Jumaat, 19 Disember 2008

SAKSI KES RAJA PETRA PULA HILANG – MalaysiaKini



Gan Tack Guan – polis yang membuat laporan terhadap tulisan Raja Petra yang mengatakan Rosmah bini Najib terlibat dalam pembunuhan Altantuya telah menghilangkan diri. Dia tidak datang ke mahkamah untuk menjadi saksi di perbicaraan Raja Perta kelmarin.

Gan Tack Guan adalah saksi ke lima untuk pihak pendakwa.

Peguam Raja Petra Gobind Singh Deo hairan kerana ini bukan kali pertama Gan tidak hadir ke mahkamah.

Sebagai pegawai polis Gan seharusnya tahu tanggung jawab. Yang lebih menghairankan ialah saksi inilah yang membuat laporan polis terhadap tulisan Raja Petra yang bertajuk : Let's send the Altantuya murderers to hell atau Mari Kita Hantarkan Pembunuh-Pembunuh Altantuya ke Neraka.

Pelik lagi hairan Gan Tack Guan juga adalah ketua pegawai penyiasat utama dalam kesa pembunuhan Altantuya Shaariibu.



kah kah kah…. sorang lagi hilang… mula mula altantuya hilang…. kemudian bala hilang… ini gan pulak hilang…. kah kah kah…. tak lama lagi razak baginda pulak akan hilang… tak percaya tunggu.... kerana karpal singh hendak membuka kes ini semula…. kah kah kah....




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

.....Dan RTM pun hilangkan press statement seorang penduduk berhububg dgn dakwaan ujudnya kasino di rumah no 4, di Bukit antarabangsa.

Haprak punya `BBC Malaysia`.
bagi saya dia umpama media sampah sarap aje.

rujuk:
http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2969#86676

wassaalam.
adnan m

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub, can you do all of us a favour please...learn the art and do a 'david copperfield' on the bik mama and mat mongol...a lot of peace will come our way!!!

Tanpa Nama berkata...

Kebenaran harus dicari dan dibuktikan. Apapun jangan risau, jika benar ada penyelewengan, Allah itu ada dan mengetahui segala-galanya. Pasti akan terbukti suatu hari nanti. Yang penting keyakinan kepada Allah itu penting. Insya Allah, semuanya pasti terungkai.

Shaharuddin Othman. berkata...

Tukar Tiub....saksi sebenarnya bukan hilang tapi telah ditimbus oleh runtuhan di Bukit Antarbangsa baru-baru ni.....polis sibuk nak jaga pembangkang sebab tu saksi boleh hilang.

Oleh admin Bebas Malaysia berkata...

agaknya, telog hakim negara pun bakal hilang!!

Bacul!!!

Tanpa Nama berkata...

APA?!

KARPAL SINGH NAK BUKAK SEMULA KES NI?

KARPAL SINGH TAK TAKUT HILANG KE?

PS-setakat ni Karpal Singh hanya kehilangan SERBANnya..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Rakyat berharap agar semua menteri-menteri bn , Polis Inspektor General (PIG) ,Mamakthir dan dengan bik mama mereka semua ni boleh pergi bercuti di Bermuda Triangle.
Jangan lupa bawa Si Semi Value dan saifool.

Dengan harapan mereka semua tu akan hilang dari bumi ni selama-lama nya.