Isnin, 21 Januari 2013

SAEKOR KELING MUDA BERI NASEHAT PADA SAERKOR KELING TUA




SEDIH DIPANGGIL KUTTY



Kenyataan rasis Dr M bakal hancurkan BN, kata anak Samy Vellu

KUALA LUMPUR, 20 Jan — Mahathir Mohamad dinasihatkan agar tidak lagi mengeluarkan sebarang kenyataan berunsur perkauman kerana ia bakal memusnahkan imej Barisan Nasional (BN) yang cuba dipulihkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, kata Pengarah Strategik MIC S Vell Paari.January 20, 2013

Anak kepada bekas menteri Kabinet  S Samy Vellu itu menegaskan, tindakan bekas perdana menteri itu mengeluarkan kenyataan bersifat perkauman hanya akan memberikan kesan negatif kepada pentadbiran Najib kerana kenataan-kenyataan  Mahathir akan menjadi “back-fire” kepada BN.
“Kenyataan Dr Mahathir yang bersifat perkauman akan hanya menjadi ‘back-fire’ buat BN, beliau langsung tidak membantu (BN),” kata Vell Pari (gambar) apabila dihubungi olehThe Malaysian Insider.
“Beliau cuba memusnahkan imej BN yang cuba dibangunkan Najib yang baru menjadi perdana menteri lebih kurang dua, tiga tahun ini ...  ianya bukan perkara yang mudah,” tegasnya lagi.
Beliau turut berkata adalah lebih baik untuk perdana menteri yang telah berkhidmat selama 22 tahun itu “bersara” seperti mana mantan perdana menteri sebelum beliau.
“Beliau patut sedar rakyat Malaysia sudah semakin matang, kenapa perlu gunakan isu perkauman untuk memecah belahkan rakyat?” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...HINA BETULAAAA MADEY INI.... kah kah kah..

kah kah kah.. VELL PARI INI PUN BERANI  TIBAI MADEY... kah kah kah..

woit... MANA PUUUURKASA?.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA PEJUANG MELAYU.... kah kah kah...

woit...VEL PARI INI BUKAN IKAN PARI... kah kah kah..

kah kah kah...VEL PARI INI ADA KES BUNUH.... kah kah kah...

kah kah kah....  INI MEMBUKTIKAN BAHAWA  PARTI KETUANAN MELAYU SUDAH BUNGKUS.... kah kah kah...

woit... PEMIMPIN AGUNG KETUANAN MELAYU...KENA TIBAI OLEH ANAK SAMY VELOOO... kah kah kah

kah kah kah....MENGAPA SEMUA SENYAP.... kah kah kah..






NOTA:
hanya vel pari
yang mengenal anak kutty
kah kah kah






------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT,

Aku dengar anak pompuan Samy Vellu kahwin dengan anak lelaki Mamakthir....betul tak?

Jadi Samy Vellu dan mamakthir saudara lah

Tanpa Nama berkata...

salam TT,

Madey sedih bukan saja di sebabkan dipanggil pariah kutty, tapi sedih sebab masih tak diiktiraf oleh orang melayu sebagai melayu. Setelah 22 tahun perintah negara Malangsia, dia ingat di boleh tipu melayu, tapi melayulah yang sudah tipu dia.

Melayu tak panggil dia sebagai melayu,tapi dia digelar sebagai mamak pedukang kapal bawang! iaitu satu keturunan dengan sikitol....kah..kah..kah..

Walaupun dia cuba sorok identitinya dengan berentot dengan isterinya orang melayu, tapi anaknya semuanya muka macam keturunan eeeeeee....kah..kah..kah..

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

aku malas cakap lah tt...ko carry on jelah....MUAK TAHAP NAK MAMAKI DAH NI....MUAK ...MUAK....AMBIL PISAULAH,POTONGLAH APA APA YANG BOLEH TUMBUH BALIK KAT BADAN AKU NI....MUAK TAHAP PUKIMAK DAH NIIII........EEEEEEEEEEEEEE MUAK..!