Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 18 Mac 2009

TER NOW !!!! HOT HOT !!!! DATUK ZAID IBRAHIM MEMOHON SEMBAH


Zaid Ibrahim memohon sembah kepada yang DiPertuan Agung agar tidak melantik Najib Razak sebagai Perdana Menteri untuk menggantikan Abdullah Badawi.

Zahid memohon agar Agung melantik ‘orang lain dan bukan Najib Razak.

Mengikut pandangan Zaid Ibrahim, Najib Razak tidak layak untuk menjawat jawatan Perdana Menteri.

Bekas Menteri Undang-Undang ini memohon sembar agar Agung memilih individu yang perangai dan tingkah lakunya diyakini oleh rakyat.




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jeng....jeng.....
siapa yang layak

fredo berkata...

"memilih individu yang perangai dan tingkah lakunya diyakini oleh rakyat" --->ehem2... aku la isamm!!!

dia tgh sebut pasal aku la tuu..!!! kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

I think you refer to zaid ibrahim and not zahid

Tanpa Nama berkata...

Yang pi minta sembah pun yang tiga suku 2x5 dengan isteri Rosmah kah kah kah lantik tukar tiub lagi baik...

abby berkata...

sape zahid tu..
teman baru je berjinak2 ngn politik ni..huahuaha

Saf Badar berkata...

fredo, hang silap la...individu tu tak salah kawe ialah mmmmmmmmm nanti nak pikiaq dulu....kalau dari kalangan GEROMBOLAN, sorry sekoq pun tak layak tapi kalau dari PR, Insya ALLAH ada!!!

Tanpa Nama berkata...

betul ke nak mohon sembah ngadap agong????? bukan nak jumpa agong kena isi form dengan bik mama dulu ke...hahahaha...kan bik mama kontrol istana...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

yang layak .... sorang je ...
tengku razaleigh.


-rhyder-

mamai72 berkata...

umno dah tak releven najib tak releven dah.....kalau agon tak nampak juga tak tahu la nak cakap apa

Tanpa Nama berkata...

tapi aku punya pendapatlah (x semestinya betul) dalam golongan Gerombolan yang paling layak menggantikan Pak Lah ialah Tengku Razaleigh Hamzah

Tanpa Nama berkata...

secara seriusnya, mengikut pandangan yang munasabah dan menimbang rasa, yang paling layak didalam dewan rakyat sekarang ialah Ku Li. dan Ku Li akan melantik mereka2 yang paling layak dari kalangan ahli dewan rakyat untuk mengisi kerusi tpm dan jawatan didalam kabinetnya- yang mana, didalam dewan rakyat sekarang yang paling ramai ahlinya yang layak ialah dari kalangan pr.

-pemerhati-

keylee daud berkata...

ada teater baru...musikal ka ?...kekeke pak jib mahu *lebong siapa pula lepas ini...kekeke ada brannn ka?...kekeke


cheerss saudara isham

PAKAR C4 berkata...

Najib nanti jawab: LANGKAH MAYAT AKU DULU .....

TIDAK KALU ... HANGPA SEMUA NANTI AKU C4 HABIH JADI ABU .....