Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Februari 2009

MINTA PERTOLONGAN DAN BANTUAN



Isteri kepada Mohd Osman Mohd Jilu meminta bantuan orang ramai kerana suaminya telah hilang semenjak petang Khamis kelmarin.

Isteri Osman takut mungkin suaminya sedang di surukkan oleh Hantu Kopek.





37 ulasan:

jawa peranakan berkata...

PERAK : selepas OBAMA, kini muncul seorang lagi PEMIMPIN BERKULIT HITAM yang hebat..

mr_abubakr berkata...

hahaha...

ada bawah kopek bik mamamiaa...

busukkk dowhhh....hahahaha

Tanpa Nama berkata...

hilang lagi?asyik hilang jer

Tuah Kilau berkata...

hantu kopek paling besar ialah Najib

bijana berkata...

sedap tak kalau dpt main ngn bik mama?

tukarbini berkata...

kah kah kah kah banyak kes menyorok MP PKR ni...he he he he ... tu yang menyorok tu semua ada kes salah lakulah... ha ha hah ha...

maun berkata...

Jangan dia ketagih kopek hantu tu cukup le sampai tak ingat anak bini.

alang Buana berkata...

Hantu Kopek mengganas lagi!!!!

http://guraugarau.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

tolonglah dia. Carilah dia. Bawalah dia pulang. Sementara itu, ucapkanlah terima kasih kpd najiss kerana bukan sahaja memporak-peranda kan negeri orang, tetapi rumahtangga orang juga.

zack berkata...

ada bawah timbunan selipar jepun....
atau dah pergi jepun bini mude....

Tanpa Nama berkata...

Melayau kata..

Terdahulu, adik Mohd Osman, Noriza Jailu sebagai penjamin beliau, memaklumkan mahkamah bahawa tertuduh tidak dapat hadir kerana telah dimasukkan ke Hospital Kuala Lumpur malam semalam kerana masalah jantung. - Bernama

aritu sihat sihat ajer.. kena sergah dengan hantu kopek bik mama ke?

TiadaLagiSistemGilirRajaDiPerak berkata...

Hilang?
Takpe.

Kalau mati sekalipun lagi bagus.
Boleh ada by-election!

Nyawa katak...mana ada nilai.

Kawe tak gaduh berkata...

Abg Isham

Isteri yg mana? Nurse Taiping tu ke atau Sexyteri Ipoh itu?

kawetakgaduh@gmail.com

Fazrulls berkata...

cepat cari orang hilang...!!!! sebelum anda dihilangkan... !!!

Bapak Jin berkata...

Jin bela dia.............

Tanpa Nama berkata...

hai..mcm biskut plak..kejap ada..kejap x de...mmg sah ni musti keja najis altantuya tuh!!

R@duan berkata...

Dah jumpa dah...ada kat dalam blog saya : http://suteramalaya.blogspot.com/

Tuah Kilau berkata...

Masuk ICU sakit jantung..

tuh terkejut tgk duit banyak sangat la tuh!...

Che berkata...

kalu best lg ada gambar wanted.. xpun gambar keadaan bawah kopek big mama..apa lg mat mat photoshop.. lakukan sesuatu!.. kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

utk org cina katak kalau goreng pun sodap..

kucingsiam berkata...

meow~

mengapa bodoh sangat dua ekor munkee ini?

ingat boleh hidup macam zakaria di klang tu? ingat ... nyawanya dicabut bila BN Selangor tumbang

pernah kamu memikirkan - bagaimana untuk berdepan dengan rakyat biasa dengan tindakan itu? berani pergi ke pasar, makan di warung lagi?

gaji ADUN tu tak cukup ke? majoriti rakyat malaysia gajipun tak sampai RM 10 000 lebih sebulan, ada pangkat pulak tu. Nak apa lagi? Nak beg Gucci, LV untuk bini? Nak isteri empat?

Hah, tengoklah sekarang, stress habis. Nak hidup pun susah. Ada 50juta pun mungkin kamu tak sempat menikmatinya ...

Tanpa Nama berkata...

Takut berhadapan dengan mahkamah ke atau takut berhadapan dengan orang ramai? Biasalah orang yang bersalah (pengkhianat). Perasaan bersalah itu akan sentiasa menghantui diri mereka sehingga mereka menghembuskan nafas yang terakhir.

Tanpa Nama berkata...

ada...dia ada negeri katak cendana tak ilang pun

Tanpa Nama berkata...

najib...shabery....asyaari....sama ja aiyaq lioq kt tepi kuat pemuhong buat apa pun...

