdul Samad sebagai Sultan Selangor yg baru. Beliau bukan keturunan Raja Selangor. Sultan Samad telah membantu British untuk menjajah Selangor dan juga diberi gelaran Tengku kpd Baginda dan seluruh kerabat Selangor. Orang-orang Melayu di bawah pimpinan Raja Mahadi telah memberontak menentang British dan setelah 40 tahun berjuang akhirnya beliau ditawan dan dibunoh di Singapura. Dalam perang menentang orang-orang Melayu Selangor, British telah di bantu oleh Sultan Samad, Yap Ah Loy dan seluruh kaum Cina serta di bantu oleh orang-orang Melayu dpd Kedah (Tengku Kudin) dan Pahang (angkatan bendahara Wan Ahmad).

3. Sultan Kedah dpd keturunan Merong Mahawangsa disingkirkan oleh British dan Siam. Pada mulanya British iktiraf Sultan Ahmad Tajuddin (Raja Kota Setar, bukan Raja Kedah) sebagai Sultan Kedah yg baru. Kemudian British tabalkan seorang pembesar Kedah dpd Kuala Muda, Kedah, sebagai Sultan Kedah yg baru , iaitu Sultan Abdul Hamid dgn diberi gelaran Tengku oleh British. Hamid membantu British untuk menjajah Kedah.

4. Empat negeri Melayu - Patani, Legor, Satun dan Weng diberi oleh British kpd Siam.

5. Sultan Kelantan dpd keturunan Merong Mahawangsa disingkirkan oleh British dan digantikan oleh Long Senik dgn mengambil gelaran Sultan Muhammad ke 2 dan diberi gelaran Tengku oleh British. Pada 1915 Tok Janggut pemberontak Melayu Kelantan dibunoh oleh British dgn bantuan dpd Sultan Kelantan.

6. Sultan Trengganu dpd keturunan Merong Mahawangsa diturunkan takhta dan British telah melantik seorang Habib dpd Johor sebagai Sultan Trengganu yg baru dan diberi gelaran Tengku. Bagi pihak British, Sultan Trengganu telah menghantar orang-orang Melayu (orang-orang Sultan) untuk memerangi pemberontak Melayu, Haji Abdul Rahman Limbong di Ulu Trengganu. Setelah dua tahun berperang Rahman Limbong berjaya ditangkap dan berakhirlah perjuangan Melayu dan Trengganu selamat di bawah British.

7. Sultan Pahang yg asal dan sebenar di Chenor disinghkirkan oleh British dgn digantikan oleh Bendahara Wan Ahmad di Pekan. British melantik Wan Ahmad sebagai Sultan Pahang dgn diberi gelaran Tengku. British berjaya menghalau pemberontak Melayu yg terdiri dpd Datok Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau keluar dpd Pahang dgn bantuan dpd Sultan Pahang. Pahang dijajah oleh British dgn bantuan Sultan Pahang.

8. Begitulah juga keadaannya di Perak, Negeri Sembilan dan Perlis - kesemua Sultan dilantik oleh British. Kesemua Raja-Raja Melayu yang sebenar dahulu adalah bergelar Raja , bukan Tengku. Tengku adalah dpd British yg berasal dpd Aceh. Padahal Raja dan seluruh kerabat Aceh sendiri tidak bergelar Tengku.

Kononnya mereka ini adalah drpd keturunan Nabi saw - itu tidak penting. Perkara yg amat penting yg perlu diketahui dan diakui oleh kita semua adalah bahawa :

A) Raja-Raja Melayu adalah ditabalkan sebagai Sultan-Sultan oleh British dan mereka bukanlah dpd keturunan Raja-Raja Melayu yang asal dan sebenar;

B) Kesemua Sultan kita adalah takibarut British yg membantu British dalam menentang para pemberontak Melayu dan kini mereka adalah taliperut UMNO/Yahudi untuk merompak hasil rakyat.

Jangan kita jadi buta sejarah dan dayus wahai kaumku!

~ TIADA raja yg harus kita sembah & minta ampun, HANYA Allah.

Tanpa Nama berkata...

Ya Ampoooonn..

