Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Mei 2009

SIAPA YANG MENYAMAR DI PENANTI !!!



PENYAMARAN PALING BIJAK

Malam jadi Minah Ronggeng

Siang jadi Mat Dang Dut

Tak percaya lihat perhatikan gambar betul-betul kah kah kah.



50 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah,,,, ko mmg kimak je kan isyam, keji tau.

lawak giler, pecah terburai perut aku neh, sape nak jawab kah kah kah kah,,,, adoila lawak kah kah kah,,,

SATU LAGI PROJEK KERAJAAN BARISAN NASIONAL kah kah kah....

danny berkata...

kah..kah...kah...kah..
kah...kah...kah..kah...kah...
iya kan????.... kah..kah...kah...
lu lawak la bro.....
bukan stakat bau2 bacang lagi tu...
saling tak tumpah....
kah..kah...kah...

AyahCho berkata...

correct...correct...correct
Ada persamaan

Celako nko jang....mata tajam

Tanpa Nama berkata...

minah ni macm makcik jual goring pisang kt uptown je...biar betul bro....

Ayiem berkata...

kekekekkekekkekeke mata lu memang mata belalang la bro kekekkekekkekekeke,wa pun baru nih tau dia nyamar jadi calon penanti kekekkekekekkekke.....jangan ler gitu bro MB wa tuh kekekkekekkekkeke

Johan berkata...

muke mcm makcik kantin skolah kahkahkah

keyleedaud berkata...

isham...hahahhaha...isham...hahahahhaa...
rasa ngantuk terus hilang nengok

merbok berkata...

ishhh!!! apa la hangpa ni... kan depa tu mmg dua bradik...terpisah masa kecik... yang satu tu mamak bela

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Nabil mane ye?

Tak nak lwn ke lawak ni?

Lawak ni lagi klakar dr lawak dia

Kah kah kah

ilhamghaz... berkata...

kau memang gilo bro...orang tongah tidor pun boleh tergolak tengok citor ni ....kah kah kah
bro Isham lu memang penulis Rayat kawan penjual ais krim mongolia Dol Ais Batu....

nakula sadewa berkata...

tak baik kamu kata keadaan fizikal orang lain..(kah..kah)

Ikhtilaf berkata...

hahaha.. ni bkn photoshop..
ini betol-betol..

Tanpa Nama berkata...

Wakakakakakakakakakkakakakakakakakkaka...tu jer yg aku mampu.

Tanpa Nama berkata...

wakakakak !!!
sebijik mangkok ayun tu. Wakakak !!!

cencurut berkata...

hahahaha....

Bhai... idea lu lawak la.... gua tak sangka gak ader iras-iras tue...

hahaha..

sah Aminah Abdullah (Altantuya) tue calon Bebas BN... hahahaha

macam artikel kat Ketua Perusuh tue cakap la... nak tau sapa calon BN kat penanti... tengok la sapa yang kerap kuar kat dalam TV... hahahaha

Mantot berkata...

Hahahahahah.
Memang sebijik!

A kop berkata...

Tak baik la bang. HeHe.

guru besar haneem kaydeen berkata...

antoo isham..betambah dosa i tauu :D

Tanpa Nama berkata...

Perempuan/betina ini jual pisang goreng kah atau jual lain-lain. Muka macam ini mana laku? siapa mahu dia. Saya rasa satu bulldozer boleh masuk sepenuhnya.

tokwan berkata...

...apa nama...apa nama..haprak...

Melayu Sengal berkata...

Bang, bang,
Teringat lak saya camnie:

Sepusat sepusing,
Mak tak sama, bapak asing2

Pinjam sikit bang: kah...kah...kah...

Jebat Musibat berkata...

correct correct correct :D

kage bunshin no jutsu berkata...

kahkahkah...
bro,apsal zoom kat muka je...
zoom la kat bawah plak...
ada sama ke tak...
kahkahkah...
mane la tau 2-2 belalai...
kahkahkah...

Orang Tanjung berkata...

Sama tapi tak serupa...

1. Sama sebab dari kedut muka, bentuk dll memang sama.

2. Tak serupa sebab sekoq jantan sekoq lagi betina.

Balik kepada ayat ke 2, dia jadi sama balik sbb dua-dua tarak teloq.

