Selasa, 10 Februari 2009

DI AMBANG KEHANCURAN - melayau


KOTA BHARU 9 Feb. – Pergolakan dalam pakatan pembangkang yang selama ini cuba disorok kini terdedah untuk dinilai oleh rakyat secara keseluruhannya.

Menurut Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Mustapa Mohamed, perkembangan itu juga jelas menunjukkan pakatan pembangkang semakin menghampiri ambang kehancuran.



kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah…

woit… MUNKEE NI BARU TURUN DARI BULAN KE ?.... kah kah kah



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Helo Mat,yang diambang kehancuran itu ialah UNMO.UMNO penderka.Ingat peristiwa di Trengganu dengan Sultan Mizan.Ingat,ingat,ingat tak dan jangaaan mudah lupa.Di Perlis siapa yang derhaka kalau tidak AMNO.Lompat sikatak lompat.

Tanpa Nama berkata...

Kalau ikutkan melayau, dari dulu lagi pakatan pembangkang di ambang kehancuran.

Bila pembangkang kalah 1056 undi, mereka di ambang kehancuran. Bila pembangkang menang 251 undi, mereka di ambang kehancuran. Bila pembangkang menag 22,534 undi, mereka di ambang kehancuran.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pembangkang di KB ialah umno, Betul juga mat sembab kata pembangkang terkangkang hampir hancur.
Siapa penbangkang di KB? umno lah..terkangkang lah.

zack berkata...

DAULAT TUANKU.......
CUBA2LAH DPTKAN MAKLUMAT SEMASA MELALUI KECANGGIHAN TEKNOLOGI MAKLUMAT JGN DIHARAPKAN SANGAT DGN PROPAGANDA GEROMBOLAN MELALUI TV3, UTUSAN MELAYAU ATAU MACAI2 ISTANA...IKUTI PERKEMBANGAN SEMASA...ADAKAH KEBAWAH DULI2 TUANKU
MASIH MAHU MEMPERTAHANKAN UMNO (MCA,MIC DLL..ANYTIME JEE.. JOINT PR KALAU UMNO BUNGKUS)..BERSIKAP NEUTRAL DARI SEKARANG AGAR BILA TIBA PRU13 DULI2 TUANKU SUDAH TERBUKA MINDA UNTUK MENERIMA KENYATAAN....BAHAWA UMNO SUDAH BERKUBUR...DAN YANG PASTI ELAUN TUANKU SEHINGGA KEANAK CUCU TETAP DAPAT, PROJEK TETAP ADA..KITA TAK AKAN RAMPAS HARTA RAJA2...MALAHAN RAKYAT AKAN LEBIH MENGHORMATI INSTITUSI KESULTANAN BILA RAJA BERHATI RAKYAT...JADI FIKIR2KANLAH.

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,

Rasa dia baru kerluaq dari tanah kot.. terus jadi menteri asas tani...

joe_ringgo berkata...

mamat ni baru kuar bilik entot-entot...

Tanpa Nama berkata...

Setakat bergolak sikit-sikit tu biasalah. Lagipun Pakatan Rakyat baru sahaja ditubuhkan. Jadi ia merupakan tempoh percubaan sebelum mencapai tahap kerjasama yang lebih mantap. Lagipun pengalaman-pengalaman begini perlu diperolehi sebelum benar-benar berjaya membentuk kerajaan di peringkat persekutuan. BN yang telah membentuk kerjasama sejak beberapa puluh tahun yang lalu pun kadang-kadang bergolak juga.

Tanpa Nama berkata...

umno akan menuju kehancuran.pastikan najib kempunan untuk memegang tampuk kekuasaan.

M AZHAR BIN PALAL berkata...

umno akan menuju kehancuran.pastikan najib kempunan untuk memegang tampuk kekuasaan.

Mohd Shahril Ibrahim berkata...

Menteri sorang nie.. mmg baru ja ... turun dr bulan .. nak kena sekeh juga menteri nie.. org dah maju ke depan dia masih meracau sorang2

Tanpa Nama berkata...

munkee g bulan naik wau maa..tiba2 je nk bsuara,ms nk rampas perak si najis je kena kerja,bila dh dapat ramai plk yg nk komen..mcm2 munkee nk comment, baru la nk tunjuk teloq....cm la bagus sgt.
Gerombolan bila ckp terbalik bkn nye pakatan d ambng kehancuran tp umno yg tggu masa je..tggu lh kuasa rakyat

Tanpa Nama berkata...

aku org kelantan, memang dia munkee, muka dan cara cakappun meloyakan, mcamana dia menang kat jeli tu? sbb takde tenet, takde suratkhabar byk disana???

Carca Merba berkata...

PAK PA.....
PARTI YANG MENUJU KEHANCURAN ADALAH PARTI YANG MENGGUNAKAN HANTU DAN POLONG DI PILIHANRAYA.

BANGKIT DARI DUNIA KE ENTOT AN.