Seluruh Raja Melayu kita yang wujud pada hari ini adalah Raja2 yang ditabal dan dilantik oleh British dan mereka bukanlah Raja2 Melayu yang asal dan sebenar. Oleh kerana mereka itu adalah dilantik oleh British sudah sewajarnyalah mereka itu bertindak sebagai tali barut dan para hamba British. Renongkanlah mengenai apa yang dibuat oleh Raja2 Melayu terhadap kita, mereka adalah para khianat bangsa & agama kita :

1.Sultan Pahang menentang Datuk Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau tetapi membantu British untuk menjajah Pahang;

2.Sultan Trengganu menentang Haji Abdul Rahman Limbung tetapi membantu British untuk menjajah Trengganu;

3.Sultan Kelantan menentang Tok Janggut tetapi membantu British untuk menjajah Kelantan;

4.Sultan Selangor menentang Raja Mahadi tetapi membantu British untuk menjajah Selangor;

5.Sultan Pahang dan Sultan Kedah mengutuskan angkatan-angkatan perang masing-masing untuk membantu British dan Yap Ah Loy untuk menentang Raja Mahadi pemberontak Melayu di Selangor;

6.Sultan Kedah membantu British untuk menjatuhkan Sultan Kedah yang asal dan sebenar dearipada keturunan Merong Mahawangsa dan kemudian British mengangkat Baginda sebagai Sultan Kedah yang baru dan Baginda seterusnya membantu British untuk menjajah Kedah;

7.Sultan Johor dengan bantuan British telah menyisihkan Sultan Ali di Muar, iaitu Sultan Johor yang asal dan sebenar, dan selepas dinaikkan ke takhta Johor dan dilantik sebagai Sultan Johor oleh British, Baginda menjemput British untuk menjajah Johor dan sudah sewajarnya selepas itu tiada pemberontakan oleh orang-orang Melayu di Johor;

8.Sultan Perak yang menentang British dibuang negeri dan Datuk Seri Maharaja Lela di bunuh oleh Britisih, kemudian Sultan Perak yang baru yang diangkat oleh British telah membantu British untuk menjajah Perak;

9.Sultan Johor membantu British untuk menangkap Datuk Seri Maharaja Lela pembesar Perak yang memberontak terhadap British dan kemudiannya beliau ( Datuk Seri Maharaja Lela) dibunuh oleh British;

10.Negeri2 Melayu di Utara Sermenanjung (Patani, Ligor, Weng dan Satun) telah diberikan oleh British kepada Thailand dan dijadikan sebahagian dpd negaranya (negara Thailand) – kaum Melayu dan Raja2 Melayu tidak membantu untuk mendapat kembali negeri-negeri ini daripada penjajahan kaum kafir Thai;

11.Raja2 Melayu menanda tangani perjanjian Persekutuan Tanah Melayu dengan British untuk memberi kerakyatan, hak politik dan ekonomi kepada kaum pendatang kafir – mereka menjual Melayu kepada kaum kafir, sedangkan orang2 Melayu hanya sekadar berdiam diri sahaja dan masih sayangkan mereka (Raja-Raja Melayu);

12.Raja2 Melayu serta para pemimpin kita bersetuju dengan Perlembagaan Malaya dan Malaysia yang kafir yang disediakan oleh British – khususnya mereka bersetuju dengan artikel-artikel 4, 43, 44 dan 161 Perlembagaan Malaysia yang kafir yang menjadikan negara Malaysia kita ini sebagai sebuah negara yang kafir;

13.Pada hari ini Raja2 Melayu kita masih lagi aktif memberi tanah dan konsesi balak kepada kaum pendatang yang kafir – seluruh bangsa kita si Melayu bodoh kita ini masih lagi menganggap bahawa apa juapun yang dilakukan oleh Raja-Raja Melayu kita, kesemuanya betul dan OK sahaja!

14. Lihatlah betapa jahatnya seteru2 Allah yang bergelar Raja2 Melayu kita ini. Mereka
sewenang2 sahaja menjual negara dan bangsa kepada orang2 kafir daripada dahulu sehinggalah ke hari ini padahal mereka sentiasa mendapat keistimewaan demi keistimewaan baik daripada kerajaan mahupun daripada taukeh2 Cina.

15. Sudah begitu ramai sekali taukeh2 Cina yang dapat balak dan tanah melalui Raja2 Melayu kita ini – sedarlah engkau wahai bangsaku bahawa mereka ini (Raja2 Melayu) adalah musuh2 kita. Selain daripada itu, mereka ini adalah talibarut UMNO merompak harta rakyat. Wahai bangsaku! Janganlah engkau banyak bicara lagi - buangkanlah sahaja Raja2 Melayu kita yang jahat ini dari belenggu minta kita seberapa segera yang boleh!

