Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 18 Mac 2009

KERTAS JAMPI DI BAWAH MEJA PAK LAH ? - mkini


Polis menemui dua kertas putih dan sepotong kayu kecil, dipercayai dijampi, yang diselitkan secara misteri di bawah meja Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi di bangunan Umno.

Ketua polis daerah Dang Wangi, ACP Zulkarnain Abdul Rahman hari ini dilaporkan mengesahkan penemuan objek tersebut, tetapi beliau enggan memperincikannya.

Menurut laporan Sin Chew Daily, skuad pemusnah bom polis Kuala Lumpur menemui objek misteri itu dalam pemeriksaan rutin mereka beberapa hari lalu di bilik mesyuarat Umno di tingkat 39 bangunan ibu pejabat parti.

kah kah kah…. INI UFO LAAAA…. kah kah kah

kah kah kah…. UFO SALAH LANDING…. kah kah kah…

woit…ATAU ADA BOMOH NAK MINTA NUMBER…. kah kah kah



28 ulasan:

guru besar haneem kaydeen berkata...

misteri nusantaraaa.. :)

fredo berkata...

kih kih kih!! adehh!!!! kih kih kih kih kih kih!! adehh!!!! kih kih kih kih kih kih!! adehh!!!! kih kih kih kih kih kih!! adehh!!!! kih kih kih kih kih kih!! adehh!!!! kih kih kihkih kih kih!! adehh!!!! kih kih kihkih kih kih!! adehh!!!! kih kih kihkih kih kih!! adehh!!!! kih kih kih...tolong...
ape lg yg ko da buat ni najibbbbb!!!!

kih kih kih!!!

paloi bin mulau berkata...

entah2 kertas jampi guruji muahahahaha hebat puak amno

patut le paklah ngantuk je sepanjang jadi pee em hehehehe kena mandrem rupa2nye

Tanpa Nama berkata...

"Kena buat pendidikan politik. Ini yang kurang, sebab itu ada masuk Umno untuk dapat projek bukan untuk berjuang demi agama, bangsa dan negara," kata Dr Mohamad Khir.

Mat botok ni nak wat statement bombastik pendidikan politik...bukan ke ko pun camtu ker???kah kah kah
Mat botok dulu ade pi skolah agama ker? kah kah kah kah
Mat Botok dulu MCKK ke???skolah melayu tp bagi name omputih...kah kah kah
skolah negara tu ape mat botok???kah kah kah...
UMNO tu sendiri ape skang ni mat botok????kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik tak letak yang macam depa letak kat altantuya tu...

Tanpa Nama berkata...

Kalau PM dah kena mandrem apetah lagi yang lain lain tuuuuu.....cer pemusanh bom cek kat semua kerusi yang berkenaan......heheheheheheheheh
ameno....ameno pengaruh citer antu kat tv3/4 la nihhhhhhh

keylee daud berkata...

kayu pa tu,kayu kemuning hitam ka kuning ka...kakakka....ka kayu herba ?,,,kekeke

Saf Badar berkata...

Bro,
Yang buat kerja ni dah tentu dari puak-puak depa jugak. Jadi tengoklah apa amalan puak-puak gerombolan ni. Krja-kerja yang sesat dan syirik!!! Entah-entah masa menghadapi pilihanraya pun depa buat gitu jugak?! Oi! yang buat kerja ni insaflah dan kembali kepada Islam.

Ambo bukan peduli sangat yang depa buat kat orang tua tu tapi atas dasar depa mengaku Islam jadi tak pernah lagi juga terjumpa dalam Al-Quran, Hadith dan ijma' ulama' menyatakan amalan yang depa buat ini dibolehkan dari segi syarak.

Tapi "frankly speaking", the HELL with GEROMBOLAN!!! selagi mereka mengamalkan secular di Malaysia tercinta ni!

MahadeyBersiong berkata...

Apa nak kecoh. Itu mungkin senarai beli barang barang dapur yang dikirim oleh isteri dollah. Dollah kan pelupa orangnya.

