Isnin, 16 Julai 2018

TAK TAHU SAPA






TAK TAHU SAPA
Aku rasa x perlu lah ambik gambar mrk yg datang mendapatkan makanan percuma tu. Kesian mrk krn mrk pun ada perasaan malu juga. on 
BUKA PANGGUNG 
PETANG KELMARIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/18


-------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Gwa tak akang rasa berkemaluang jika diajak berfoto lepas makang percuma yg dianjurkang oleh Buka Panggung.. OK apa.. betul OK. Makanang yg di jamu tampak enak dan pelbagai ..siap ada live band lagi. Tahung depang kita mintak TT adakang Tiger Show pulak..

Tanpa Nama berkata...

Dan secebis foto ini juga bisa merungkai seribu makna dan hatinya berdesus everyone can dream very important to dream.. Oh my heart everyday is strangers.. that is has no expiration date no expiration date oohs thank you my lord thank you authorized in your card thank you my lord..

Tanpa Nama berkata...

Yang Besar Kemaluan nanti adalah Ularmak PAS dan Pak Lebai, Tok Kutip Ufti dan sewaktunya dengannya.

Bravo bro...tak seperti Ularmak PAS yang butoh masih mencannak. sibuk Memantai dengan Isteri2, belilan Audi untuk Bini, bagi modal kpd isteri muda jual bedak siam, makan dhab yang regenya ratusan riggit walaupun ada ramai Rakyat Kelantan Miskin, NGO (Noreh Getah Orang), kais pagi makan pagi, tidor dalam Kelaparn,

Nabi sabda, tidak masuk syurga sorang mukmin (walaupun undi PAS, hafiz quran, keluar tabligh tiap2 tahun, sujud depan kabbah), jika ada jiran2 tidor dalam kelaparan.