.

Selasa, 27 September 2016

UDARA AKAN DIJUAL





AWAS OKSIJEN
Gst. Hari ni air. Kelak oksijen. Macamana nak kenakan gst atas pemilikan dan penggunaan oksijen? Yang guna tangki oksijen untuk scuba diving kena tambah bayaran untuk gst. 

Yang separuh mati nak kena revive di hospital guna oksijen pun kena bayar extra untuk gst. Yang nak laju atas jalan guna oksijen lebih untuk enjin turbo yang semakin banyak pada memacam model proton sekarang jugak kena tokok bayaran untuk gst. 

Sesiapa yang jual dan yang beli karipap atau apa apa kuih lain yang berinti oksijen pun tak terkecuali kena gst. Tapi yang lebih memberi pulangan besar dan meluas pada kera bn adalah dengan mengenakan gst pada setiap bayi yang baru dilahirkan dan hidup walau hanya sesaat sebab dalam sesaat pun dah sempat hirup oksigen dari ruang udara negara, 

bayangkan setiap tahun lebihkurang setengah juta bayi baru, itu sekarang, nanti dah tahun 3000 penduduk dalam malaysia dah 2X ganda sekarang maka bayi baru setiap tahun jadi lebihkurang sejuta. Besar pasaran gst oksijen ni. Aku nak cepat on HANYA SATU JAWAPAN - KITA LAWAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/26/16







---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ?????

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ntah Laaa.... tukang hasut janji hasut jer Rakyat x pikir dah fakta mohkta

Tanpa Nama berkata...

berjaya ilmu semiotik bro tt ni..tak sia2 dgr kelas di rbu..fatwa jd fuckwa..