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

lu tak tau ke bro isham...depakan sepupu belah laki mak kau ...kah....kah...kah
Buka tudung baru clear. Patut takde majlis rasmi2 kat pahang

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah lawak la hang ni isyam.kahkah kah benda camtu pun hang tajam jugak ek. sebijik la. gua ingat perangai minah ronggeng ni pun sama gdn denan lucah ni la kah kah kah...

malaysia baru berkata...

Kepada para blogger:
Kenapa jambatan ke 3 mudah sangat di persetujui Najib sewaktu lawatannya ke Singapura? Rakyat tak pernah bincang pun di Malaysia? Idea ori Najib? Atau di tekan oleh Singapura? Kesan negatif terhadap pelabuhan Pasir Gudang?

Dear bloggers:Tolong fikir2kanlah mengenai perkara ini sblum kerajaan BN melabur yang menyeronokkan kroni2 BN.

kucingsiam berkata...

meow~

ehhhhhhh, memang bedanya cuma satu jantan chak wow satu betina mengerang. kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

tumpang lalu bro isham

VIVA BARCA... TAKZIAH M.U

kahkahkahkah

penanggah berkata...

jawapannyer mudah jer M'sia Baru.. masyuuukkkkkk.. jambatan yang bengkang bengkok pun tak namoak bayang.. dah sibuk nak buek yang ke tigo.. memang hampehh...

Tanpa Nama berkata...

sori nak tanya len sket dgn abg isham, tak nak komen ke pasal harian metro (online) ari ini..
"Hantaran turap jalan
Oleh Hadzlan Hassan"

...syideh la abg isham, tak de contractor F ke nak sapu projek ni... sian puteri (apebenda tah) buat sorang2. .............atau puak2 belah nu tak abih bergocoh lagi..

kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!!!!!!

nan

Keadilan Jelebu berkata...

PAling sempoi, paling mantap dan melokap...kakakka..

Mmg corgeh otak Pak Sham ni...den pun tak perasan...

Duo2 ni samo jobo..samo lagak..samo pombolit...bezo tang dado yor..tapi duo2 berapam...kakakaka...maaf kasar bonar...

Tanpa Nama berkata...

makcik nah @ pakcik nan tu la ni jual vcd . ..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah. Anon buat sendiri ke?
apalah nasih si penukar tiub ni menunjukkan ke bahlolannya

Tanpa Nama berkata...

hahaha

Tanpa Nama berkata...

haha

badang_ni berkata...

kah kah kah Minah Ronggeng.........
lepas tu Minah Tonggeng....... kah kah kah...... lepas tu pulak mat dang dut masuk mengiring...... kah kah kah.......

Tanpa Nama berkata...

Khunsa woi khunsa.. Kah kah kah

fredo berkata...

hee.... ha'a la...

aiseh..cemana x perasan nih..!!

Tanpa Nama berkata...

Kah...kah...kahhh.....Kelakar siul. bagai nak pecah perut aku.!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Camna mat mongol buleh pilih minah ni menyamar? Terkenangkan mongol doll yang hilang ke.....hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH HEE HEE HEE...
baik punye KLON beb!!

sepusat sepusing punye cerite je ni..

tahniah..tahniah..berita yang 'eye-opening'.

Kucing Parsi berkata...

bro...

boleh ke satu orang bertanding dalam 2 kawasan dun atau 2 kawasan parlimen...

boleh... satu pakai tudung satu tak~~~

wakakak

Kucing Parsi berkata...

amboi mak minah sayang...

mak minah kaki temberang

gad berkata...

face off..mcm john travolta dgn nicholas cage...

Tanpa Nama berkata...

Memang real le wak.. patut le rasa macam penah tengok je.. tapi dimana yek.. rasenya Zamree 786 pun tergelak sampai terkucil kat kerusi MB.

Natrah berkata...

hahahahaa...kelakar gilerlah abang isyam...mata abang memang tajam....
tengah tension kat opis pun boleh tergelak sendiri.....hahahhaa...

Tanpa Nama berkata...

kAH KAH KAH Bang Isham .... kelakar maut ... macam Cape Crusader lak pulak ...malam nak KakMin siang jadik AdnanTak makan Beras ...

Tanpa Nama berkata...

ROTFL!!Bro Sham,u r terror no1!!Kahkahkahkah!!