Selasa, 27 September 2016

APA KATA MUHAMAD AZALINA






MEMANG NIAT

JAHAT - NAK

JATUHKAN NAJIB

BUKAN NAK

BUAT UMRAH


Azalina: Tuntutan Husam, Matthias berniat jahat

KUALA LUMPUR - Keputusan Matthias Chang dan  Husam Musa menggugurkan 'Class Action' terhadap syarikat-syarikat yang berpangkalan di Amerika Syarikat dan individu yang dikaitkan dengan dakwaan penyelewengan dan pengubahan wang haram membabitkan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) menunjukkan bahawa dakwaan mereka tidak bermerit dan tidak berasas.

Muhamad Azalina Othman  berkata perbuatan Husam yang juga bekas naib presiden Pas dan Matthias selaku setiausaha politik Mahathir Mohamad adalah berniat jahat serta mahu meraih publisiti murahan selain menyalahgunakan proses mahkamah

MAMAT NI

SAH BEBAL TAK

FAHAM POLITIK

BUAT SAMAN

DI AMERIKA 

BERTUJUNGN

BURUKKAN 

NAJIB -KHALAS

BUKAN NAK

BODEK NAJIB





-----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Politik mat azalina jenis politik makan dedak. Mat azalina tak ada seni melawan. Sejak dari puteri umno, mat azalina mmg suka bodek. Seni bodek ini dah jumud diseluruh dunia, cuma masih wujud dlm umno kerana masih relevan dikalangan org melayu.

Safwan_Mokhtar berkata...

Yg ni kelakar..fuck ah muhamad azalina kahkahkahkah

panglimo potaseh berkata...

Kalau takut ombak jgn bikin rumah tepi pantai. Kalau takut buat jahat jgn masuk politik. Kalau takut kena entot jgn kawin .. cam cik muhd azalina kita ni lah ..

Nazrio berkata...

KaLu takut di entot.? KaLu berani mengejar...amacam puLak.?

Nazrio berkata...

Ayatulla fibular TT kata Sapa pertahan Dan bodek najik Secara consistent Dan berLebihan akan cerah Harappan Jadi PM...ayooo ampun...Mohd axzaLi Jadi PM...

noname berkata...

di entot oLeh mohd azaLina ..