Ahad, 4 September 2011

MALIKUL SEMBAB BAKAL PERDANA MENTERI BARU MALAYSIA!




DEMI KEPENTINGAN NASIONAL








nota:

untuk kepentingan nasional
rosmah dan isterinya wajib
disingkirkan - jika tidak
malikul akan jadi tua kotai
kah kah kah





MAT SABU KENA SEKOLAH SEMUA
– berita hairan

Ketepi kepentingan nasional, terlalu fokus agenda politik berbahaya: Noh

KUALA LUMPUR: Semakin banyak pihak terus mengecam Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berhubung kenyataannya bahawa Ahmad Indera atau Mat Indera yang mengetuai serangan komunis ke Balai Polis Bukit Kepong, Johor sebagai pejuang kemerdekaan.

Noh Omar, berkata membuktikan Timbalan Presiden PAS itu sengaja membelakangkan kepentingan nasional, terlalu mementingkan agenda politiknya yang amat bahaya kerana boleh menimbulkan suasana tidak selesa kepada rakyat.

“Mat Sabu kena sekolah balik kerana masih keliru mengenai sejarah pejuang kemerdekaan negara sehingga mengeluarkan kenyataan sesuka hati,” katanya pada sidang media sempena rumah terbuka Aidilfitri UMNO Bahagian Tanjung Karang, semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....TANYA MALOAN INI DULU SEKOLAH DIMANA?.... kah kah kah...

kah kah kah...ADA TERLIBAT KES PUKUL MEMUKUL TAK?.... kah kah kah..

kah kah kah...ASIK BULI DAN PUKUL ORANG HINGGA MALOAN INI LUPA FAKTA SEJARAH.... kah kah kah..

woit... SERANGAN KE RUMAH PASONG BUKIT KEPONG BERLAKU PADA TAHUN 1950....kah kah kah..

kah kah kah...1950...1950..1950.... BUKA MATA SIKIT.... kah kah kah..

woit... YANG DISERANG OLEH GERILA PEMBEBASAN IALAH SOLDADU UPAHAN BRITISH.... kah kah kah..

nota:
siapa tahu sejarah
kes pukul memukul
maloan ini?



KEPENTINGAN NASIONAL

KAH KAH KAH|
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KEPALA BANA KEPENTINGAN NASIONAL APA?.... kah kah kah...

kah kah kah....KEPENTINGAN MACAM MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah... LAGU KEBANGSAAN NEGARA PUN DI CIPLAK.... kah kah kah...

kah kah kah...BENDERA NEGARA PUN DI CIPLAK..... kah kah kah...

woit...KEPENTINGAN NASIONAL UNTUK ROSMAH ROMPAK NEGARA?..... kah kah kah/...

woit.... KEPENTINGAN NASIONAL UNTUK RAIS YATIM ROGOL AMAH?.... kah kah kah..

kah kah kah...KEPENTINGAN NASIONAL UNTUK NAJIB SUTUT ALTANTUYA?.... kah kah kah..

NOTA:
hanya satu kpentingan nasioanl yang amat jelas
masanya telah sampai demi kepentingan nasional
untuk malikul sembab singkirkan mat mongol kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini bahaya.... bahaya bagi bot2 kecil...kah kah ..

Tanpa Nama berkata...

Yang patut ke sekolah semula ialah puak-puak UMNO yang telah dibutakan tentang sejarah negara sebenar .Perlu bermula dari tadika

hussin berkata...

yang selalu dok nampak kat hiway - ekpress nasional. setaraf lah kot. nasional, nasional ni menatang apa? kejap hari kebangsaan, kejap hari kemerdekaan... mana satu nak guna pun tak tahu.

sejarah baru sudah dicipta. dah berapa hari flom dok keluar kat tv, meluat aku! mengalahkan agong! mana pi pejuang2 melayu, mana pi keris kontot? mana pi brahim? setakat menari ikut gendang si mendeliar tu je laaaa.

Tanpa Nama berkata...

