Ahad, 11 Jun 2017

KEMUT ZIANA MASIH ADA POWER





APA MAKNA

BERITA INI?

Najib garis 3 prinsip, mahu isu FGV selesai di bulan Ramadan

 | June 10, 2017
Najib masih berunding dengan Pengerusi Felda Tan Sri Shahrir Abdul Samad bagi menentukan masa depan FGV.
KULAI: Najib menggariskan 3 prinsip utama untuk menyelesaikan kemelut Felda Global Ventures Holdings Bhd (FGV) dan mahu isu itu diselesaikan dalam bulan Ramadan ini juga.
“Pertama, ia mesti mematuhi undang-undang syarikat. Kedua, ia mesti selaras dengan urus tadbir baik dan ketiga, proses siasatan mestilah melalui proses yang adil,” kata beliau ketika berucap pada majlis Ihya Rahmat Ramadan Felda Peringkat Kebangsaan di Felda Sungai Sayong, di sini malam ini.
Menurut Najib, pelantikan bekas menteri di jabatan perdana menteri  Idris Jala sebagai pihak bebas untuk menangani kemelut melanda FGV itu, adalah berpandukan 3 prinsip tadi.
Ini juga bagi memastikan fakta yang diperoleh tepat dan akhinya kerajaan dapat membuat keputusan berhubung kemelut FGV.
Beliau berkata kerajaan berhasrat melihat kemelut ini segera dipulihkan

MAKNANYA

KEMUT ZIANA

MASIH ADA

POWER DAN

ISA SAMAD

SELAMAT





---------------------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

idris jaLa tu Kristian tuuuu, taK membahaya ker aQidaH paK ciK maK ciK feLda tak takut ker pengaroh Ajaran agama Kristian bukan ker feLda tu adaLah suci murni isLang idris jaLa bukanG sebarang jaLa semua ikang udang sotong Di masuk kang Tangkapang berpandukang

Tanpa Nama berkata...

berapa SELASE dah berlalu?

tak SELESAI pun!!!!
tak berani SAMAN, ke takde 'FULUS'?


Gua MAO tanya, FAKTA ke AUTA

SANDIWARA SEORANG BUGIS KONON!!!!

Tanpa Nama berkata...

betul kata najib ini..hebat dan bernas..3 prinsip, pertama prinsip pancut dimulut, prinsip kedua pancut di pantat, prinsip ketiga pancut di jubur..dgr cite, arwah altantuya melalui prinsip kedua dan ketiga..prinsip pertama belum diketahui sb altantuya sudah mati dibom org islam ajaran sunnah wal jemaah dan ulama dunia haji hadi adalah penasihatnya..syabassss...agak2 mlm tadi najib pancut kat mana??