~ TIADA siapa yg disembah & kita minta ampun, HANYA Allah. ~

Tanpa Nama berkata...

dah bongsai baru nak sedar ke!!!!??? dari bandar hingga gunung-ganang sapa yg gadai???? judi, arak, lorong haji taib nak buka sapa mesti tanda tangan??? woit, bukan OHMS tau tapi kalipah lu la!!!

sudah la bani melayu buta kayu mata ikan kering. madey depan hidung pun tak kenal sapa!!!rembat USD44b buat de je..dah la bendera jalur amerika dijulang-julang mcm kera masuk kpg. nyanyi lak IM4U uuuwekkk!!!malu la kat indon, spura, myanmar, sri lanka citer pasal raja dan penjajah tak masuk buku dah!!!

TT,bongsai is always a bongsai kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

2hari lepas ada kes dikaherah. Pegawai hal ehwal pelajar perak telah menampar pelajar.Pejabat ugama Perak memang pejabat ugama yang paling teruk dimalaysia.Pegawai yang berkhidmatdari atas samapi kebawah cuma tahu mengampu saja. Keperihatinan terhadap rakyat tiada .Sedangkan untuk majlis orang besar besar sentiasa ada.Diberikan pula Beratus ribu ringgit kepada orang oarang besar ini.Yang miskin bagi 300 atau pun 400 ringgit dan dihebah serata dunia.Pendidikan di izuddin dan ta ayah di abaikan.kalau anak kita nak masuk izuddin atau taayah ini perlu membayar hingga keseribu ringgit.Sedangkan berjuta duit zakat dihabiskan untuk keraiyan diraya dan orang besar negeri.Rakyat merempat.Kalau pihak tuan tanya dengan orang pejabat ugama ini terasa jijik mendengar jawapan dari mereka ini.sekotornya najis babi rasa nya.Senang saja kalau tak berani nak buat keja dengan baik berhenti saja dari pejabat ugama ini.Ini keja dijabatan ugama banyak dosa aje

Larang HINDUISM Didalam Quran Bahasa Melayu berkata...

Saya mendesak agar ulama PAS dan UMNO melarang orang-orang Melayu daripada menggunakan Al Quran versi Melayu kerana ia menggunakan pelbagai kalimah yang berasal daripada agama Hindu. Contoh-contoh:

(1) Dosa
(2) Sembahyang
(3) Neraka
(4) Syurga
(5) Bidadari yang berasal daripada Vidhya Dhari

dan banyak lagi. Sesiapa yang menggunakan kalimah-kalimah ini didalam upacara agama Islam telah murtad daripada agama Islam.

Mengapakah orang-orang Melayu banyak menggunakan perkataan-perkataan agama Hindu?

Jawabnya:

PARAMESWARA - rajah (satu lagi perkataan Sanskrit) Melayu yang pertama kali datang ke Tanah Orang Asli pada tahun 1344 adalah seorang Rajah yang beragama Hindu. Erti Parameswara didalam bahasa sanksrit ialah Tuhan. Sebab itu orang Melayu daripada zaman dahulu sampai sekarang memanggil Rajah "Tuhanku" dan menyembah Rajah-Rajah ini yang mereka anggap sebagai tuhan sebagai Seri Paduka, Yang Maha Mulia, dan banyak lagi contoh lain yang membolehkan orang Melayu menjadi mushrikin.




Tanpa Nama berkata...

hanya ALLAH YANG MAHA AGUNG,MAHA MULIA.apakah hamba hambaNya setaraf?

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

siapa AGUNG...SIAPA....!..hehehehehe.......AGUNG IALAH NAMA SEPUPU AKU KAT KAMPUNG...TAK PERCAYA PERGI KOTA BELUD KAMPUNG PIRASAN...CARI ORANG YANG NAMA AGUNG...NAK BET KE....?..1k aku sanggup...hehehehehehe

Tanpa Nama berkata...

Dari kecik sampai sekarang aku selalu berfikir betapa mudahnya kalau lahir jadi keturunan raja ni yea.. makan tangung berak cangkung..

Tapi aku yakin Allah tu maha adil dan bijaksana bermewah dan sombong la kau kat dunia ni nanti akan ada jua pembalasan dari tuhan untuk kamu..