Tanpa Nama berkata...

patutlah pak lah selalu ngantuk kena jampi kot??..hahahaha
nasib baik tak jumpa voodoo doll ...hahha nih ilmu jampi tinggi nih blajaq dr bomoh mongolia kot??..tak pun bomoh rembau?
hahaha

hahaha...melayu..melayu..memang melayu...

abangtoe berkata...

1. Mungkin tangkal tu Najis yang punya....guruji yang suruh taruk....

2. Atau Dolah punya tangkal no ekor...kih!kih!kih!....

3. Atau menantu dia punya....

Don Karldon berkata...

MOMOK!!!

Tanpa Nama berkata...

jampi tu halal kah segi agama! mengapa tidak di haram kan macam Yoga? itu lah umno, kuat percaya bomoh, pawang tok guruji. Tok imam di permainkan macam sumpah buntut saiful.

GABAN_KUSUT berkata...

sapa kata umno maju?
sapa kata umno mundur?

haha.. melayu glokal yang berpegang dengan bomoh!!

cerek itam berkata...

perghhh...ini suda bagussss.najis and gang akan selesaikan masalah ekonomi dunia dengan jampi-jampi.wakaka.....memang rumah diaorang dah kena makan anai-anai lah..

mamai72 berkata...

orang umno dah tal ada kerja lain ker nasib baik kertas jampi kot letak cek 6 billion bawah meja kan bagus hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

MOMOK hahaa

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik bukan C-4!

Tanpa Nama berkata...

bukan Pak Lah je yg kena sihir
aku rasa ramai lagi geng Pak Lah yg dah termakan, tersuap, tersodok, terduduk, tertelan makanan dan minuman jampi yg diorang buat

momotaro berkata...

kira ok la najib letak jampi serapah.. klu najib letak C4 camner?? tak ker naya paklah.. silap2 pak lah ikut jejak altantuya,, hehehe

Menu berkata...

Mesti itu 'menu', kot.

MCA famous dengan menu calon-calonnya.

UMNO pun ada menu nya, kot....

Bercakap tentang menu, Wanita UMNO perlu tukar menu utamanya... Rafidah tidak mahu memperjuangkan hak dan masa depan kaum wanita.

Selamat bersara dan full time bergolf, Rafidah. Eloklah jangan terlebih lobby dengan Bik Mama, ya.

Bik Mama perlu tumpukan perhatian penuh ke atas karier isteri Rosmah.

adie berkata...

selamat kertas putih dgn sepotong kayu!!! cuba bygkan kalau C4? hahahaha.....mcmner? hahahaha

Nasiaq Joni berkata...

Mau nanti puak2 PakLah & kuncu2nya pakat lentok liuk habih ...
Kalau nak bagik real punya lentok liuk cuba panggil si M Nasir tu bubuh dua tiga lagu2 jiwang2 sama depa semua biaq satu dewan habih pakat naik khayal berdengung lebih pada pukulan drp negara Pasir Berdengung ....TARUH ITU BALUT GANJA KASI TEBAL2 PUNYA ... KASI SEDUT BIAQ NAIK OGHAT LEHIAQ PUNYA .... BARU REAL .... BARANG BAIK WOOOOOOO! disulam pulak dgn lagu2 yg di salak oleh penyanyi yg Singapore tak mau tu ....

Tanpa Nama berkata...

ini la Puake Niang Rapik!!!

Tanpa Nama berkata...

ini mesti bomoh do re mi punye keje niih .... alah mambang tolong stendbai ... fuuh mambang tulis romanis geh geh geh, aduhai jauh noo sesat larat niih, Nauzubillah



abah anak den

Tanpa Nama berkata...

... boss kene taruh tangkai ni lepas tengah malam .... jangan pakai pakaian.... tak mujarab ... alah mambang tolong stenbai .. geh geh geh



abah anak den

Tak Mahu Mangkat DiJulang berkata...

Teringat kes Adun UMNO Pahang yg main bomoh dengan Mona Fandey dulu.

Last2, kena kerat 18!

Hahahaha....

Org2 UMNO ni, apa nak jadi tak tau le.

tamanmelurbarrios berkata...

Ada lagi kepercayaan tahyul cmtuh...betul Melayu Porto la...Tak mampus pun Pak Lah kahkahkah