Kelayakkan abnormal....
tak ada tengkok....
muka sembab...
kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

inilah PM malaysia terbaik. walaupun mukanya terhodoh dan buruk

Tanpa Nama berkata...

salam bro..agaknya wartawan Malaysia yg kena tembak tu sebab pakai bendera malaysia..kalau dari jauh nampak macam bendera Amerika je..jadi hati-hati kalau nak pakai bendera Malaysia kat negara perang yg anti Amerika...

mat toss ™ berkata...

tt mintak pencerahan kes 20 orang cedera, 2 maut di rumah terbuka Shafie Apdal.boleh sama2 share..

mat toss ™ berkata...

tt,mintak pencerahan kes 20 orang cedera, 2 maut di rumah terbuka Shafie Apdal...mintak share kat semua...

albert magic berkata...

sudah sudah lah tu Noh, fikirkanlah bagaimana nak naikkan taraf hidup warga tani yang majoritinya orang melayu barulah nampak ketuana melayu

serenity9260 berkata...

umno jahanam boleh pegi jahanam dengan sekolah2 korang yg jadi medan politik nih


Info Aje : Kenapa Susah Betul Nak Tengok Handset Dari Jepun?

Tanpa Nama berkata...

sebelum merdeka pemimpin UMNO = pegawai British!

Tanpa Nama berkata...

KUALA KUBU BHARU 21 Jun 2009 – Dalam beratus-ratus kenderaan yang melalui Jalan Kuala Kubu Bharu untuk ke pusat peranginan Bukit Fraser setiap hari, mungkin tidak ramai yang tahu bahawa salah satu selekoh di jalan itu pernah menjadi saksi kepada satu peristiwa berdarah yang menggegarkan negara.Bagi mengajak orang ramai dan pelancong luar mengimbau semula peristiwa pembunuhan Pesuruhjaya Tinggi British di Tanah Melayu Sir Henry Lovell Goldsworthy Gurney, Pejabat Daerah dan Tanah Hulu Selangor mengambil inisiatif meletakkan sebuah papan tanda di lokasi berlaku tragedi berdarah di selekoh itu.Pegawai Daerahnya, Nor Hisham Ahmad Dahlan berkata, perletakan papan tanda itu dibuat supaya orang ramai yang melalui jalan itu dapat memperingati dan mengimbau semula peristiwa hitam itu.“Ramai yang melalui jalan ini untuk ke Bukit Fraser tidak tahu di sini terpahat satu peristiwa bersejarah di mana seorang pegawai British ditembak mati oleh pengganas komunis,” katanya ketika ditemui selepas majlis perletakan papan tanda itu di sini, semalam.Beliau berkata, papan tanda berkenaan diletakkan sebagai sebagai satu ‘monumen’ untuk mengingatkan orang ramai dan pelancong luar mengenai peristiwa bersejarah itu.Katanya, dengan adanya usaha itu, diharapkan masyarakat terutamanya golongan muda lebih maklum mengenai sejarah negara dan lebih menghargai keamanan yang dicapai negara hari ini.“Jika sebelum ini mereka hanya membaca kisah pembunuhan itu di dalam buku-buku sejarah, kami juga mahu pelawat-pelawat yang datang ke sini melihat dengan mata kepala mereka sendiri lokasi sebenar pembunuhan Henry Gurney,” katanya.Henry Gurney yang berumur 53 tahun ketika itu, merupakan Ketua Setiausaha Pentadbiran Inggeris di Palestin sebelum dilantik menjadi Pesuruhjaya Tinggi Inggeris di Tanah Melayu pada 13 September 1948.Henry Gurney mati ditembak dalam satu serangan hendap oleh pengganas komunis di Batu 56 1/2, Jalan Kuala Kubu Bharu-Bukit Fraser pada 7 Okt 1951, semasa beliau dikatakan bersama isteri dan setiausaha peribadinya D.J. Staples sedang dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Bukit Fraser.Kira-kira 12 kilometer sebelum sampai di Bukit Fraser, kereta Rolls Royce yang dinaiki mereka dan dipandu oleh seorang Konstabel Mohd. Din dengan kibaran bendera Union Jack, menjadi sasaran peluru komunis. – Bernama

Tanpa Nama berkata...

malikul sembab akan dipecat.. sekiranya lawan ROSMAH,itulah pilihan terakhir NAJIB untuk kekal kuasa.

Tanpa Nama berkata...

aku pikir kalau dulu serang rumah pasong tu..kira serang soldadu upahan british...kenapa sekarang tak suruh mat sabu serang rumah pasong bukit aman pulak sebab mesti dia kata itu rumah pasong yg soldadunya orang upahan BN? x gitu konsep nye?