Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 November 2008

NILAI RINGGIT JATUH - The Edge Daily

KUALA LUMPUR : Nilai Ringgit jatuh sama seperti nilai saham di negara-negara Asia. Peniaga luar negara telah mula membuangkan saham-saham di negara yang mula membangun. Ini adalah tanda-tanda bahawa zaman meleset akan sampai. Nilai harga bond naik.

Hari ini 1000Yen - 36.26467
Kelmarin 1000Yen – 35.64064

kah kah kah…. MALAYSIA HAS no ECOMONIC PROBLEMS…. OUR FUNDUMENTAL IS STRONG….. ucapan menteri kuduiatan ke dua dua minggu lalu… kah kah kah…. habis hangus 5bilion ringgit duit KWSP.



5 ulasan:

yb4all berkata...

Saudara Isham,
You jangan tipu tau! I benci you, you ‘b$taRD” you!
Najeeb tak tipu la. Tengok muka dia bersinar-sinar, suci dan bersih. Orang kuat iman. I percaya 100% yang ekonomi kita baik.
Jika dikira dari bawah la !

Tanpa Nama berkata...

masa belajar subjek sejarah di sekolah dulu..bab sosialis dan demokrasi dulu..tertanya-tanya juga aku!?

demokrasi ni= sistem 'geng/gerembolan' siapa kuat dia menang.

manakala sistem sosialis ni= semua rakyat kongsi samarata sama rasa..

kenapalah kitorang tak pakai sistem ni bro?

rizaudin berkata...

jangan jadi macam duit pokok pisang sudah la...

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

"Nilai Ringgit Jatuh??" Satu lagi brite palsu ni, kabar angin, fitnah...

Hanya brite dr Utusan Malayau je yg sahih, jitu dan mapan

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ini economist 'bastard' umno, kalau orang umno suka panggil orang lain, menunjukkan tiada modal lagi. APA ITU 'BASTARD ECONOMIST' dalam bahas kasar, economist haramjadah, putar belit, tukar cara hidup, SIMPULAN NYA YANG BETUL, ADALAH ECOMOMIST NAK TIPU RAKYAT' SIAPA ECONOMIST ITU, Menteri kewangangan najib , dia orang cakap najib tu ada degree in economy, ada phd, I nak tanya, macham mana dia kira, e.g. brazil beli eurocopter harga setengah dari harga Malaysia beli, so kebetulannys macham P.A.C kata, tiada peyelewengan, kebetulan nya salah kira , kalkulator rosak,
1+3=7 sebab semua belajar universiti sintok dan dapat arahan dari professorri 'madya' KANGKUNG.
INIlah istilah
KECHIH KECHIH Kambing jaga,
sudah tua, masuk Uitm,
sudah pass masuk UMNO
Tiada otak, telur saja...
inilah di ..gelar, laksamana no otak.