Tanpa Nama berkata...

Jangan caya dengan 4 orang nih www.lobai-kampung.blogspot.com

jet li berkata...

aku rasa david copperfield pun pening macam mana trick nih dia tak terfikir untuk masukkan dalam show dia dulu.

Apapun tahniah sebab di bawah pentadbiran BN di negara BOLEH Land nih, babun ni pun idup dah tak selamat. itu baru di dunia, belum di akhirat lagi.

fredo berkata...

Seorang murid sekolah rendah mendapat kerja rumah dari gurunya untuk menerangkan erti “politik”. Kerana belum memahaminya, ia kemudian bertanya kepada ayahnya apa erti “politik” itu.

Ayahnya mahukan anaknya dapat berfikir secara kreatif memberikan penjelasan, “Baiklah nak, ayah akan cuba menjelaskan dengan contoh, ayahmu adalah orang yang bekerja untuk menanggung keluarga, jadi kita sebut ayah adalah Pelabur. Ibumu adalah pengatur kewangan, jadi kita menyebutnya Pemerintah.

Kami di sini memperhatikan keperluanmu, jadi kita anggap kamu sebagai Rakyat. Orang gaji, kita memasukkan dia ke dalam Kelas Pekerja. Dan adikmu yang masih bayi, kita anggapnya sebagai Masa Depan. Sekarang, fikirkan hal itu dan kita lihat apakah penjelasan ayah ini boleh kamu fahami”.

Si anak, kemudian pergi ke tempat tidur sambil memikirkan apa yang dikatakan ayahnya. Pada tengah malam, anak itu terbangun kerana mendengar adiknya menangis. Ia melihat bahawa adiknya kencing di tilam.

Si anak lalu menuju ke bilik tidur orang tuanya dan mendapati ibunya sedang tidur nyenyak. Kerana tidak ingin membangunkannya, ia pergi ke bilik orang gaji. Pintu terkunci, ia mengintai melalui lubang kunci dan melihat ayahnya berada di tempat tidur bersama orang gajinya.

Akhirnya ia kecewa dan kembali ke tempat tidur, sambil berkata dalam hati bahawa ia sudah mengerti erti “politik”.

Pagi harinya, sebelum berangkat ke sekolah, ia menyiapkan tugas yang diberikan oleh gurunya dan menulis pada buku tugasnya sebagai berikut : “Politik adalah hal dimana para Pelabur meniduri Kelas Pekerja, Pemerintah tertidur lelap, Rakyat diabaikan dan Masa Depan berada dalam keadaan yang menyedihkan”.

Riyaz berkata...

lari?? kahkahkah...lari entot2...
org melaka kata klu mcm ni punya perangai la org melaka panggil barua+lahanat...

hidup menyusahkan org....tp bila pikir2 balik ada hikmah..
aku percaya, 1 hari nanti pakatan akan kembali dengan kemenangan..

Insya-Allah...

Hang-In berkata...

aku rasa ilang di sebalik selulit kopek bik mama..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

mangkuk ayun ni klu berani mai la pasar malam kt kg....aku nak punggai katak

outspokenbt3 berkata...

setuju ngan kucingsiam,duit banyak tapi ati tak senang nak buat ape, belum sempat nak guna duit rasuah tu dah mangkat

Orang Tanjung berkata...

mampuih pi lah... pepatah mati katak memang sesuai untuk dia sekoq ni...

Dah mati katak, dapat juga buat by-election. Konpom kawasan tu dapat pembangunan segera.

Tanpa Nama berkata...

dia akan muncul masa kempen bukit gantang nnti..jgn lupe baling ngn slipar jamban..mesti dia nyuruk bwh ktiak bik mama..keh keh

Tanpa Nama berkata...

rasa2nye blah mana dia nyorok kt kopek big mama? kopek kanan ke kopek belah kiri? Aku rasa mesti kopek belah kiri. psal blah kanan ajib yg punyerrr. hua hua hua

Tanpa Nama berkata...

ade sape sape mengesyaki NAJIB NAZAKG ke?

Tanpa Nama berkata...

Kena sorok bawah kopek Big Momma kut! Kahkahkah! Mcmana rasanya eh? Busuk melantung ke? Its okay...yg penting dpt juta2 kan! Busuk pun busuk lah...

Tanpa Nama berkata...

sapa nak tolong keluarga pengkhianat rakyat perak....