Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Mei 2009

OUR ECONOMY HAS NO PROBLEM !!!


EKONOMI NEGARA MENGUNCUP 6.2 PERATUS -
melayau

Ekonomi Malaysia menguncup 6.2 peratus bagi suku pertama tahun ini, kata Gabenor Bank Negara Malaysia, Tan Sri Dr. Zeti Akhtar Aziz. –

KAH KAH KAH …KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH KAH…

woit… BERAK LAAA OOOOi… KAH KAH KAH..

woit … SIAPA CAKAP: OUR ECONOMY HAS NO PROBLEM…kah kah kah

woit…. SIAPA CAKAP: OUR FUNDUMENTALS IS STRONG.. kah kah kah

kah kah kah… ISTERI SIAPA BUAT KENYATAAN INI?.... kah kah kah…


PASAL INI KE EKONOMI KUNCUP


GEMPA 5.8 RICHTER GEGAS TAIWAN


Gempa bumi berukuran 5.8 pada skala Richter menggegarkan selatan Taiwan hari ini tetapi tiada laporan segera mengenai kemalangan jiawa atau kerosakan.

Pusat gempa pada 2227 GMT itu ialah 124 kilometer (km) di tenggara Kaohsiung dan pada kedalaman 78 km, kata Biro Cuaca Sentral dalam satu kenyataan.

kah kah kah … ADA ORANG BERJOGGING KE ?... kah kah kah

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…



6 ulasan:

skyStone berkata...

bik mama jogging la tu...
bg isham...6.2% mcm jatuh gaung nie...masak ubi le lps nie..

harap PR je buat sesuatu...
Back to Islam..........

kuasamalaya berkata...

..hahaha aku memang pecah perut tadi bila tgk berita tv3...bila dapat berita ni aku trus teringat post dalam blog..hahah ni memang projek membodohkan melayu ni takkan berhenti..kali ni tukar projek membodohkan satu malaysia..Lepas ni tukar konsep PM(playboy Monggolia)najib razak..konsep membodohkan satu malaysia...

Jarri berkata...

suami najib datang berjogging kat UKM pagi ni.

Tanpa Nama berkata...

...PM = peley boy monggoliaaa..?

..don peley-peley arr..
..econnomy issue no peley-peley one.

penanggah berkata...

Ekonomi korang memangla takdo problem.. gaji jer dah berjuta2.. projek pun banyak masyukk.. yang kitorang ni haa.. makan pun bercatu...

Tanpa Nama berkata...

tipping effect dah overturned dek overload ngan bik mama?...hau hau hau hau