Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Februari 2009

TARIK GELARAN NIZAR – KHAIRY - melayau



IPOH 9 Feb. – Pergerakan Pemuda UMNO hari ini sekali lagi mendesak agar gelaran Datuk Seri yang diberikan kepada bekas Menteri Besar, Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin ditarik balik kerana menderhaka kepada Sultan Perak.


kah kah kah… SOKONG !.... SOKONG…!.... SOKONG !... kah kah kah

woit…. SURAT NIKAH BOLEH TARIK TAK?.... kah kah kah…

kah kah kah.... KALAU AMBIL SURAT NIKAH ... ABISLAAAAA.... kah kah kah




9 ulasan:

sEmut berkata...

gerombolan tarik.

rakyat tolak.

kita tengok mana lagi power.

kahkahkah tarik rolak masuk picit. kahkahkah

zack berkata...

Bagi je balik Dato' Seri gelaran tu..
Karpal Singh tak ada gelaran Dato' pun boleh hidup dalam politik sampai sekarang. Kerana pingat dan gelaran laa orang sanggup tipu untuk urusan
jual beli gelaran nii...Bila Yb Nizar menang bukit gantang nanti YB akan dapat gelaran yang lebih mulia drp rakyat jelata...gelaran boleh pulangkan...tapi MB jangan sekali2..berjuang sampai ketitisan darah terakhir bersama rakyat.
Kalau mengikut cerita pingat2 nii...bukan diberi macam tu saja...tapi pada harijadi sultan empunya gelaran kena dermapaksa menyumbangkan duit berdasarkan jenis pingatyg dikurniakan...makin tinggi gelaran maka makin banyak jumlah yg diminta. Itu sebabnya orang yg tak ada harta tak pernah kita dengar dpt pingat(cerita masa Sultan Idris dulu laa...skrg nii masih on ke..???)
Diceriterakan juga pd masa itu pemberian pingat pada hari lahir sultan...main lempar2 je...nah sambut...gitu le agaknye...begitu mudahnya diberikan ...tapi tahun depan sendiri mahu ingat kena le sponsor....sbb pesta 44 hari 44 malam diBukit Chandan(KKangsar)...berpesta sampai
diturunkan ribut taufan....habis khemah runtuh..(mungkin gadis2 impot dari SIAM Bergelek berlebeeh
kot...ade lagi ke tahun niii....
nak jugak teman datang...atau dah pindah ke Batu Gajah...(TARIAN GAJAH)

dragsuperstar berkata...

sat sat sat..aku nak bantai gelak dulu hahahahahahhaha

Khairy ni sapa ha?? aku mcm biasa dengar nama dia..ooooooooooooooooo yg dah kalah pilihanraya baru baru ni pastu menang dengan cara ajaib..pastu majoriti turun mendadak dari 18 ribu kepada 5 ribu lebih je..

kita gelakkan dia hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha

Tanpa Nama berkata...

asik2 nak libatkan sultan..baling batu sembunyi tangan....kemudian jadi hero macam superman...chaittt jahat punya olang...nang boi tinag, koi boitikui....

TS Malaya berkata...

Aku setuju tarik balik.Ikut cadangan budak Khairy.Apa yang aku ingat lah semua cadangannya bagus belaka sampai terlepas Kedah,Pulau Pinang,Perak dan kalah teruk di Kelantan.Bagussss

gmusang7 berkata...

mana yang lebih ditakutkan ditarik balik imam(HIDAYAH)atau gelaran dunia yang sementara ini.saya cdangkan semua penyokong puak2 tu dberikan gelaran datuk,dan swaktu dengannya..sbb depa ni pembela melayu

Tanpa Nama berkata...

Gelaran-gelaran yang ada kat Malaysia ni, laku kat Malaysia aje. Kat luar negeri orang tak pandang pun. Hampeh.

anak Jemapoh berkata...

Salam...
Satu cadangan yang bernas...tarik semua gelaran orang yang tak seline dengan kaum perompak ni,
Lepas tu, senang nak cam... Tan Sri, Dato', Dato Sri, Tun adalah gelaran untuk siapa yang kuat melanun. Kahkahkahkahkahkahkahkah
bagus, bagus, cepat-cepat bincang ngan sultan cepat jangan berlengah lagi. Nak sain Memorendum?
2 YB katak tu ada class bagi dia "Tun Dato' Sri Yang Terutama Panglima Orang Besar Paduka"

Ikan Laga berkata...

Aik? tetibe jer munkee KJ ni muncul...ini ade unsur2 hasutan ni...hauhuaha!