Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Mei 2009

KATA KATA AZIMAT DARI BERUDU




PELUANG TERBAIK DEDAH KELEMAHAN PAS : IBRAHIM
– berita hairan

Pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai adalah landasan terbaik kepada Barisan Nasional (BN) mendedahkan kelemahan Pas mentadbir Kelantan selama hampir 18 tahun, kata Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

kah kah kah… BETUL TOK BERUDU… BETUL… SOKONG…kah kah kah..

kah kah kah.. KELEMAHAN PAS YANG UTAMA IA LAH BERI PELUANG TOK BERUDU BERTANDING…. kah kah kah



27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini satu lagi pemerhatian daripada seekor kucing kurap.Semasa PRke-12 dulu habis semua orang kuat UBN cuba mendedahkan kelemahan PAS, apa jadi, rakyat Kelante tak pakai hujah depa lalu beri kemenangan besar. Kucing kurap ini boleh kelentong di RTM/AWANI dan TV3 dan syok sendiri macam kucing kurap. Anak muda tak pakai buah fikiran kucing kurap ini lagi, tapi kucing kurap ini tak sedar diri asyik2 dengan martabat bumiputra dijamin dalam perlembagaan, UMNO pejuang merdeka, raja pembela ketuanan Melayu, boleh jalanlah!

Tokwan berkata...

DALAM ASTRO AWANI...SETAN NI SURUH MELAYU2 BERADAB DAN SOPAN KALAU NAK TEGUR KERAJAAN

kah kah kah...kah kah kah....MASA TELAN DAN MENGKEDARAH WANG RAKYAT...TAK PULA NAK SOPAN DAN BERADAB

kah kah kah...SEKEJAP KATAK HIJAU...SEKEJAP KATAK BIRU...kah kah kah...kah kah

HIJAU + BIRU = SETAN PUKIMAK JUGA...kah kah kah...kah kah

Tanpa Nama berkata...

nampaknya abe dah mula nak tunjuk kebagusannya.pegilah

Tanpa Nama berkata...

ini berudu lupa diri. Kalau tak kerana lambang PAS, ini berudu tak akan jadi katak dewasa. Sekarang bila dah jadi katak dewasa, lupa diri...

Tanpa Nama berkata...

Ini manusia takleh pakai...lebih teruk daripada musang berbulu ayam.Hampeh...

Tak sodar diri yg PAS bori laluan bertanding...mmg tunggul umno org tuo ni...

dragsuperstar berkata...

ibrahim ali PUNDEK..

sorry..

penanggah berkata...

kemek lu braim.. ni yang di katokan melopeh anjing tersopit..

nakula sadewa berkata...

bebal mamat nih..selemah-lemah pas di kelantan pun, bangang lg umno/bn perintah negara

fatamorgana berkata...

Memang si katak ni dah meludah PAS. Lepas ni kalau tak sedar jugak tak tahu nak cakap apa dah.

budak kampung online berkata...

Kah..Koh..Keh... tok berudu dah jadi katak...

Tanpa Nama berkata...

Ini katak mutant telah beberapa kali melalui proses evolusi dari katak pisang jadi katak betong jadi katak ong jadi katak minyak terkini jadi katak puru!....hau hau hau hau...this toad is the ultimate example of a political mutant at its worst! ribbit! ribbit!ribbit!
Inilah contoh terbaik bagi pepatah ketuanan melayu ' melepas anjing tersepit!'..... brehe ali, punyiabo chow chibai, chiak lansai siau lang! malakas!

sandus dawood berkata...

memang orang2 pas budoh,tak pandai nak songlap projek2 kerajaan seperti jambatan baru kota bharu 20jt hilang. sampai hari ini tak ada jambatan .kami tak perlu kan pembangunan ala ubn pembangunanitu cuma sebagailandasan untok menipu dan memperkayakan gerombolan .kami lebih rindukan kedamamian.agama. ketenteraman jiwa dari di nudai oleh kejahatan dan penkhianatan terhadap bangsa dan negara. rasa nya adijagat dan ubn tidak reti dengan benda2ni.kita perlu kan revolusi minda dan hantarkan gerombolan ke markaz2 terbiah.

