Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Januari 2013

SIAPA LEBIH BERKUASA - NAJIB ATAU MADEY?




KOMENTAR TUKAR TIUB
sekali pandang kelihatan
apa yang dilakukan oleh ibrahim ali
seolah-olah memberi undi kepada pakatan

sebenarnya 
 ia dan tidak

undi bukan melayu telah maksima untuk pakatan
undi china telah maksima ke pakatan
undi india  telah maksima ke pakatan
tak mungkin undi china melintas 85%
tak mungkin undi india melintas 60%

apa yang dilakukan oleh ibrahim 
apa yang dilakukan oleh madey
ialah mengepong undi melayu
jangan bocor masuk ke dalam peti undi pakatan

semua ucapan rasis madey
semua ucapan rasis ibrahim ali
ditujukan khusus untuk orang melayu
ini teknik mengepong melayu

kalau china terasa
kalau india terasa
kalau mereka marah
kalau mereka komplain
ertinya madey dan ibarahim ali berjaya!
         KOMENTAR TUKAR TIUB
jika ibrahimn ali didakwa
ertinya madey lemah
dan najib ada kuasa

jika ibrahim ali tidak didakwa
ertinya madey berkuasa
dan najib lembik

Majlis Peguam desak dakwa Ibrahim Ali kerana menghasut bakar Injil


KUALA LUMPUR, 23 Jan — Presiden Pertubuhan
 Pribumi Perkasa (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali
seharusnya didakwa di bawah Akta Hasutan kerana
kenyataannya mengenai pembakaran kitab Injil,
kata Presiden Majlis Peguam Lim Chee Wee, menyokong tuntutan dilakukan oleh ahli parlimen pembangkang.

Lim  mengatakan Majlis Peguam kekal undang-undang... .











 BAI BAI NAJIB  ATAU BAI BAI KATAK PURU



----

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

can you read in English:
"Allah is our Lord and your Lord: for us (is the responsibility for) our deeds, and for you for your deeds. There is no contention between us and you. Allah will bring us together, and to Him is (our) Final Goal."

Al Qur'an S42V13, 14 and 15
13. The same religion has He established for you as that which He enjoined on Noah - the which We have sent by inspiration to thee - and that which We enjoined on Abraham, Moses, and Jesus: Namely, that ye should remain steadfast in religion, and make no divisions therein: to those who worship other things than Allah, hard is the (way) to which thou callest them. Allah chooses to Himself those whom He pleases, and guides to Himself those who turn (to Him).
14. And they became divided only after Knowledge reached them, - through selfish envy as between themselves. Had it not been for a Word that went forth before from thy Lord, (tending) to a Term appointed, the matter would have been settled between them: But truly those who have inherited the Book after them are in suspicious (disquieting) doubt concerning it.
15. Now then, for that (reason), call (them to the Faith), and stand steadfast as thou art commanded, nor follow thou their vain desires; but say: "I believe in the Book which Allah has sent down; and I am commanded to judge justly between you. Allah is our Lord and your Lord: for us (is the responsibility for) our deeds, and for you for your deeds. There is no contention between us and you. Allah will bring us together, and to Him is (our) Final Goal.

NAJIBULLAH PENJIHAD BUGIS berkata...

Bro Hisham,

Najib sekarang ke Gaza untuk mendapat sokongan daripada orang-orang Melayu yang bodoh dan mudah kena tipu kerana bila Najib ke Gaza dan ambil gambar bersama pemimpin Hamas, makcik dan pakcik FELDA akan Nampak Najibullah
sebagai penjihad Islam macam Zul Bisul Nordin dan Madey Al Kutty.

Sebenarnya Najibullah pergi ke Gaza kerana nak melarang rakyat Palestin yang beragama Kristian daripada mengguna kalimah Allah dalam bahasa Arab. Najibullah macam Haron Din mahu orang Arab Krtistian menggunakan perkataan God dan Lord didalam kitab Injil bahasa Arab mereka.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

madey la sbb sudah rembat reta melayu. umno ke, tanah melayu ke tempat bertandang je. najib kalah ke dia peduli apa. sudah kenyang bro!!! nuar pulak baik hati, apa lagi.

kuasa sebenar pd tangan rakyat yg mengembeling perlembagaan...tapi yg dah bongsai tu melalak la sampai kiamat.

DF berkata...

Mabuk la lu, mana ada undi India maksimum ke arah Pakatan. Hindraf pun bengang dengan Anwar Ibrahim

Tanpa Nama berkata...

Ingat TT,

Ayat power dari TT, musuh kepada musuh kita adalah kawan kita.

Madey dan Najibul al-monggoli adalah saling menjadi musuh kepada musuh kita.

Bila Madey tibai Najib al-monggoli, Madey sudah jadi kawan kita. Bila Najibul tibai Braheng Ali, Al-monggoli menjadi kawan kita pula.

Tapi bila sampai saja hari piliharaya, kita tibai Madey, Najibul al-monggoli dan DF di atas masuk lobang taik!Kah..Kah..kah..

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

aik tak bakar bakar lagi...bakarlah aku nak tengok apa impak dia...bakarlah cepat..bakarlah cepat....ada telor ke takde.....cakap,buat,tunggu...tunggu apa...tunggu jadi keldai...hahahahahah....

Tanpa Nama berkata...

BN atau PR tak payah nak gebang lebih2...yg penting pilihanraya itu bebas dan adil barulah dia akan menggambarkan keadaan yg sebenar...

Kalau pilihanraya tipu, buat 1000 analisis atau soalselidik pun tak guna...

500,000 yg turun baru2 ni adalah satu amaran akhir supaya jgn tipu lagi dl pilihanraya...ingat tu!

Tanpa Nama berkata...

katak melompat ular membelit anjing menyalak ooooooooooooooooooooooooo

Tanpa Nama berkata...

Lihat bagainana syaitan bertindak. Syaitan tipu dalam pilihanraya Likas di Sabah. Maka, rakyat adu kpd mahkamah. Mahkamah yg adil itu batalkan keputusan pilihanraya di Likas itu. Tetapi syaitan kemudiannya ubah pula undang2 , pada tahun 2002, supaya mahkamah tiada kuasa lagi batalkan keputusan pilihanraya (Akta pilihanraya 1958, 9A). Syaitan perkauman Madey ini samalah dgn Hitler, Nazi. Sesiapa yg dapat faedah dari syaitan perkauman Madey ini akan jadi pontianak.