Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Januari 2013

DUA EKOR ANAK ALI - MEMBAWA UNDI CHINA KE DALAM PAKATAN



BAKAR JANGAN TAK BAKAR
anak ali dua ekor ini
adalah pembawa undi
bukan melayu
ke dalam pakatan rakyat
lagi heboh lagi baik
 Kalimah Allah: Hasan Ali gesa KDN tindak tegas

KUALA LUMPUR 22 Jan. - Pertubuhan Jalur Tiga (Jati) menggesa Kementerian Dalam Negeri (KDN) mengambil tindakan tegas terhadap sesiapa juga yang terlibat dalam pengeluaran Bible berbahasa Melayu dan menggunakan... 20:07:57









-----

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Sebenarnya bukan kena kawal orang sebar agama kat kita tetapi kita kene berdakwah amalkan Islam dengan betul.

Bila orang nampak kebaikan dan keelokan Islam baru la orang segan dan takut ni nak bela Islam tapi akhlak tak melambangkan Quran dan sunnah macamana?

Tanpa Nama berkata...

Silalah anak Ali berdua dtg b'tandang ke Sabah. Di sini ada byk bible b'bahasa Melayu. Kita tengok sapa yg terbakar dulu, bible dulu ka atau anak2 Ali t'bakar dulu. Jgn la mengeluarkan kenyataan bodoh wlu pun korang berdua ni bodoh. Di Sabah ni dah b'tahun org Kristian guna bible versi BM, kita orang tdk kisah pun apatah lg utk t'keliru. Yg korang b'dua yg kununnya sangat alim ni bolehnya begitu mudah utk t'keliru...ish..ish..ish... Klu mcm tu lbh baik korang b'dua buat kempen - Haramkan Mata Pelajaran Bahasa Inggeris. Kenapa? Kita takut bila anak2 org Melayu pandai b'bahasa Inggelis, dorang akan t'baca bible b'bahasa Inggeris - maka t'kelirulah mereka lantas menjadi murtadlah anak2 Melayu tadi.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

yang patut di buat...bakar je dua orang ni hidup hidup...kalau berani jadi batu api...berani le rasa api kannnnnnn...aku ingat eeeeee je teror membakor dan meracun..eh eh ada jugaaaaaa............????

Tanpa Nama berkata...

lol..

Biar la Injil ka kitab hindu ka kitab apapun pakai nama Allah yang batil tetap batil juga..

InsyaAllah dengan mengunakan nama Allah mereka akan dapat mendapat hidayah dan dapat mencari kebenaran yang sebenarnya..

Kebenaran kenapa nama Allah tidak digunakan dalam kitab Injil selama ini dan hanya digunakan di Arab & serawak.. kebenaran yang disembunyikan oleh mubaligh2 kristian.. Kenapa Allah tidak diletakan dalam Gereja tetapi JESUS.. Apakah ini semua??

Semoga Alllah memberi hidayah dan buka mata kepada mereka yang mahu mencari kebenaran

wasalam.