Tanpa Nama berkata...

hoi mat berudu lu mantul ke ..lu macam terlebih kena ice baby je...berudu ni kasi mandi air tapai je gua rasa baru ok..tau pun air daun ketung ....org kampung dh celik .ingt org kamung bodo2 ke skrng ..tok wan gua kt kampung pun dh ada blog...

dewamuzik berkata...

INI BUKAN BERUDU BRO TT...
INI RAJA KATAK KECIL...
MAHARAJA KATAK BESAR JATUH PADA DATO NASA....
KAH KAH KAH..
RAJA KATAK INI AKAN DIBUAT GULAI PRU AKAN DATANG...
MASA ITU BARU NAK TERHEGEH2...

Tanpa Nama berkata...

lompat sana lompat sini
jilat sana jilat sini
itu dia berahim ali
tak pernah ada maruah diri

CCEO MUVEE2U berkata...

Mereka dah ada satu pasukan SIASAH yang SEHATI & SEJIWA. Barisan Pakatan BEBAS. Perangai mereka sama je.
Kadang-kadang lebih Dahysat!!.
Kalau sah-sah BN memang kerja dia bantai PR.
Tapi BEBAS ni,sat dia bantai UMNO,sat lagi bantai PR.
Tu pun bantai BN pasai BN dah boh layan sama dia..
Apa punya tur...

Tanpa Nama berkata...

takkan Ibrahim Ali tak tahu si Najib tu telor bijinya sudah hilang !!

Penanti pun tak berani lawan apa lagi dikawasan kuat PAS !!

Ibrahim Ali bolehlah pinjam Najib 2 biji telor dia, mungkin ada chance Najib boleh turun padang !!


Dakis.

matjang berkata...

setuju...tok berudu pun dah jd katak skang...sbb mulut pot pet, pot pet duk sembang pasal lompat-melompat

pak long misai berkata...

baguih betul mamat berudu yg dah jadi katak tu ye,,kat manik urai,ubn leh dedah kan kepincangan pas, kat penanti kenapa tak mau dedah kan kepincangan pkr..ingat ular,bewak je lidah bercabang, katak pun lidah cabang juga ye..

Kucing Parsi berkata...

kelemahan pas banyak... tu dulu buat kerajaan campuran satu, pastu kenak khianat, satu dengan semangat 46 (UMNO tua) dan last sekali ada satu katak, konon nya perjuang (baca-pengampu) di beri peluang menggunakan tiket Bulan Purnama berlatar belakangkan bendera Hijau...

cuba la dia pakai logo ayam ke kunci ke duit kertas ke, aku rasa dia hilang deposit punya...

dan setiap ahli parlimen ada budget 500,000 tak tahu satu term ke satu tahun, kan ka dia ni takdak manifesto... entah2 orang kat kawasan dia halal kan tak!?

gad berkata...

spesies amfibia 2 alam ni ni memang kena ajar ikat kaki dengan tangan pastu tinggal kat rail keretapi...

Keyers berkata...

Ini macam punya manusia memang buruk siku... lebih dari tu lagi buruk kote..

Ko menang atas tiket PAS..la ni hang nak tikam PAS pulak.

Tanpa Nama berkata...

Manusia yang tiada maruah.lebih hina dr seekor HANJING KURAP!!!

Tanpa Nama berkata...

Tok Berudu..inileh dikatokan "kacang lupe ken kulit"..oooii kucing kurap..ta tahu malu..tanding atas naungan PAS.. sekarang mau dedahkan kelemahan PAS...nasib baik PAS murah hati beri laluan kalau tidak kucing kurap ini sudah lenyap dari dunis manusia..mungkin sudak masuk NERAKA..jahanam bahlol.
Tuhan Mahakuasa dan lagi Mahaadil..dan akan mengadili kucing kurap ini masuk gaung dan ta akan timbul timbul lagi!!!

Tanpa Nama berkata...

Rase nak bagi pelepang je kat katak jadian ni..

bate pine, besa lagi bate aku berkata...

Pembangunan itu bukanlah "pembinaan bangunan"

Development is not "building construction"

Tanpa Nama berkata...

kesian kt breheng ali kene maki habis2an kat sini....
lg kesian dkt PAS.. sbb percaya org mcm ni... tulungla.. semula2 jgn buwi dio masuk tanding tiket PAS lg... org bg bunga.. dia lepar najis pulak....